quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]Niet in het bezit, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deel 4 het slechtste en deel 3 (of 7) het bestequote:Op donderdag 21 juli 2011 12:39 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren gezien.
De final battle vond ik ook tegenvallen.
Al met al vond ik The half blood prince het minste deel, en The prizoner of Azkaban het beste deel.
De rest hangt er tussen in
Heb ik wel met meer dingen, maar als het aan mij lag duurde de film ook 10 uur, en dat kan natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
Viel me sowieso tegen dat Grindelwald er nauwelijks inzat, was toch wel mooi verhaal.
ja.. scheelt een euro per kaartjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef BobW het volgende:
Ik ga morgen eindelijk
Het is in 3D en wij hebben hier tig Real3d brillen liggen, kan je die gebruiken?
Jep. Alleen zonder zo'n bril zie je gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef BobW het volgende:
Ik ga morgen eindelijk
Het is in 3D en wij hebben hier tig Real3d brillen liggen, kan je die gebruiken?
Neem ze gewoon mee en vraag het bij de desbetreffende kassa.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:48 schreef BobW het volgende:
Ik ga morgen eindelijk
Hetzelfde? Wazig beeld is niet bepaald leuk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Alleen zonder zo'n bril zie je gewoon hetzelfdeheeft niet echt een meerwaarde bij deze film vind ik.
Ik vond het best wazig toen ik dat even probeerde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Alleen zonder zo'n bril zie je gewoon hetzelfdeheeft niet echt een meerwaarde bij deze film vind ik.
ligt een beetje aan de scene gok ik...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde? Wazig beeld is niet bepaald leuk.
Was ook wat overdreven. Feit blijft dat er heel weinig 3D te bekennen was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde? Wazig beeld is niet bepaald leuk.
Klopt ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was ook wat overdreven. Feit blijft dat er heel weinig 3D te bekennen was.
In mijn ervaring is het gewoon altijd wazig zonder 3Dbril.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt een beetje aan de scene gok ik...
ik weet niet hoe het bij deze film is, maar ik heb bij andere films wel eens m'n bril afgedaan en er zaten echt stukken normale film bij, en dan alleen waar 3D nodig was werd het wazigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn ervaring is het gewoon altijd wazig zonder 3Dbril.
Clash of the Titansquote:Op vrijdag 22 juli 2011 01:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij deze film is, maar ik heb bij andere films wel eens m'n bril afgedaan en er zaten echt stukken normale film bij, en dan alleen waar 3D nodig was werd het wazig
Ja, is ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ligt aan de scene. Zeker bij nabewerkt 3D zoals Alice in Wonderland, Harry Potter en Clash of the Titans. Daar zitten veel 2D scenes tussen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 24 juli 2011 22:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat het niet waar is, quote is gewoon verzonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |