potver tik ik daar mn post voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is bij een Engelse webshop dus ik durf het toch maar gewoon niet aan
Dat is wel een heel goeie tip!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef mignonne het volgende:
Trouwens, je kunt er altijd een turquoise of lichtblauwe romper met lange mouwen onder doen en dan de mouwen van t shirtje wat opstropen, om het paars wat te breken zeg maar, hoe leg je dat uit. Dat t niet zo'n paars blok wordt.
Het is paars en het is een trui!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hm, ook hier vind ik het meer diepblauw. Ik zou dit vestje ook gerust voor Ivan kopen.
En dat voor iemand die niet van paars houdt!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef mignonne het volgende:
Ik vind Puck een uitgesproken jongenskoppie hebben, en ik vind de print op het shirtje ook uitgesproken jongensachtig. jaja hij kan ook voor een meisje, ik vind em zelf erg tof, maar even in cliche's denkend is ie jongensachtig.
Nouja dat, gecombineerd met Puck zn staalblauwe ogen en blonde haartjes denk ik dat het hem leuk zal staan DML
Trouwens, je kunt er altijd een turquoise of lichtblauwe romper met lange mouwen onder doen en dan de mouwen van t shirtje wat opstropen, om het paars wat te breken zeg maar, hoe leg je dat uit. Dat t niet zo'n paars blok wordt.
I know!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
En dat voor iemand die niet van paars houdt!![]()
jaaaha! ik dacht dat ik t had geprikbord op FB?Maar dankquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:43 schreef Jeetjejom het volgende:
Nu heb ik alweer geklikt op alle sites die jullie noemen DAMN!!!!
Kd heb je sterretjepakje nog gekregen trouwens?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:48 schreef SacreCoeur het volgende:
ik vond de collectie in de winkel vanmiddag nóg leuker dan online bij de H&M.
ze hadden veel mama/kind spul (voor meisjes dan) ja ik vind dat leuk
oh okequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:56 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
wat dan? zelfde vestjes ofzoiets? of zelfde jurkjes?
@KD 84 cm en 11,2 kg is de dame. 86 zit dus over het algemeen echt als gegoten, zit keurigEn och, ik vind van die te lange nachtjaponnen altijd wel wat schattigs hebben <3 ze kan er in ieder geval zeker tot volgend jaar zomer mee vooruit, misschien wel langer; dus thanks voor het halen
haha nee joh gekquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oh oke! ik dacht dus dat ze al in 92/98 zat
haha dat wordt nog leuk als Evie zover is... ik heb nou het knoopsgatelastiek van de skinny's al op maximaal, en dan MET luier, heeft ze nog amper een kont hahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef Kleurdoos het volgende:
elin past bijna geen enkele broek meer nu ze overdag geen luier draagt..
hoe de hell...zo dun is ze niet. zelfs met knoopsgatelastiek is t amper te doen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:45 schreef Poppedein het volgende:
misschien dat TM u wil regelen... PM dr ff
Maar het is toch ook gewoon de lengte die bij die kleintjes telt qua maat en niet de breedte?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat wordt nog leuk als Evie zover is... ik heb nou het knoopsgatelastiek van de skinny's al op maximaal, en dan MET luier, heeft ze nog amper een kont haha
(denk dat ze qua breedte nog wel maat 74/80 aankan, maja voor de lengte moet ze echt wel 86 hebben).
dat doe ik dus al heeeeeel langquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Maar het is toch ook gewoon de lengte die bij die kleintjes telt qua maat en niet de breedte?
Gewoon smalvallende broekjes zoeken voor nuik heb 1 broekje van Feetje, van hun jongenscollectie en dat is zo'n fijn broekje
![]()
Hier staat voor oudste dus ook al het knoopsgatenelastiek op maximaal en die is zeker niet dun![]()
![]()
wat een beeldende omschrijving KDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
mja heb r nu in in jeggings en maillots voornamelijk maar zelfs de jeggings zijn ruim van boven
elin is net een lucifer, grote kop met veel haar en dat leunt allemaal op een sateprikker
Ahw ze lijkt op je!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
mja heb r nu in in jeggings en maillots voornamelijk maar zelfs de jeggings zijn ruim van boven
elin is net een lucifer, grote kop met veel haar en dat leunt allemaal op een sateprikker
Zorg ff dat Floris ze netjes houdt voor mequote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Linda, ja he, en el cheapo! 6,95 en 8.95
Haha is goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zorg ff dat Floris ze netjes houdt voor me
Maar seriously, zie je er niet aan af, maakt ze wel extra leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |