Ik vond de graphics deze keer ook echt een niveautje hoger dan voorgaande films. Bijvoorbeeld bij dat schild om Hogwarts heen.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:00 schreef Mike het volgende:
Vandaag gezien en ik vond dit ook meteen het beste deel uit de serie. Er zat lekker veel vaart en actie in, maar ook als er een relatief rustig moment in zat (zoals Snapes verhaal) vond ik het dat mooier uitgewerkt als in vorige delen. Het helpt natuurlijk ook dat de film moest toewerken naar een climax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaadquote:.
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 00:40 schreef Baszh het volgende:
Ik heb ze allemaal weer eens teruggezien, moet je maar eens die goblins van gringotts vergelijken uit film 1 en film 8
quote:Op maandag 25 juli 2011 07:58 schreef picodealion het volgende:
Wat ik me afvraag, geen idee of het al voorbij is gekomen, maarHELD !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Inderdaad.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar over het algemeen vond ik de verhaallijn ver te zoeken.
Ik denk dat ik teveel hoopte dat het verhaal hetzelfde zou zijn als in het boek, terwijl er mijns inziens toch een aantal cruciale dingen worden weggelaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik gewoon maar niet zo zeuren. Ik denk dat ik door alle positieve geluiden de lat erg hoog legde (durfde te leggen); teleurstelling was onvermijdelijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Djoezt op 25-07-2011 11:03:00 ]
Blijft best wreed.. Sterven door je eigen gemaakte spreuk..quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 09:50 schreef Djoezt het volgende:
Gister eindelijk HP7.2 gezien. Eerlijk gezegd snap ik al die lovende reviews niet echt.. was niet heel erg tevreden. Er zaten een aantal mooie stukjes in,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar over het algemeen vond ik de verhaallijn ver te zoeken.
Ik denk dat ik teveel hoopte dat het verhaal hetzelfde zou zijn als in het boek, terwijl er mijns inziens toch een aantal cruciale dingen worden weggelaten.Harry heeft Draco in het eerste deel ontwapend, toen hij de stokken uit Draco's handen griste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet ik gewoon maar niet zo zeuren. Ik denk dat ik door alle positieve geluiden de lat erg hoog legde (durfde te leggen); teleurstelling was onvermijdelijk."Atb is lief, groetjes Peri."
En mensen geloven die dingen ook zomaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:07 schreef Bellatrix het volgende:
O god.
Op tumblr enzo verschijnen nu superveel quotes die Rowling gezegd zou hebben, maar waar totaal niets van waar is.
Zelfde als bij Gaga eerst.
Dat is dus niet waar, het zijn twee verschillende soorten slangen namelijk.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:27 schreef eQuaL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dacht dat jij het filmpje had gepostquote:
Bronquote:Op maandag 25 juli 2011 13:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, het zijn twee verschillende soorten slangen namelijk.![]()
De slang uit de dierentuin is een boa constrictor, staat in de HP and the Philosopher's Stone. Nagini is een giftige slang, wordt in meerdere boeken genoemd. Bron.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |