Rienk liep met maatje 74, maten zeggen niksquote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk dat hij maat80 zou hebben als we met wintersport gaan. Dan kan hij nog niet lopen denk ik.
+1quote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Spewey het volgende:
T-shirt is idd van fabricflavours, Twinkly, gekocht via Ebay bij Juicytots-shop.
Pyjama is van Baby Gap.
Leuk spul weer bij de H&M! *op handen zitten gaat*
Ja daar heb je gelijk in, de andere winterjas kan gelukkig in de was en wol is natuurlijk ook zelfreinigend *overtuigdzichzelf*quote:Op maandag 18 juli 2011 13:08 schreef mefke79 het volgende:
draadjes, mijn jochie is een buitenspeelliefhebber, die gaat met zo'n jas in een plas water spelen. Dat waag ik er maar niet op.
Nou er vanuit gaande dat hij niet voor zijn verjaardag loopt en dat hij de +1 lijn vast houdt.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk liep met maatje 74, maten zeggen niks
Zo een heb ik ook, afgelopen winter ideaal met buitenspelen in de sneeuw. Snowboots en wanten erbij aan en gaan met die banaan!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:10 schreef Vlindur het volgende:
DML, Puck is nog klein, ik denk dat voor hem uit een stuk het handigst is.
Ik weet het niet hoor. Maar voor Rienk heb ik deze in het zelfde 'winkelmandje'
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092575%2009090%2074%205672%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Lijkt me wel ideaal. Kan hij lekker naar buiten in de kou dit jaar
Precies, zo zie ik het ook helemaal voor mequote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook, afgelopen winter ideaal met buitenspelen in de sneeuw. Snowboots en wanten erbij aan en gaan met die banaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |