Oh wat leukkkkk!!!!!!!!!! * TimeJumpers verliefd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb deze vandaag gekochtRegenjasje.
[ afbeelding ]
Ah wat een lieve opmerkingquote:Op zondag 17 juli 2011 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
Spewey goede smaak heeft dat knulletje van je![]()
![]()
Wolfmag ik hem even lenen?
wat een leuk knulletje
Hawaii blousjes vind ik zo lollig voor mini jongetjesquote:Op maandag 18 juli 2011 10:54 schreef Kleurdoos het volgende:
haha poppejans, dat is de enige liefde voor kleding die we niet delen, die blousjes
maar ik ben van de leggings en jij weer niet
ik heb voor polle stiekem nog wa ingeslagen en vandaag toch nog even voor elin, tís sale ik heb een excuus
Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potjequote:Op maandag 18 juli 2011 11:07 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die boxertjes zijn echt leuk! Ik wil ook! Maar ik vind het altijd jammer van zo'n 2/3pack dat er altijd 1 minder leuke/effen bij zit.
zomg!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
pssst; h&M heeft wat herfst/winter online staan ...
Goede tip! Nou wil ik al helemaal die Hema boxers, en ook voor die prijs!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:40 schreef Twinkly het volgende:
Awh WolfLange haartjes!
[..]
Die doe ik gewoon aan als hij moet oefenen met poepen op de wc/ potje![]()
Die krokodillenboxer was hier direct uitverkocht in maat klein(Poppejans heeft ze gewoon allemaal gekocht!
)
Ja, hier ook! Wij hebben geloof ik een fijne broek die jij ook fijn vindt. Die met oprol pijpje en koord aan de bovenkant (babyafdeling). Die zit hem wel heel mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, hier ook hoor, 86 babybroek en dan niet te wijd, anders is het geen doen. Ik ga ook eens kijken bij de h&m..
Rienk liep met maatje 74, maten zeggen niksquote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat hij maat80 zou hebben als we met wintersport gaan. Dan kan hij nog niet lopen denk ik.
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Spewey het volgende:
T-shirt is idd van fabricflavours, Twinkly, gekocht via Ebay bij Juicytots-shop.
Pyjama is van Baby Gap.
Leuk spul weer bij de H&M! *op handen zitten gaat*
Ja daar heb je gelijk in, de andere winterjas kan gelukkig in de was en wol is natuurlijk ook zelfreinigend *overtuigdzichzelf*quote:Op maandag 18 juli 2011 13:08 schreef mefke79 het volgende:
draadjes, mijn jochie is een buitenspeelliefhebber, die gaat met zo'n jas in een plas water spelen. Dat waag ik er maar niet op.
Nou er vanuit gaande dat hij niet voor zijn verjaardag loopt en dat hij de +1 lijn vast houdt.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk liep met maatje 74, maten zeggen niks
Zo een heb ik ook, afgelopen winter ideaal met buitenspelen in de sneeuw. Snowboots en wanten erbij aan en gaan met die banaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:10 schreef Vlindur het volgende:
DML, Puck is nog klein, ik denk dat voor hem uit een stuk het handigst is.
Ik weet het niet hoor. Maar voor Rienk heb ik deze in het zelfde 'winkelmandje'
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092575%2009090%2074%205672%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt me wel ideaal. Kan hij lekker naar buiten in de kou dit jaar
Precies, zo zie ik het ook helemaal voor mequote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook, afgelopen winter ideaal met buitenspelen in de sneeuw. Snowboots en wanten erbij aan en gaan met die banaan!
Mijnes is ook echt van het buiten en het vies worden maar ik zoek gewoon op wasbaarheid uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:08 schreef mefke79 het volgende:
draadjes, mijn jochie is een buitenspeelliefhebber, die gaat met zo'n jas in een plas water spelen. Dat waag ik er maar niet op.
Zeg hoe goed ken jij mijn dochter? Goed gegokt. Ik ben niet zo van het paars maar vind die muts wel tof voor haarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:13 schreef mignonne het volgende:
@Vanyel ja pas vanaf mt 86/98 (!). Je zou kunnen kijken in de winkel, misschien dat het wat klein valt, maar het lijkt me voor deze winter wel echt nog te groot voor je dottir.
Deze vind ik ook leuk voor haarmaar misschien vind jij het uberlellik
![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092942%2007033%2046%205350%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
gehe, als een 94, ik vind t goede maten!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:35 schreef happyme28 het volgende:
hoe valt 3suisses? Maat 94 is dat vergelijkbaar met maat 92? Of valt het wat groter zoals de maat doet vermoeden?
Deze wil ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, had je Polle niet wat eerder kunnen produceren? Nu vang ik steeds botquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Kleurdoos het volgende:
mja de jouwe past er toch niet bijzonder lang in ook, kunnen we m net zo goed samen kopen, dat ik m voor de helft overneem ofzo
dat is t fijne aan jongensbabymoeders voor je.
wat zullen de jongensmoeke's na mij een plezier krijgen in V&A
haha ik wilde ook al zeggen: nu moet ik zeker een nieuw jongetje gaan makenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, had je Polle niet wat eerder kunnen produceren? Nu vang ik steeds bot
nu mijzelf nog fatsoenlijk leren kledenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wat dml zegt. Misscjhien kun je een carriere als personal shopper kunnen overwegen KD. Als ik je zo lees heb je een goede smaak (en veel tijd en veel geld)
Ja goed idee, kleed je alleen kinderen aan? offe doe je ook volwassenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef Aventura het volgende:
Wat dml zegt. Misscjhien kun je een carriere als personal shopper kunnen overwegen KD. Als ik je zo lees heb je een goede smaak (en veel tijd en veel geld)
Ik denk zomaar dat ik hem morgen ook ga kopen...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:22 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Mooi is ie he mc laura, ik heb hem meteen gekocht terwijl ik eigenlijk al een andere winterjas gekocht had. Die heb ik stiekem weg gemoffeld.
Dan ga ik daar morgen ook nog even kijken!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Kleurdoos het volgende:
bij de V&D en de H&M heb je leuke McLaura (roze met grijs bij de H&M en donkerblauw/wit bij de V&D
Hier toevallig ook van het weekend zijn skipak van afgelopen winter gepast (maat 86)quote:Op maandag 18 juli 2011 13:41 schreef mefke79 het volgende:
ik ga er even vanuit dat Driekus zijn winterpak nog wel past in de winter (was een 86, tuinbroekmodel, zonder voeten). Ze groeien niet meer zo hard na hun eerste verjaardag. Tenminste, die van mij niet.
gmbl, Vingino, ja.... maar zoooooooo mooi <3quote:Op maandag 18 juli 2011 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
t zal je vast wel een duit schelen, bij v&d zag ik m van rond de 17 euro en h&m 24,95
zie dat de jouwe van vingino is..
ja! graag!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Draadjes het volgende:
Mignonne wat een plaatje (de kleren ook)! Uithuwelijken?
neem jij ze maar danquote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef Poppedein het volgende:
Laarzenlietje
Mocht Mignonne de skinny's niet willen, dan lus ik ze wel
Amen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey waarom post je nou weer dingen van fabricflavours.com?En doe dat de volgende keer eens melden voor je gaat bestellen dan kunnen we de verzendkosten delen
1304 werd ook wel geaccepteerd, maar uiteindelijk niet verrekend. (das gratis verzenden toch?)quote:Op maandag 18 juli 2011 22:26 schreef Meimeltje het volgende:
Linda, bij mij doen die 2 codes het wel! Je kunt nu max 2 codes invullen helaas
Ja maar vaak vind ik 1 kleur ervan toch echt de mooiste (en het meest bij ze passenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
gewoon in een andere kleur
(hadden mn zus en ik soms ook wel s, vaak niet hoor trouwens, we waren geen veredelde tweeling)
1304 = 5,- kortingquote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
1304 werd ook wel geaccepteerd, maar uiteindelijk niet verrekend. (das gratis verzenden toch?)
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey waarom post je nou weer dingen van fabricflavours.com?En doe dat de volgende keer eens melden voor je gaat bestellen dan kunnen we de verzendkosten delen
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:48 schreef Spewey het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zwaar aso dat dat niet in me opgekomen is. Over 2 weken ga ik weer bij Littlesunflowers.com bestellen, (nog wat spul gezien wat ik de kindjes echt moeten hebben, dus....
Die van Saar is er ook te koop: klik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die is leuk TM!
Puck zijn eerste pakje was ook van 4funkyflavours
Deze voor migonne trouwens [ afbeelding ]
oohquote:Op maandag 18 juli 2011 22:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die is leuk TM!
Puck zijn eerste pakje was ook van 4funkyflavours
Deze voor migonne trouwens [ afbeelding ]
Dat kan toch niet anders???quote:Op maandag 18 juli 2011 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een leuk boxpakje, TM! Als je het koopt moet het wel zomer worden, toch?
ja das lastig idd. Ze zijn natuurlijk ook wel t zelfde kwa kleurquote:Op maandag 18 juli 2011 22:28 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja maar vaak vind ik 1 kleur ervan toch echt de mooiste (en het meest bij ze passen). Heb nu 1 vestje hetzelfde vor beiden, die dragen ze dan maar gewoon niet op dezelfde dag...of een dag dat de 1 naar school en ander naar kdv gaat
Wat een geweldig shirtje!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:38 schreef Spewey het volgende:
Ryan is nu 3 weken helemaal verzot op de Reuzenkrokodil van Roald Dahl, iedere avond wil hij daaruit voorgelezen worden dus net dit t-shirt voor hem gekocht bij www.littlesunflowers.com![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:50 schreef Kleurdoos het volgende:
o boi o boi o boi
zal ik van de week eens een update foto van Polle's kast doen?
dus in jullie kamer kleertjes all overquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
klopt, onze hele slaapkamer is zijn inrolkast, lopen wordt zo moeilijk
En ik maar denken dat ik erg benquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:47 schreef Kleurdoos het volgende:
die wollen sokken heeft elin ook nog steeds, liggen nu te wachten op Polle..
en ik zal zo even een foto maken, want ik ben net ALWEER PER ONGELUK wezen shoppen
maar heel braaf, alleen sale spul en cheapcheap (allemaal voor elin en 1 pyama voor polle, verder 2 relaxipants, 3 truien en een shirt van de zeeman..om heeeeel vadsig in te worden
fijn dat ik zo'n therapeutische uitwerking hebquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik erg ben. Als ik weer eens iets heb gekocht dan kijk ik altijd even hier, dan zie ik dat jij nog veel meer hebt gekocht en dan voel ik me weer wat lichter
.
Hahaha precies dit! Bedankt KDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik erg ben. Als ik weer eens iets heb gekocht dan kijk ik altijd even hier, dan zie ik dat jij nog veel meer hebt gekocht en dan voel ik me weer wat lichter
.
Ik zou het niet doen. Ik heb nu voor Ivan een truitje waarvan ik dacht dat er heel donkerblauw in zat maar dat blijkt donkerpaars te zijn. Het kan wel, hoor, maar ik vind het truitje om die reden toch minder leuk dan al zijn overige kleding.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe staat paars bij een jongetje?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef bodpa09 het volgende:
Het is dezelfde als op deze foto die PureEvil postte:
[ afbeelding ]
Idd wel ander paars dan jouw shirtje. Je kunt het altijd proberen en weer terugbrengen/sturen.
Ik vind het vreselijk staan. De mooiste kleuren voor haar vind ik rood en uitgesproken roze. De laatste tijd trek ik haar ook vaker blauw aan.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar dat is weer anders paars dan ik plaatste bodpa of geeft de foto de kleur niet goed weer?
Staat paars niet bij Lena?
Hm, ook hier vind ik het meer diepblauw. Ik zou dit vestje ook gerust voor Ivan kopen.quote:
potver tik ik daar mn post voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is bij een Engelse webshop dus ik durf het toch maar gewoon niet aan
Dat is wel een heel goeie tip!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef mignonne het volgende:
Trouwens, je kunt er altijd een turquoise of lichtblauwe romper met lange mouwen onder doen en dan de mouwen van t shirtje wat opstropen, om het paars wat te breken zeg maar, hoe leg je dat uit. Dat t niet zo'n paars blok wordt.
Het is paars en het is een trui!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, ook hier vind ik het meer diepblauw. Ik zou dit vestje ook gerust voor Ivan kopen.
En dat voor iemand die niet van paars houdt!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef mignonne het volgende:
Ik vind Puck een uitgesproken jongenskoppie hebben, en ik vind de print op het shirtje ook uitgesproken jongensachtig. jaja hij kan ook voor een meisje, ik vind em zelf erg tof, maar even in cliche's denkend is ie jongensachtig.
Nouja dat, gecombineerd met Puck zn staalblauwe ogen en blonde haartjes denk ik dat het hem leuk zal staan DML
Trouwens, je kunt er altijd een turquoise of lichtblauwe romper met lange mouwen onder doen en dan de mouwen van t shirtje wat opstropen, om het paars wat te breken zeg maar, hoe leg je dat uit. Dat t niet zo'n paars blok wordt.
I know!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die niet van paars houdt!![]()
jaaaha! ik dacht dat ik t had geprikbord op FB?Maar dankquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef Jeetjejom het volgende:
Nu heb ik alweer geklikt op alle sites die jullie noemen DAMN!!!!
Kd heb je sterretjepakje nog gekregen trouwens?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef SacreCoeur het volgende:
ik vond de collectie in de winkel vanmiddag nóg leuker dan online bij de H&M.
ze hadden veel mama/kind spul (voor meisjes dan) ja ik vind dat leuk
oh okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
wat dan? zelfde vestjes ofzoiets? of zelfde jurkjes?
@KD 84 cm en 11,2 kg is de dame. 86 zit dus over het algemeen echt als gegoten, zit keurigEn och, ik vind van die te lange nachtjaponnen altijd wel wat schattigs hebben <3 ze kan er in ieder geval zeker tot volgend jaar zomer mee vooruit, misschien wel langer; dus thanks voor het halen
haha nee joh gekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh oke! ik dacht dus dat ze al in 92/98 zat
haha dat wordt nog leuk als Evie zover is... ik heb nou het knoopsgatelastiek van de skinny's al op maximaal, en dan MET luier, heeft ze nog amper een kont hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
elin past bijna geen enkele broek meer nu ze overdag geen luier draagt..
hoe de hell...zo dun is ze niet. zelfs met knoopsgatelastiek is t amper te doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef Poppedein het volgende:
misschien dat TM u wil regelen... PM dr ff
Maar het is toch ook gewoon de lengte die bij die kleintjes telt qua maat en niet de breedte?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat wordt nog leuk als Evie zover is... ik heb nou het knoopsgatelastiek van de skinny's al op maximaal, en dan MET luier, heeft ze nog amper een kont haha
(denk dat ze qua breedte nog wel maat 74/80 aankan, maja voor de lengte moet ze echt wel 86 hebben).
dat doe ik dus al heeeeeel langquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon de lengte die bij die kleintjes telt qua maat en niet de breedte?
Gewoon smalvallende broekjes zoeken voor nuik heb 1 broekje van Feetje, van hun jongenscollectie en dat is zo'n fijn broekje
![]()
Hier staat voor oudste dus ook al het knoopsgatenelastiek op maximaal en die is zeker niet dun![]()
![]()
wat een beeldende omschrijving KDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
mja heb r nu in in jeggings en maillots voornamelijk maar zelfs de jeggings zijn ruim van boven
elin is net een lucifer, grote kop met veel haar en dat leunt allemaal op een sateprikker
Ahw ze lijkt op je!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
mja heb r nu in in jeggings en maillots voornamelijk maar zelfs de jeggings zijn ruim van boven
elin is net een lucifer, grote kop met veel haar en dat leunt allemaal op een sateprikker
Zorg ff dat Floris ze netjes houdt voor mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Linda, ja he, en el cheapo! 6,95 en 8.95
Haha is goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zorg ff dat Floris ze netjes houdt voor me
Maar seriously, zie je er niet aan af, maakt ze wel extra leuk!
Hee dat lijkt wel veel op het shirt wat ik voor Lars heb gekocht! Bij H&M weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben dus speciaal naar H&M geweest voor dat shirt Karin. Maar nee, in Den Haag lag hij er nog niet. Toen maar iets anders gekocht, best een saai shirt voor mijn doen, maar het staat M. erg leuk vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092014%2007000%2071%205720%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:57 schreef Sandous het volgende:
Ik heb eindeluk tijd om te sjoppe. Morgen ga ik bijenkorfen, zara-en, v&d-en, h&men
Ik ga de hele stad af.
Oja niet vergeten te hema-en
Heb ik ook net in m'n winkelmand gegooid!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:55 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ben dus speciaal naar H&M geweest voor dat shirt Karin. Maar nee, in Den Haag lag hij er nog niet. Toen maar iets anders gekocht, best een saai shirt voor mijn doen, maar het staat M. erg leuk vind ik.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092014%2007000%2071%205720%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ook stom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan iemand die binnenkort iets gaat bestellen bij ikenmijnkind even een brul geven dan?
Ik wil maar één shirtje en dan betaal je bovenop de verzendkosten nog een boete omdat je onder de ¤15,- besteld. Heel klantvriendelijk
Nog een keer bestellen en dan later de aantallen aanpassen? Of gewoon de helft weer terugsturenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb ik ook net in m'n winkelmand gegooid!
Het invoeren van de kortingscodes is mislukt en ik heb mijn bestelling al geplaatst. Iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?
Volgens mij heeft oeke ons er eens op gewezen. Als er iemand ervaring heeft dan is zij het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:26 schreef Grunsfan het volgende:
Is iemand hier bekend met Silky label? (www.silkylabel.nl)? Lijkt op eerste gezicht een goed alternatief voor Goodmoodkids maar heb er zelf nog nooit van gehoord!
Weet je wel wat een rotklus dat is?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nog een keer bestellen en dan later de aantallen aanpassen? Of gewoon de helft weer terugsturen
quote:Ik las in het DPAM-topic dat je toch aan Berlijn kon rijden... wanneer mag ik Lena bewonderen?
Ok! Dan valt die bovenste volgens mij best wijd? Ik zit ook te twijfelen of ik daar broekjes ga kopenquote:
Oh ik ben allang heel blij met dezequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Kleurdoos het volgende:
mignonne, we moeten een streepjesponnetjestopic openen![]()
ik heb nog mooiere versies trouwens, maar daar was overal nog maar 1 exemplaar van
We groeien naar elkaar toe!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb ik ook net in m'n winkelmand gegooid!
ik kan wel voor andere versies kijken nog?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh ik ben allang heel blij met dezeik heb ze bij ons ook gezien en hier waren ze 6 euro
en in een andere Hema 5.
nah voorlopig is dit wel voldoendequote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik kan wel voor andere versies kijken nog?
of ben je voorlopig voldaan?
Ik heb geen idee eigenlijk. Floris past m nog niet haha.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:34 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ok! Dan valt die bovenste volgens mij best wijd? Ik zit ook te twijfelen of ik daar broekjes ga kopen
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je wel wat een rotklus dat is?Maar doet die code met 25% korting het echt? Dat zou namelijk wel véél schelen.
[..]
Ja, is een echte winterjas!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Thijs met nieuwe jas! Leuk, lijkt wel wat op wat ik vandaag voor Lars heb gekocht.
Is dat van Thijs een echte winterjas?
Die van Lars is een herfstjasje.
Wat een bummer.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:58 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, weet ikEn het is 25% op het duurste artikel he, niet op je hele bestelling...
zooo besteld.....toch weer 2,49 er vanafquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:16 schreef Linda2205 het volgende:
8964 Karin.
Ik had 'm op het manteltje..scheelt toch 5¤
Ach, als die sokken niet bevallen heb ik gelukkig nog genoeg anderenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuke spullen mevr_mus!
Die sokken vond ik hier alleen zwaar irritant..bleven niet zitten toen(maar zijn wel erg leuk!)
Baby's?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:22 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ach, als die sokken niet bevallen heb ik gelukkig nog genoeg anderen
Voor kleine meisjes vind ik het wat tegenvallen, al heb ik wel een jurkje gezien dat op jouw Lindexjurkje leek, geloof ik. Maar zo op de foto vond ik het ietwat een hobbezak.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:48 schreef wickie het volgende:
Ok en dan nu naar de H&M website begrijp ik aan alle posts hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |