abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99702570
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, tenminst dat HAD ik. merk wel dat mijn smaak totaal verandert is, dingen die ik niet luste lust ik nu wel en ik ben afgekickt van zoet hoewel chocolade (60%puur) nog wel erg aantrekkelijk is
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 20 juli 2011 @ 13:39:54 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99702620
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Muks het volgende:
Daar heb ik dan weer minder moeite mee, tenminst dat HAD ik. merk wel dat mijn smaak totaal verandert is, dingen die ik niet luste lust ik nu wel en ik ben afgekickt van zoet hoewel chocolade (60%puur) nog wel erg aantrekkelijk is
Extra pure chocolade is ook niet zoet :N

Hier staat een chocolade-cake in de oven, hebben morgen een verjaardag en aangezien die mensen op de camping zitten, neem ik die mee... als verrassing :)

Xx!

Edit: heb trouwens net bedacht dat ik, als ik straks onder de 90 zit, mezelf een fotoshoot cadeau ga doen... inclusief visagie enzo. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door Tink89 op 20-07-2011 13:45:52 (Fotoshoot) ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99708295
:W ik kan niet meedoen want ben niet op dieet maar wilde even kwijt dat ik het leuk vind dat jullie elkaar zo goed motiveren, positief zijn en voor elkaar juichen :) ^O^
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:57:31 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99708374
quote:
2s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:38 schreef Muks het volgende:
Je hebt ook chocolade 97% die is onnoemelijk sterk, ik vind 'm dan ook niet lekker. Maar Martijn legt graag een stukje op z'n tong als hij koffie drinkt... Zit bijna niets in qua koolhydraten...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 juli 2011 @ 16:45:04 #205
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99710573
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
:W ik kan niet meedoen want ben niet op dieet maar wilde even kwijt dat ik het leuk vind dat jullie elkaar zo goed motiveren, positief zijn en voor elkaar juichen :) ^O^
Dat is lief O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 20 juli 2011 @ 16:58:36 #206
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99711412
quote:
Mijn liefste FF O+ Stiekem vind ik jou heel liev in 'Wat eten en drinken we vandaag' :Y

Net met een vriendin naar haar oma in het ziekenhuis geweest, en die stond erop dat we iets gingen eten en drinken in 't restaurantje. Dus: Een halve gevulde koek op, een vérse, warme gevulde koek O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:23:35 #207
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99714820
Zo.. aanrader voor de avondmaaltijd: Braadstoomgeheimen Toscaanse Kip (oid).
Véél groente, kip.. en dat met maar 2 lepels olijfolie klaargemaakt.

Volgens de verpakking zo'n 250 kcal per portie.. nog ruimte dus voor een stukje brood om het sap/jus op te deppen. En het is echt lekker :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_99716175
quote:
Dankje :*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:30:13 #209
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_99717620
quote:
6s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:23 schreef E.T. het volgende:
Zo.. aanrader voor de avondmaaltijd: Braadstoomgeheimen Toscaanse Kip (oid).
Véél groente, kip.. en dat met maar 2 lepels olijfolie klaargemaakt.

Volgens de verpakking zo'n 250 kcal per portie.. nog ruimte dus voor een stukje brood om het sap/jus op te deppen. En het is echt lekker :Y
Oh, dat lijkt me lekker :Y)

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Schaaltje magere yoghurt met Kellogs Flakes
T: kleine eierkoek
L: 2 bruine boterhammen met filet americain en augurk
T: worteltjes
D: 2 wraps gevuld met tonijn, mais, augurk, tomaat, kappertjes en friteslijn
T: watermeloen
S: half uur fietsen en een half uur lopen

De weegschaal geeft al een paar dagen -12,7 aan *O*
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:35:46 #210
3142 m@x
pi_99717837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:39 schreef Tink89 het volgende:
Edit: heb trouwens net bedacht dat ik, als ik straks onder de 90 zit, mezelf een fotoshoot cadeau ga doen... inclusief visagie enzo. :D
Wat een leuk idee. Zoiets zou ik wel willen als ik klaar ben met afvallen. Voorlopig spaar ik even voor een nieuwe garderobe. Mijn zomerspullen kunnen nog wel. De leggings (draag ik altijd onder jurkjes en rokjes) beginnen nu aan de bovenkant wel echt veel te wijd te worden, maar hopelijk helpt een rondje in de droger daarmee. Ik weiger nu nieuwe kleren te kopen. Dat vind ik zonde van het geld. Als het zo doorgaat met afvallen zal ik er voor het winterseizoen denk ik wel aan moeten geloven. Gisteren kwam de wintercatalogus van H&M binnen en heb ik me even zitten verlekkeren aan al die kleren die straks gewoon zullen gaan passen. Het lijkt me heerlijk om opeens veel meer keus te hebben en gewoon iets uit het rek te kunnen graaien. De laatste keer dat ik dat gewoon kon doen is al ruim 7,5 jaar geleden.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:51:13 #211
349318 BGTes
Het is geen rups!
pi_99718470
Pfoe, ik heb me vandaag een klein beetje laten gaan. Al moet ik zeggen dat het bij lange na niet mijn ergste dag was. Ik moest werken van 7 tot 6 (:'() waarbij ik alleen maar gelopen en gesjouwd heb, dus het compenseert wel een beetje..

O: Een mandarijn en een krentenbol
T: Nada
L: 2 bolletjes met rosbief, verse halfvolle chocolademelk en wat Rivella
T: Bossche bol *duikt weg van schaamte* en de rest van mijn Rivella
D: Yakitory (sp?)
T: de andere Bossche bol :( :( :(
Ben best boos op mezelf, maar die dingen waren zo lekker en ze waren er gewoon :( voel me vet schuldig!
My hovercraft is full of eel.
  woensdag 20 juli 2011 @ 19:53:36 #212
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99718578
Bossche bollen, zo lekker :9

Ik heb me ook laten gaan vandaag, maar denk dat 't nog wel meevalt qua eventueel gewicht erbij.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 juli 2011 @ 19:56:03 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99718682
Mijn diner vandaag, erg lekker! Van foodgawker gepikt :D

Recept:
http://kathdedon.wordpress.com/2010/06/19/cobb-salad/

[ Bericht 10% gewijzigd door BrandX op 21-07-2011 08:18:24 ]
pi_99719170
Lijstje van vandaag:

O:yoghurt cruesli
T: appel
L: 2 boterhammen, jam, nutella
T: yoghurt Cruesl
T: appel
D: half gepaneerd scholletje :9, aardappeltjes, worteltjes
T: gehaktbal met als toetje 3 dadels met geitenkaas :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99719341
Ooooooooooch Sjeen Dahling, wat een heerlijke D heb je gemaakt! Ga ik even bookmarken hoor! Daar zie ik mezelf wel een keer de blitz mee maken!!

(Taalkundig vraagje ik dacht altijd dat arugola rucola was, maar het is veldsla?? :o)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 juli 2011 @ 20:15:01 #216
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99719509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooch Sjeen Dahling, wat een heerlijke D heb je gemaakt! Ga ik even bookmarken hoor! Daar zie ik mezelf wel een keer de blitz mee maken!!

(Taalkundig vraagje ik dacht altijd dat arugola rucola was, maar het is veldsla?? :o)

Ik heb werkelijk geen idee, ik dacht ook rucola :P maar ik heb nav een ander recept little gem (Romeinse sla) gebruikt.
pi_99719664
Ooooooh little gem ben ik ook zo dol op!!

Little gem is anders dan romeinse sla geloof ik. LG zijn van die doddige kleintjes en romeinse sla is zo'n bizar grote krop dat net zo goed andijvie kan zijn! Kun je dan weer heerlijke ceasar salad van maken. Had ik ooit een heerlijk recept van, maar het kookboek waar dat in stond ging voor mij helaas verloren bij de boedelscheiding :')

Gelukkig heeft een heul lieve vriendin het kookboek als verjaardagskadootje voor me gescored *O* Alleen hebben we door omstandigheden nog niet kunnen meeten, maar het zit in het vat *O*!
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 juli 2011 @ 20:21:56 #218
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99719858
Volgens mij is little gem gewoon kleine Romeinse sla ;) geloof dat wij eens moeten meeten trouwens, ben gek op ceasar salad *)
pi_99719945
O ja dan moet ik eerst meeten met die ene vriendin en dan met alle andere leukerds van het inet die ik niet durf te meeten en dan gaan wij!! *O*
  woensdag 20 juli 2011 @ 20:53:06 #220
3142 m@x
pi_99721357
Heej hallo! Een Ceasar Salad Meet kan niet zonder mij hoor }:|
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:02:39 #221
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_99728942
Beste mensen,

Ik fitness nu 3 maanden, maar mijn buikvet krijg ik maar niet weg

Maandag: 3 kwartier Krachttraining + half uur cardio
Dinsdag: 3 kwartier cardio
Woensdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio
Donderdag: 3 kwartier cardio
Vrijdag: 3 kwartier krachttraining + half uur cardio

Krachttraining is dan full body.
Uiteraard komt het wel eens voor dat er 1 dag word overgeslagen.

Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.

3 maanden geleden woog ik 76 kg, en nu 77kg.

Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).
Als je ziet dat mensen die lang niks/zeer weinig eten ,die vallen toch ook af?

Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Paardelul !!!
  woensdag 20 juli 2011 @ 23:06:24 #222
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99729151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,

Ik had wel verwacht dat ik na 3 maanden resultaat zou zien op mijn buikvetgehalte. Ik zie wel resultaat aan de armen,borst, kwa spieren.

Komt dit doordat ik TE weinig eet? Ik zit tussen de 1800 en 2300 kcal per dag die ik binnenkrijg. (volgens voedingscentrum).

Mijn motivatie is er nog steeds,maar word wel minder aangezien ik na 3 maanden het gevoel heb dat ik 3 maanden voor niks heb getraind. (kwa buikvet) In spieren ,zoals gezegd, mentaal gezien, fit gevoel, is er wel vooruitgang die merkbaar/zienbaar is.
Als je zoveel krachttrainig doet, moet je juist meer eten. Je moet je spieren voeden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 08:09:40 #223
333374 Lithia
Too serious
pi_99738058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef Sjeen het volgende:
Mijn diner vandaag, erg lekker! Van foodgawker gepikt :D

[ afbeelding ]
Recept:
http://kathdedon.wordpress.com/2010/06/19/cobb-salad/
Wow. _O_
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 08:14:00 #224
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99738084
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 23:02 schreef Anno2012 het volgende:
Beste mensen,

Als je te weinig eet kom je juist aan omdat je lijf gaat oppotten ;).

En de hoeveelheid calorie-inname is m.i. veel te laag als jij echt zoveel sport als je zegt :o.

Toen ik drie keer in de week 1,5-2 uur bokste, mocht ik een kleine 3000 kcal. eten. Deed ik dat niet, dan verbrandde mijn lijf juist spieren ipv vet.

Je spieren hebben koolhydraten, eiwitten en mineralen nodig. Sport je veel, dan neemt die behoefte aanzienlijk toe. Wat je nu eet is precies genoeg bij max een half uurtje wandelen per dag...
edit: en ik nam daar dus mineraalsupplementen bij om de huishouding in orde te houden. Ikzelf had snel een tekort aan magnesium en ijzer. Je moet dus ook erg gevarieerd eten, en koolhydraten eten.
lolwut
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 08:17:12 #225
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99738126
Zelf gisteren een grote zondig-dag gehad :')
Ging 's-ochtends om half 7 van huis weg, en ik kwam pas om half 1 's-nachts thuis, de hele dag van hot naar haar moeten rijden, dus tankstationsnacks gegeten :@
Maar dat komt wel weer goed :7.
lolwut
pi_99738128
Ik zou graag eens met een diëtist praten. 1 die dit soort dingen dus precies en aandachtig voor mij kan uitstippelen.

Maar ik hoor zo veel horrorverhalen over diëtisten die gewoon een standaard lijstje over tafel schuiven en een standaard antwoord voor de standaard vrouw hebben :') Die dus ook rustig zeggen "ontbijtkoek is een prima tussendoortje". En daar wil ik mijn geld niet aan uitgeven :')
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 08:21:16 #227
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99738168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou graag eens met een diëtist praten. 1 die dit soort dingen dus precies en aandachtig voor mij kan uitstippelen.

Maar ik hoor zo veel horrorverhalen over diëtisten die gewoon een standaard lijstje over tafel schuiven en een standaard antwoord voor de standaard vrouw hebben :') Die dus ook rustig zeggen "ontbijtkoek is een prima tussendoortje". En daar wil ik mijn geld niet aan uitgeven :')
Mijn sportdietiste, die zelf in het nationaal schaatteam had gezeten, gaf ook als tip om als tussendoortje af en toe een plakje ontbijtkoek te nemen, zo'n bammetje ding.
Omdat daar essentiele koolhydraten inzitten die je ondersteunen als je sport.
Dus het ontbjitkoekverhaal is neit volledig quats. Mits je sport. Doe je niets, is elk tussendoortje min of meer een dikmaker natuurlijk ;).
lolwut
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:08:39 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99738830
quote:

Diegene waar ik morgen naartoe ga, die heeft gewoon uitgeprinte standaardlijstjes voor me klaar liggen. :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2011 @ 09:14:39 #229
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99738947
Nou... hier gewoon + 1.5 KG in een week. Ik denk dat ik veilig kan stellen dat het grootste deel van mijn -2.5KG vorige week vocht was ivm buikgriepje :')

Toch blijft het een lullige ervaring dat je in een week met 75KM fietsen en 7KM hardlopen op 1200 Kcal per dag aankomt.
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 09:16:36 #230
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99738987
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... hier gewoon + 1.5 KG in een week. Ik denk dat ik veilig kan stellen dat het grootste deel van mijn -2.5KG vorige week vocht was ivm buikgriepje :')

Toch blijft het een lullige ervaring dat je in een week met 75KM fietsen en 7KM hardlopen op 1200 Kcal per dag aankomt.
lol, kan me heel goed voorstellen dat dat een soort van 'mjah, eh....'-momentje is.
Hey maar netto dus wel: -2,5kg + 1,5 kg = -1kg toch?
lolwut
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:21:08 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99739090
quote:

Hoe zit het eigenlijk met je spieropbouw? Ben je alleen heel veel afgevallen of doe je eigenlijk ook aan krachttraining? Extra spieren kunnen je helpen op gewicht te blijven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2011 @ 09:22:16 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99739116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

lol, kan me heel goed voorstellen dat dat een soort van 'mjah, eh....'-momentje is.
Hey maar netto dus wel: -2,5kg + 1,5 kg = -1kg toch?
Uiteraard en het heeft me het 90KG drempeltje over geholpen :)

Maar nou moet ik de komende dagen wel weer wat gaan afvallen anders hoe ik netto helemaal niks over :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met je spieropbouw? Ben je alleen heel veel afgevallen of doe je eigenlijk ook aan krachttraining? Extra spieren kunnen je helpen op gewicht te blijven.
Ik doe (nog) niet aan krachttraining, alleen veel fietsen en hardlopen dus.
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juli 2011 @ 09:28:42 #233
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99739273
quote:

Ik ben een tijdje bij een dieetist geweest vanuit het (toen nog) ziekenfonds... Die begon met 'het helpt veelal als je frisdrank vervangt door water', ik drink nooit frisdrank -O- Dus daar ben ik redelijk snel mee opgehouden, ze kon me naast een boekje over een energiebeperkt dieet niet echt veel meegeven.
pi_99739368
Ja, van die tips dat je denkt "ik heb ook internet KUT!"
pi_99739421
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 08:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als je te weinig eet kom je juist aan omdat je lijf gaat oppotten ;).

En de hoeveelheid calorie-inname is m.i. veel te laag als jij echt zoveel sport als je zegt :o.

Toen ik drie keer in de week 1,5-2 uur bokste, mocht ik een kleine 3000 kcal. eten. Deed ik dat niet, dan verbrandde mijn lijf juist spieren ipv vet.

Je spieren hebben koolhydraten, eiwitten en mineralen nodig. Sport je veel, dan neemt die behoefte aanzienlijk toe. Wat je nu eet is precies genoeg bij max een half uurtje wandelen per dag...
edit: en ik nam daar dus mineraalsupplementen bij om de huishouding in orde te houden. Ikzelf had snel een tekort aan magnesium en ijzer. Je moet dus ook erg gevarieerd eten, en koolhydraten eten.
Als ik bovenstaande twee posts combineer heb ik toch niet het idee dat die 1200 kcals handig is icm zulke sport-activiteiten, Swetsenegger :?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99739473
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:28 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben een tijdje bij een dieetist geweest vanuit het (toen nog) ziekenfonds... Die begon met 'het helpt veelal als je frisdrank vervangt door water', ik drink nooit frisdrank -O- Dus daar ben ik redelijk snel mee opgehouden, ze kon me naast een boekje over een energiebeperkt dieet niet echt veel meegeven.
Een beetje dietiste zal ook naar de onderliggende oorzaken kijken. Met name het waarom.... En ze doet meer procesbegeleiding dan je vertellen wat je moet eten. Die van mij doet dat in ieder geval :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 21 juli 2011 @ 09:52:49 #237
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99739762
Ik moest altijd van de diëtist opschrijven wat ik at. Dan kwam ik binnen, met m'n lijstje, dat nam ze door. Zette met een rode pen strepen 'Dat niet meer, dat niet meer, en daar ook matig mee zijn'. En dan was m'n afspraak weer klaar _O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2011 @ 09:55:03 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99739804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Als ik bovenstaande twee posts combineer heb ik toch niet het idee dat die 1200 kcals handig is icm zulke sport-activiteiten, Swetsenegger :?
Gelet op het feit dat ik er al 50KG mee afgevallen ben denk ik dat dat wel meevalt.
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 10:02:03 #239
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99739931
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelet op het feit dat ik er al 50KG mee afgevallen ben denk ik dat dat wel meevalt.
Klopt, hetgeen ik zei geldt dan ook niet voor mensen met echt nog overgewicht. Ik quotte (type je dat zo?) iemand die 75 kg weegt. Dan heb je maar weinig om te verbranden over, en dus ook weinig brandstof voor je lijf/spieren.
lolwut
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 juli 2011 @ 10:03:59 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99739962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:02 schreef BrandX het volgende:

[..]

Klopt, hetgeen ik zei geldt dan ook niet voor mensen met echt nog overgewicht. Ik quotte (type je dat zo?) iemand die 75 kg weegt. Dan heb je maar weinig om te verbranden over, en dus ook weinig brandstof voor je lijf/spieren.
Hee, ik combineer de 2 posts niet he, dat deed de hoog ;)
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:12:26 #241
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99740153
YESSSSSSSSSSSSSSS! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zelfs na die ontiegelijke offday gister gaf de weegschaal vanmorgen 79,8 aan! *O*

Ik heb m'n doel eindelijk bereikt! 26(,2) kilo kwijt!

* Blistering doet een vreugdedansje
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99740297
Wauw blistering! *O* supergoed! Gefeliciteerd!
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juli 2011 @ 10:27:01 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99740494
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 09:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een beetje dietiste zal ook naar de onderliggende oorzaken kijken. Met name het waarom.... En ze doet meer procesbegeleiding dan je vertellen wat je moet eten. Die van mij doet dat in ieder geval :)
Mja, die van mij dus niet... die kwam met vervang margarine door vloeibare en meer van dat soort onnozele tip die ik zelf ook kan uitvinden. Het hoe en waarom van mijn overgewicht, daar hebben we het nooit over gehad.
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:45:56 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99740932
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mja, die van mij dus niet... die kwam met vervang margarine door vloeibare en meer van dat soort onnozele tip die ik zelf ook kan uitvinden. Het hoe en waarom van mijn overgewicht, daar hebben we het nooit over gehad.
Als je dat soort begeleiding zoekt, kun je beter eens naar een psycholoog gaan... gedragstherapie is zoveel effectiever (als de onderliggende oorzaken essentieel zijn) dan een dieetist.

Anyway, gotta run!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 juli 2011 @ 10:48:00 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99740984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als je dat soort begeleiding zoekt, kun je beter eens naar een psycholoog gaan... gedragstherapie is zoveel effectiever (als de onderliggende oorzaken essentieel zijn) dan een dieetist.

Anyway, gotta run!

Xx
Ik zoek dat niet echt, maar verwacht van een dieetist wel iets meer dan lijstjes over tafel schuiven. Ik ben er inmiddels achter dat ik het toch het beste op eigen kracht kan doen en een beetje zelf-cognitieve therapie erbij :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:30:44 #246
3142 m@x
pi_99742251
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:12 schreef Blistering het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSS! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Zelfs na die ontiegelijke offday gister gaf de weegschaal vanmorgen 79,8 aan! *O*

Ik heb m'n doel eindelijk bereikt! 26(,2) kilo kwijt!

* Blistering doet een vreugdedansje
Wat goed! *O* *O*
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 11:42:16 #247
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99742645
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hee, ik combineer de 2 posts niet he, dat deed de hoog ;)
:Y ja klopt, mijn reactie was ook meer daarop bedoeld, maar vergat die andere post erbij te zetten :P
Ik zit textonly op mijn werk, werkt wat brak met quoten en al helemaal multiquote _O-
lolwut
  Boks-Chick donderdag 21 juli 2011 @ 11:45:39 #248
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99742756
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zoek dat niet echt, maar verwacht van een dieetist wel iets meer dan lijstjes over tafel schuiven. Ik ben er inmiddels achter dat ik het toch het beste op eigen kracht kan doen en een beetje zelf-cognitieve therapie erbij :)
Mee eens. De achterliggende reden van overgewicht kan ook liggen in aanleg, lichaamsbouw enz. Ook wat je verder wel en niet doet in je privé, je dagritme, enz. zijn van belang.
Een goede dietist(e) (imo) kijkt hier ook naar en zal een dieet op maat maken voor je. Wat wel en wat niet. Ook rekening houdend met behoeften en mogelijkheden van de persoon in kwestie.

Dat staat dus los van de eventuele mogelijke psychische achtergronden/oorzaken van overgewicht. Een beetje dietist(e) onderkent deze echter wel, maar zal je zelf ook hiervoor zo nodig doorverwijzen. Maar dit laat onverlet de tips, truuks en adviezen die de dietist(e) kan geven om meanwhile toch gewoon aan je gewicht te werken.
lolwut
pi_99744962
Blistering *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* jompels voorjou !!

Brandx, de dieetist van mij maakt in elk geval wel maatwerk maar heeft ook veel zaken op lijstjes staan die ik echt niet wens te eten zoals liga en ontbijtkoek. Best een keer maar niet dagelijks
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:39:08 #250
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99744975
Congratz Blistering! Zaten wij trouwens ook niet een dik jaar geleden samen in het rijles topic, of was dat iemand anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')