agree. Ik kan naar een hoop tekenfims kijken met mijn neefje en nichtje maar aan D&D heb ik echt een schijthekelquote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat zie ik wel eens in de zap. Kan me voorstellen dat kinderen het leuk vinden maar ik vind het tenenkrommend
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Voor vertier ende vermaak:
No Sex Since 1955
A crusty old Marine Sergeant Major found himself at a gala event hosted by a local liberal arts college. There was no shortage of extremely young idealistic ladies in attendance, one of whom approached the Sergeant Major for conversation.
"Excuse me, Sergeant Major, but you seem to be a very serious man. Is something bothering you?"
"Negative, ma'am. Just serious by nature."
The young lady looked at his awards and decorations and said, "It looks like you have seen a lot of action."
"Yes, ma'am, a lot of action."
The young lady, tiring of trying to start up a conversation, Said, "You know, you should lighten up a little. Relax and enjoy yourself."
The Sergeant Major just stared at her in his serious manner.
Finally the young lady said, "You know, I hope you don't take this the wrong way, but when is the last time you had sex?"
"1955, ma'am."
"Well, there you are. No wonder you're so serious. You really need to chill out!
I mean, no sex since 1955!" She took his hand and led him to a private room where she proceeded to "relax" him several times.
Afterward, panting for breath, she leaned against his bare chest and said,
"Wow, you sure didn't forget much since 1955."
The Sergeant Major said in his serious voice, after glancing at his watch, "I hope not; it's only 2130 now."
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Talkin' 'bout pussy: Is die weggelopen kat van jullie ooit weer terug gekomen?
1 van 3 alweer. Jij verwacht de eerste?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht eerst dat Mark voor zichzelf naar Dora en Diego was geweest. Dacht al: vast aangeschoten ofzo.Maar had even geen rekening gehouden met een kindje.
Oooh wat naarquote:Op maandag 18 juli 2011 13:52 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Lola, toen we hier net een week zaten. Ze is ook niet naar het oude huis gegaan.
He verdorie, nu zit ik te janken. Ander onderwerp.
Nee, ze is geen buiten kat, Sven had per ongeluk de deur niet goed dicht getrokken. Ik verwacht niet dat ze nog terug komt. Hoop dat ze ergens anders zit en het verder goed heeft. Ze is in elk geval bekend bij de instanties en dergelijke en ze heeft een chip.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooh wat naarze kan altijd nog terugkomen he, dat zag je maar aan de kat van Diaan. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet al teveel op hoopt
Waarom niet?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Soempie het volgende:
Als iemand nog overweegt over te stappen naar ziggo> doe het niet.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:09 schreef Soempie het volgende:
Als iemand nog overweegt over te stappen naar ziggo> doe het niet.
maar het kan altijd erger hoor, ik wachtte 4 maanden op een gasmeterquote:Op maandag 18 juli 2011 14:24 schreef Soempie het volgende:
En zojuist moest ik een track en trace doorgeven, dus ik vraag: en hoe nu verder? Wat gaan jullie doen? 'Mevrouw, dat moet helemaal goed komen ik noteer het en m'n collega's lezen het dan wel.'ja joh, we zijn er al 4 weken achteraan aan het bellen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar het kan altijd erger hoor, ik wachtte 4 maanden op een gasmeter
dat heb je wel eens jaquote:
Precies de reden dat ik echt bij een overheidsinstantie wilde werken. Niet commercieel, dus de nadruk ligt niet zo op tijd&geld. Op de achtergrond natuurlijk wel, maar als ze merken dat je je klanten goed helpt gaan ze niet zeuren over een lange afhandelingstijd.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:26 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, op m'n eigen werk kreeg ik vandaag op m'n flikker, omdat ik te veel tijd kwijt was aan het helpen van een klant (terwijl het van onze kant al 3 keer misgelopen was, dus ik wilde het nu gewoon goed regelen en moest daarvoor verschillende afdelingen hebben). Dus op zich niet gek dat bedrijven zo'n beroerde klantenservice hebben: ojee, de tijd, kosten, etc.![]()
Hef dan die service toch op joh, met moeilijke vragen kom je toch nergens.
You winquote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Soempie het volgende:
En toen zei ik tegen m'n leidinggevende dat ik het heel klantonvriendelijk vond en daar had hij dan niet echt een antwoord op. Behalve dan weer wijzen op de kosten.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Soempie het volgende:
En toen zei ik tegen m'n leidinggevende dat ik het heel klantonvriendelijk vond en daar had hij dan niet echt een antwoord op. Behalve dan weer wijzen op de kosten.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik echt bij een overheidsinstantie wilde werken. Niet commercieel, dus de nadruk ligt niet zo op tijd&geld. Op de achtergrond natuurlijk wel, maar als ze merken dat je je klanten goed helpt gaan ze niet zeuren over een lange afhandelingstijd.
Nouja, zoiets was het dus ook bij ziggo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat heb je wel eens jaEn ik heb nu eindelijk een gas- en elektrameter, maar de verkeerde elektrameter...
ze gaan me bellen om het in te plannenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, zoiets was het dus ook bij ziggo.
Succes met het omruilen.
Waardige afsluiter, alhoewel ze wel een beetje een recap erin hadden mogen gooienquote:
No effin shit, Sherlockquote:Uit het onderzoek bleek verder dat advertenties met halfnaakte vrouwen waarschijnlijk niet altijd effectief zijn. De mannen hadden namelijk alleen aandacht voor het lichaam van de modellen, ze keken niet of nauwelijks naar de teksten en de producten op de reclamefoto's.
was dat deel 7 of 8?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waardige afsluiter, alhoewel ze wel een beetje een recap erin hadden mogen gooienEn de epiloog vond ik vooral lachwekkend
![]()
E. vond 'm ook wel leuk, alhoewel hij echt voor mij is meegegaan![]()
Dus geen nieuwe HP fan erbij
Deel 8. Of 7:2, het is maar hoe je het ziet.quote:
Ik las klanten.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Ziggo zou ik me sowieso niet aan wagen. Teveel gezeur en gezeik van alle kanten. Het is net UPC
Is er geen OV-variant in Spanje?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef MaJo het volgende:
Ik wil wel naar HP toe hier maar ben bang dat het dan Spaans nagesynchroniseerd is
Wat is een OV-variant? Ik heb het gevoel dat ze hier alles nasynchroniseren, en dat je dus niet een kinderversie en een volwassenenversie hebt. Hoe kom ik daarachter?quote:
Vragen, bij de bios. Heb ik ook wel eens gedaan in frankrijk. To no avail, trouwensquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een OV-variant? Ik heb het gevoel dat ze hier alles nasynchroniseren, en dat je dus niet een kinderversie en een volwassenenversie hebt. Hoe kom ik daarachter?
Originele versie. Ik kon kiezen in NL uit de Nederlandse versie, de originele versie en bij OV ook nog 2d of 3dquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een OV-variant? Ik heb het gevoel dat ze hier alles nasynchroniseren, en dat je dus niet een kinderversie en een volwassenenversie hebt. Hoe kom ik daarachter?
Ah okquote:Op maandag 18 juli 2011 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Originele versie. Ik kon kiezen in NL uit de Nederlandse versie, de originele versie en bij OV ook nog 2d of 3d
Het regent hier of het is bewolkt. In elk geval te koud. Nu is een hittegolf ietwat overdreven maar ik zou wel graag een beetje zon zienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
My life, trouwens http://www.cnn.com/2011/US/07/18/heat/index.html?hpt=hp_c1
ze draaien geen buitenlandse filmsquote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He PS, syncroniseren ze in de VS ook alles na?
Ik zit lekker met een dekentje op de bank.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het regent hier of het is bewolkt. In elk geval te koud. Nu is een hittegolf ietwat overdreven maar ik zou wel graag een beetje zon zien
we hebben hier nu constant tempraturen van rond de 38 graden, zonder de heat index. de heat index calculeert de luchtvochtigheids graad in, die het vaak veel heter laar voelen. Dus dan krijg je gevoelstempraturen van boven de 40quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het regent hier of het is bewolkt. In elk geval te koud. Nu is een hittegolf ietwat overdreven maar ik zou wel graag een beetje zon zien
Let's shake hands! Hier is het ook te warm om overdag buiten te zijn, hoewel het vandaag met een graad of 29 wel te doen is. De komende dagen wordt het weer flink heter dan 30 gradenquote:Op maandag 18 juli 2011 15:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
My life, trouwens http://www.cnn.com/2011/US/07/18/heat/index.html?hpt=hp_c1
Tyfus. Ik geloof dat ik liever dit weer heb dan dat van julliequote:Op maandag 18 juli 2011 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hebben hier nu constant tempraturen van rond de 38 graden, zonder de heat index. de heat index calculeert de luchtvochtigheids graad in, die het vaak veel heter laar voelen. Dus dan krijg je gevoelstempraturen van boven de 40
nu om 8 uur 's ochtends is het 'lekker' met 27.
ja herinner me hier aan als ik weer vloek en tier over de kouquote:Op maandag 18 juli 2011 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tyfus. Ik geloof dat ik liever dit weer heb dan dat van jullie
quote:
I'll try to remember thatquote:Op maandag 18 juli 2011 15:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja herinner me hier aan als ik weer vloek en tier over de kou
Standaard 10+ minuten wachttijd, ook als de website ~3 vermeld. Na zoveel keer bellen en niet geholpen te worden heb ik ze de wind van voren gegeven en boos opgehangen (dat doe ik niet snel bij een helpdesk, ik weet donders goed hoe het is om daar te werken) en een paar dagen later mijn geld teruggeëist voor al die nodeloze belletjes. Ze kwamen eerst met 20 euro 'standaard vergoeding' af maar na wat aandringen kreeg ik een maand abo-geld (52 euro) terug.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb toevallig gisteren met ziggo zitten bellen. Het keuzemenu is een hel maar als je er eenmaal door bent valt het wel mee vond ik. Degene die ik aand e lijnhad heeft het netjes opgelost.
Bij het keuzemenu zeggen ze volgens mij standaard dat het te druk is, amar wacht je daarna dan krijgt het menu een vervolg en daarna weer de melding dat het te druk is en dan weer een verdere verfijning van de vraag enz. uiteindelijk heb ik "maar" drie keer hoeven bellen om iemand aan de lijn te krijgen.
Dat is vaak nog wel het lullige, maar tevens ook de oorzaak van de problemen. Zo'n bedrijf start met een enorme kapitaalinjectie en groeit dus binnen no time uit tot een moloch. Vervolgens is er nergens geschikt personeel te vinden en moeten ze zich behelpen met ongekwalificeert personeel dat niet echt feeling heeft met het product.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Standaard 10+ minuten wachttijd, ook als de website ~3 vermeld. Na zoveel keer bellen en niet geholpen te worden heb ik ze de wind van voren gegeven en boos opgehangen (dat doe ik niet snel bij een helpdesk, ik weet donders goed hoe het is om daar te werken) en een paar dagen later mijn geld teruggeëist voor al die nodeloze belletjes. Ze kwamen eerst met 20 euro 'standaard vergoeding' af maar na wat aandringen kreeg ik een maand abo-geld (52 euro) terug.
Druppel op een gloeiende plaat natuurlijk, maar het is iets.
Iets aandoenlijks? Dat is ook reden om te huilen. Dat moet juist niet!quote:Op maandag 18 juli 2011 15:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg zielig verhaal was dat... lees even verder iets leuks en aandoenlijks!
Ow ja. Oeps.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets aandoenlijks? Dat is ook reden om te huilen. Dat moet juist niet!
Ja maar wat ik altijd zo naar vind is de hoofdpijn die ik daarna krijgquote:Op maandag 18 juli 2011 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja. Oeps.
Maarre.... huilen, is wel gezond. Gewoon laten gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |