En dit keer niet een mailtje er achteraan dat er iets fout is gegaan en je het bericht als niet verstuurd moet beschouwen, zoals laatst?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef greavy het volgende:
[..]
En ja, dit kan zelfs als je niet van te voren hebt opgegeven mee te doen hiermee
Heb toevallig nog net op tijd een oude VDU gekregen, na dit jaar zie ik het wel of ik nog verlengquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Interessant!
Zit nog een beetje te twijfelen wat ik zal doen. Heb waarschijnlijk t/m 31 augustus mijn studenten ov. Op dit moment geldt nog steeds de actie dat je daarna een jaar gratis voordeelurenabonnement mag hebben. Iemand die weet of dit gaat veranderen? Anders ga ik mooi meedoen aan deze actie
Maar als je nu een VDU hebt, en die verloopt over een maand? Wordt die dan wel automatisch verlengd weer?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:04 schreef greavy het volgende:
Het Voordeelurenabonnement gaat verdwijnen. Die word niet meer verkocht.
Ik gok dat je dus dat VDU niet kan krijgen.
Ja, alleen is de reden niet de vakantiedienstregeling. De perroncapaciteit in Zwolle is minder dan gebruikelijk en daarom worden de treinen uit Leeuwarden en Groningen al in Meppel gekoppeld. Zo ontstaat er iets meer ruimte. Het splitsen gebeurt wel in Zwolle zelf.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:10 schreef Lord_Brett_Sinclair het volgende:
Stopt met de vakantie dienst regeling een extra trein vanuit Steenwijk in Meppel. De trein van rond kwart over het hele uur moet volgens de reisplanner van de ns en ov9292 ook stoppen. Maar gebeurd dit ook echt?
Waren ze ook driftig aan het schrijven?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ja hoor het vrije reizen is nu voorbij. En gelijk controleurs in de trein almelo marienberg. Nog nooit gezien in de trein.
Vorig jaar december met de materieelproblemen heb ik echt een keer SGMm als intercity van Amsterdam Zuid naar Eindhoven gehad. VIRM vind ik niet geweldig, maar het is nog altijd beter intercitymaterieel dan SGMm.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:34 schreef TeringHenkie het volgende:
Stapte net op Driebergen-Zeist uit een SGMm, die als intercity naar Eindhoven reed
SGMm heeft dan nog een toilet. Er is ook al wel eens een koppeltje SLT-IV verzeild geraakt in de IC Zwolle - Roosendaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:50 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Vorig jaar december met de materieelproblemen heb ik echt een keer SGMm als intercity van Amsterdam Zuid naar Eindhoven gehad. VIRM vind ik niet geweldig, maar het is nog altijd beter intercitymaterieel dan SGMm.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
SGMm heeft dan nog een toilet. Er is ook al wel eens een koppeltje SLT-IV verzeild geraakt in de IC Zwolle - Roosendaal.
SGMm-II heeft geen toilet. De drietjes hebben dat wél.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
SGMm heeft dan nog een toilet. Er is ook al wel eens een koppeltje SLT-IV verzeild geraakt in de IC Zwolle - Roosendaal.
Dat is waar... maar rijden de tweetjes wel eens zonder drietje?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef greavy het volgende:
[..]
SGMm-II heeft geen toilet. De drietjes hebben dat wél.
Ik heb geen idee of ik in een tweetje of drietje zat, ik kan me alleen herinneren dat ik de stoelen oncomfortabel vond.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:26 schreef greavy het volgende:
[..]
SGMm-II heeft geen toilet. De drietjes hebben dat wél.
In de stoptrein Almelo-Apeldoorn rijdt 's avonds laat nog best wel eens alleen een tweetje in z'n eentje (haha, 2 in 1quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar rijden de tweetjes wel eens zonder drietje?
Er rijden genoeg solo tweetjes, of 2x tweetje.. Denk bijvoorbeeld aan Gouda-Alphen, bijna altijd een tweetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is waar... maar rijden de tweetjes wel eens zonder drietje?
Tijdens de winterproblemen had ik een los tweetje in de 13600, de koppeling van dat ding zat toen helemaal vol met sneeuw dus dat verklaart het wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |