Daar kan hij nooit mee kappen, triest idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Martval niet iedereen steeds in de rede.
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
ja en? als ik Nederlands spreek hoor je daar niks van
lippenbalsem ftwquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef Geo3kant het volgende:
Droge lippen + lachen = snee in je lip.. mystery solved groeten van Sherlock.
Nee hoor. Iets minder schwalbes zou het wel ineens goed maken. Ach, doet er ook niet toe. Hij kan goed voetballen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Ben ik de enige die Robben zo'n kwal vind?
Jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Vast niet, maar ik voel het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
nja, kwal, maar ik heb er ook niks meequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef pennyfarthing het volgende:
Hij kijkt maar wat ie doet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robben heeft het beter voor elkaar dan ons allen bij elkaar, hij lacht ons vet uit
is het ook., en als ik Robben op het grasmat weer zien liggen lach ik me kapot.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat vind je wel leuk? Ik zie je veel negatieve shit posten, lachen is gezond.
Alleen maar eentje in de finalequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou ook balen als Mart voor mijn neus stond met een microfoon.
Mag ie al die miljoenen voor inruilen jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef Sheepcidus het volgende:
robben had gewoon die goals moeten make
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je hebt liever een lekker wijfie? Ik ook hoor.
Biquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ik moest kiezen, dan maar een vrouw, ALLES is beter dan Mart.
Is ook meer leerzaam voor de kijkers, maar ja, standaard gesprekjes he. Je weet toch.....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ik luister niet heel graag naar Frenk, maar ik kan zijn manier van onderwerpen zoeken + het interviewen zeer waarderen. Niet de standaard gesprekjes, maar een andere kijk op een onderwerp. Vele malen beter
Nu maar hopen dat Kramer zijn where abouts goed invult...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
Hey Theo, kende gij ook mensen de goede baan in sturen? Zo iemand zoeken ze ook nog bij dat bevrorenwaterrijden.
Rondetijdenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
Hey Theo, kende gij ook mensen de goede baan in sturen? Zo iemand zoeken ze ook nog bij dat bevrorenwaterrijden.
Alles denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Szura het volgende:
Voor de tijdrit is Voeckler al wat van die 2 minuten kwijt.
Hij kan wel goed teams smeden hij drijft mensen naar elkaar toe iets leuks met elkaar te gaan doen zolang ze maar niet naar hem hoeven te luisteren.quote:
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
Voeckler gaat dik verliezen in de tijdrit t.o.v. Evans en Contador.
Lijkt me geen gezellige kroegtijger inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan wel goed teams smeden hij drijft mensen naar elkaar toe iets leuks te gaan doen zolang ze maar niet naar hem hoeven te luisteren.
ik heb niet meegeluisterd maar een man is wel een Kazach, dus een vrouw zou een Kazachse kunnen zijn lijkt me...quote:
Ging om het.. kazachste team, ik dacht dat het kazachstaanse moest zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik heb niet meegeluisterd maar een man is wel een Kazach, dus een vrouw zou een Kazachse kunnen zijn lijkt me...
google says Kazachse is correctquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ging om het.. kazachste team, ik dacht dat het kazachstaanse moest zijn.
Precies. En ook hopen op goede benen van Contador in de Alpen, want dan komt er tenminste échte aanvallen.quote:
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansequote:
soms kan het ook gewoon beidequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansemet al die spellingsnazi's op Fok moet er nu toch wel iemand op staan? Will the real slim nazi please stand up..
Kan allebei volgens mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar hij vind ook geldige shizzle op kazachstaansemet al die spellingsnazi's op Fok moet er nu toch wel iemand op staan? Will the real slim nazi please stand up..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |