Dan is het dus wel het snijgedeelte?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je bedoelt die richel zodat de sappen niet alle kanten op lopen?
Wel voor "natte" producten, groente, fruit en vlees. De andere kant voor stokbrood.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Dan is het dus wel het snijgedeelte?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dan is het dus wel het snijgedeelte?
Potdomme ja! Scherp opgemerktquote:Op woensdag 7 september 2011 22:06 schreef ß het volgende:
Dat deze reeks gisteren haar tiende verjaardag vierde.
Daar pak je de broodplank voorquote:Op woensdag 7 september 2011 20:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wel voor "natte" producten, groente, fruit en vlees. De andere kant voor stokbrood.
Nee, ik denk dat jij zo'n plastic snijplank voor je hebt...die hebben idd een richel volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Je bedoelt die richel zodat de sappen niet alle kanten op lopen?
Ik snap het nog steeds niet hoor. Vind het zo nep overkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:11 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik snapte nooit waarom mensen tegen anderen zeiden 'het spijt me voor je' als er iets ergs was gebeurd, ik vroeg altijd aan mijn ouders waarom ze dat zeiden, aangezien zij niet de personen waren die iets hadden gedaan. Dus snapte ik niet dat ze zich verontschuldigde.
Vond het heel moeilijk om dit te begrijpen xD
Ik zeg dat ook wel eens hoor, als ik degene ben die over dat onderwerp begon.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet hoor. Vind het zo nep overkomen.
Ik dacht eigenlijk dat 'tales' op verhalen sloeg.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ducktales is een woordspeling op het woord ducktails. Daar kom ik nu 5 minuten geleden achter
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ducktales is een woordspeling op het woord ducktails. Daar kom ik nu 5 minuten geleden achter
Ja dat klopt, maar het woord klinkt als ducktails, eendenstaarten. Dat kan toch geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:37 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat 'tales' op verhalen sloeg.
Jawelquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het woord klinkt als ducktails, eendenstaarten. Dat kan toch geen toeval zijn.
Uranus klinkt als your anus, dat kan ook geen toeval zijn!quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het woord klinkt als ducktails, eendenstaarten. Dat kan toch geen toeval zijn.
Niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:50 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wat schieten jullie snel in de ontkenning zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |