SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heul niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar Shar, Lot heeft een naam die begint met een de Y, da kan toch nie!
Dan weet ik het echt niet meerquote:
Ach, stel je niet zo aan man, ik kom uit Gouda he, wees blij dat ik niet die mysterietje neerzette.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef SuperFruitig het volgende:
DE mysterie?
Really?
DE.
Mysterie.
DE Mysterie.
Jaa ik zag het net ook al voorbij komen! Echt geniaal!!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niets met de zeeman.. Sterker nog, ik wil er niet dood gevonden worden maar deze actie is wel geniaal
Zeker wel!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Poitje als je mij niet op facebook had was je em ook vergeten :p
Haha, ja, ach, iemand moet die rol op zich nemen als BBN niet komt..quote:Op zondag 17 juli 2011 15:42 schreef koei het volgende:
De mysterieStraks gaat Shar nog denken dat je onze neger-omdat-het-moet bent Poit
De mijne dus nietquote:
Nee, jouw verschijning maakte zoveel indruk dat er geen ruimte meer was voor je naamquote:Op zondag 17 juli 2011 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De mijne dus niet![]()
Nee duidelijk! Ik vermaak me wel met Shar op de meet!
Noh, nou vooruit dan!quote:Op zondag 17 juli 2011 15:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, jouw verschijning maakte zoveel indruk dat er geen ruimte meer was voor je naam
Volgens mij is bij jouw Poit de enige die indruk heeft gemaaktquote:Op zondag 17 juli 2011 15:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De mijne dus niet![]()
Nee duidelijk! Ik vermaak me wel met Shar op de meet!
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
Ik heb trouwens echt helemaal niets met de zeeman.. Sterker nog, ik wil er niet dood gevonden worden maar deze actie is wel geniaal
Ik haal er mijn handdoeken enzo gewoon weg hoor. Of T-shirts voor tijdens het werk. Die dingen zijn binnen het half jaar zo naar de kloten door het agressieve afwasmiddel dat ik echt geen dure spul aan ga trekken.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
Kom ik Den Bosch wel achterquote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef Mday het volgende:
dikke +1 voor zeeman. nuff said.
oh en ik eet mee denk ik. moet alleen nog geld lenen. ergens
oh en hoe heet lot nu!? SF heb je dat ooit geblaat? Irene? Ineke? Gertrut?
Ik ben ook lui daarom gaat de frituurpan aanquote:Op zondag 17 juli 2011 18:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik eet straks maaltijdsalade want ik ben lui
Dan lees ik deze morgen wel op werkquote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond 00:00 review Shadows of the Damned online
Dan lig ik al te tukken!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:14 schreef Mday het volgende:
dikke +1 voor zeeman. nuff said.
oh en ik eet mee denk ik. moet alleen nog geld lenen. ergens
oh en hoe heet lot nu!? SF heb je dat ooit geblaat? Irene? Ineke? Gertrut?
quote:
Hoe kan het dan dat die niet in de agenda staat?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Nasi had ik woensdag al op, en patat is al weer 6 weken terug ofzo. En heb er trek in.quote:
Moraal van het verhaal: Met merkkleding van Victor & Rolf loop je net zo voor lul als in een apenpakkie van de zeemanquote:Op zondag 17 juli 2011 15:39 schreef Poit het volgende:
Ik maak altijd veel te veel nasi dus waarschijnlijk eet ik het de komende 3 dagenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Nasi had ik woensdag al op, en patat is al weer 6 weken terug ofzo. En heb er trek in.![]()
Had ik vorige week, had er toen 2 dagen van gegeten.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik maak altijd veel te veel nasi dus waarschijnlijk eet ik het de komende 3 dagen
Was ik vergeten -_-''quote:Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat die niet in de agenda staat?
* koei kijkt boos naar Fruit
Moet met rijst hequote:Op zondag 17 juli 2011 18:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik maak altijd veel te veel nasi dus waarschijnlijk eet ik het de komende 3 dagen
Hahahaha ik dacht er net al aan.. dat zal ik echt nooit meer vergetenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Moet met rijst heEven adriaan smsen
Net ook nasi opquote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef koei het volgende:
Ik eet vanavond ook nasi! Voorafgegaan door een pastasalade nicoise met tonijn! En als toetje straciatelli yoghurt met verse Hollandse aardbeien!
Is het nou echt zo tof?quote:
Heb ik ook....quote:Op zondag 17 juli 2011 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar Shar, Lot heeft een naam die begint met een de Y, da kan toch nie!
El Torente 3 is ook tof als je ervan houdtquote:Op zondag 17 juli 2011 19:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Deel één heb ik uitgespeeld, als je er van houdt is het tof
Ja ik dacht wel dat je het over DA 1 hadquote:Op zondag 17 juli 2011 19:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Deel één heb ik uitgespeeld, als je er van houdt is het tof
Vond het beetje onduidelijk allemaalquote:
Awesome nummer juist!quote:
Nee, ik begin om 7:00quote:
Never again. Ik ben nu per week 2 uur kwijt. Ik begrijp niet waarom ik niet eerder geswitched benquote:Op maandag 18 juli 2011 08:31 schreef Tain het volgende:
gelukkig weer een normale week deze week
Vorige week 49 uur gewerkt en ~15 uur aan reistijd gehad
Bij mijn vorige werk was ik 3.5 uur per dag kwijt als de NS en HTM meewerkte, dus ik vind dit al een vooruitgang. Binnenkort maar even mijn accountmanager schoppen dat ze wat in Den Haag moeten vinden voor me.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Never again. Ik ben nu per week 2 uur kwijt. Ik begrijp niet waarom ik niet eerder geswitched ben
Al zal het deze week wat drukker zijn op de A325.
Ik kreeg gisteren te horen dat ik zaterdag in huis mag klussenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:48 schreef koei het volgende:
Ross en tain, komen jullie naar de meet zaterdag en eten jullie mee? eten is om 19:00 uur, meet zelf om 15:00
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Koebeestje, ik heb al 3 keer gepost dat ik helaas toch niet kan komen. (maar niemand reageerde hier op) Ik wil wel komen, maar ik had blijkbaar al weken geleden beloofd dat ik komend weekend in zeeland zou zijn...
quote:Op maandag 18 juli 2011 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren te horen dat ik zaterdag in huis mag klussen
Ben het al 3 maanden aan het uitstellen en op zondag mag het niet van de VVEquote:Op maandag 18 juli 2011 08:54 schreef koei het volgende:
Jullie moeten gewoon niet zoveel beloven aan andere mensen!
JAMAAR hallo .. dit is de meet!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben het al 3 maanden aan het uitstellen en op zondag mag het niet van de VVE
Zonder Spankert, Kipgezicht, Fallen en Ross kan het niet de meet zijnquote:
YES dat kan ik onthoudenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Ik kom wel en ik eet ook mee
En mijn naam is babe natuurlijk
Roy dacht echt dat ik lotje heettequote:Op maandag 18 juli 2011 09:29 schreef GameBabe het volgende:
Ik kom wel en ik eet ook mee
En mijn naam is babe natuurlijk
Ik dacht dat je Plusone heettequote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Roy dacht echt dat ik lotje heette![]()
Hoe was de spa dag?
Jamaar das best logisch toch als het je nickname isquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe was de spa dag?
sommige mensen denken zelfs dat je op je avatar hoort te lijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe was de spa dag?
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:36 schreef Mday het volgende:
[..]
sommige mensen denken zelfs dat je op je avatar hoort te lijken.
Dan zou ik een paarse ezel zijn!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:36 schreef Mday het volgende:
[..]
sommige mensen denken zelfs dat je op je avatar hoort te lijken.
ik noem je gewoon lotje
De spa dag was heerlijk, heerlijk ontspannen en het naaktlopen was helemaal niet zo erg eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe was de spa dag?
ik zou willen dat je met een delegatie van kontjes kwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |