3/4? Ik at vroeger met gemak een heel pak leegquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:56 schreef Blistering het volgende:
Wow wat goed Roze_spekkie & Muks, kudo's hoor!![]()
En ja zeker spekkie! Als ik nu bijv een stroopwafel neem geniet ik er duidelijk veel meer van omdat ik bijna nooit meer zulke dingen eet. Voorheen gingen er rustig 3/4 op een avond doorheen.
*meldquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, echt niet! willikookhelemaalnooitmeerdenkik...
Ik vind het lekker fris op mijn boterham met kaas, cervelaat of zoals vandaag rookvlees. Geen idee waarom, maar
Is dat het Scarsdale dieet? Daar is een collega van me ook mee begonnen en die is in ruim een week tijd een kilo of 3 kwijtgeraakt. Succes en gewoon blijven hopen op blijvend resultaatquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:02 schreef T.O.P het volgende:
Ik ga vanaf morgen het vetvrij ziekenhuis dieet weer 's proberen.
Heb dit een aantal jaar terug ook een keer gedaan en erg goede resultaten mee behaald.
Niet blijvend uiteraard, maar goed beter dan niks!
Nee dat is een ander dieet denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat het Scarsdale dieet? Daar is een collega van me ook mee begonnen en die is in ruim een week tijd een kilo of 3 kwijtgeraakt. Succes en gewoon blijven hopen op blijvend resultaat
Ik heb gisteren overheerlijke driedubbel doorbakken frietjes en een kipburger van de febo gegeten. Ranzig manHelaas bood de omgeving van de Arena niet zo heel veel gezondere alternatieven. Vandaag weer tijd voor normaal eten:
O: magere yoghurt en Kellogs Flakes
T: niks
L: 2 volkoren boterhammen met dieetmargarine en tomaat
T: appel
D: vegetarische curry met aardappel, bloemkool en tomaat
T: geen idee
S: half uurtje fietsen, half uurtje lopen
Drankjes: veel koffie, thee en cola-light
Goed zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
*meld
Nee, niet om de augurken
En ik heb het boek al binnen
smoesjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:18 schreef m@x het volgende:
[..]
Is dat het Scarsdale dieet? Daar is een collega van me ook mee begonnen en die is in ruim een week tijd een kilo of 3 kwijtgeraakt. Succes en gewoon blijven hopen op blijvend resultaat
Ik heb gisteren overheerlijke driedubbel doorbakken frietjes en een kipburger van de febo gegeten. Ranzig manHelaas bood de omgeving van de Arena niet zo heel veel gezondere alternatieven. Vandaag weer tijd voor normaal eten:
O: magere yoghurt en Kellogs Flakes
T: niks
L: 2 volkoren boterhammen met dieetmargarine en tomaat
T: appel
D: vegetarische curry met aardappel, bloemkool en tomaat
T: geen idee
S: half uurtje fietsen, half uurtje lopen
Drankjes: veel koffie, thee en cola-light
Kun je onze rel nog even nalezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Thanks
ik lees me nog wel in.
Nu met die reeksen kan ik het niet meer missen he![]()
Ik kijk wel beter uit!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kun je onze rel nog even nalezen
Tip 1: begin niet aan het vetvrije ziekenhuisdieet, ik vrees dat we je dan binnen drie dagen kunnen opvegen...
Ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kun je onze rel nog even nalezen
Tip 1: begin niet aan het vetvrije ziekenhuisdieet, ik vrees dat we je dan binnen drie dagen kunnen opvegen...
Maar bij de Febo was de rij het kortst. Slechts een meter of 15quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
smoesjes
Daarnaast zit een broodjeszaak met heerlijke broodjes, verderop Villa Don heeft ook broodjes en dan ook nog de AH To Go op het station.
Wow, daar zou ik het nog geen week op volhouden. Ik ben teveel gehecht aan lekker eten denk ik. Nu zal dat weekend er tussen het wel makkelijker maken, maar ik denk dat voor mij mijn dieet beter werkt. En die rellen. Ach, tjaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:27 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Nee dat is een ander dieet denk ik.
Dit is het vetvrij ziekenhuisdieet: http://www.medisoft.nl/DIEET.PDF
Duurt 3 weken waarbij je de 5 weekdagen echt op dieet zit, en je in het weekend mag eten wat je wil (met mate natuurlijk). Resultaat zou dan 10kg in 3 weken zijn.
En die 10 kg in 3 weken lukt met dat dieet ook wel.
Dat mag je lekker zelf doenquote:
@ DancingPhoebe thanksquote:Op woensdag 20 juli 2011 07:31 schreef Muks het volgende:
Brandx, welkom hier en succes met je strijd !! Wat voor dieet ga je doen ?
DP er gaat hier een of ander kots/misselijkheid/buikpijn virus rond waar je je zo ongeveer van voelt zoals jij beschrijft... De een is er doodziek van de ander voelt zich zoals jij je voelt.
Hier weer weegdag, ben benieuwd wat eraf is.
Haha, dat is waar. Ik zou in eerste instantie met m'n zus gaan sporten, maar die vond het toch geen fijne sportschool en is dichter bij huis gegaan. Nu sport ik dus al een jaar alleen, en dat ging altijd prima maar hoe dichter ik bij m'n streefgewicht kom hoe minder de motivatie is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:49 schreef Purdey het volgende:
Ik ga niet naar een sportschool, maar had laatst zitten kijken naar Fit for free, omdat hij dichtbij zit hier. Daar zou ik 9,95 betalen, voor een abonnement waarbij ik 7 dagen van 7 tot 5 zou mogen sporten. Helemaal onbeperkt, dus ook 's avonds tot 23:00 zou 16,95 kosten.
Ookal is het goedkoop, ik heb niemand om mee te gaan, en daarom begin ik er maar niet aan. Ik ken mezelf een beetje
Dit is gewoon niet waar. Mensen zijn zelf vaak te laks!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:58 schreef BrandX het volgende:
let bij Fit for Free wel op het contract/lidmaatschap, daar schijn je (naar wat ik om me heen hoor) niet zomaar van af te komen als je wil stoppen.
Bij de Cook & Co...quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:23 schreef Muks het volgende:
Tink waar haal je die breadstick ? Kan ze hier in de lokale supermarkten niet vinden, alleen de Ah nog niet uitgepluist
quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:59 schreef Muks het volgende:
Aha...Cook en Co hebben wij hier in het winkelcentrumDie gaan we in september maar eens even plunderen, lijkt mij nl een beter tussendoortje dan de voorgestelde liga evergreen van de dieetiste....(suikerbom die wil ik maar mijden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |