mark was echt een verademing, met vriend roel en de autovereniging....
was echt leuke radio, en hij had echt zo'n foute leuke stem.
weet allen dat hij voor dit programma cameraman was bij sbs. heeft een datingprogramma gedaan met wendy van dijk. dan namen ze iemand in een busje en dat ging mark met camera de straat op om mensen te spotten om uit te kiezen
quote:En iedereen maar denken dat ie homo was vanwege z'n Paul de Leeuw stem. Verder wou ie geheel anoniem blijven en mochten we alleen weten dat ie 1 meter 2 lang was.
Wij zitten hier met 150 man en willen allemaal "Zoemetje van Koning bij" horen...
(de fanatieke aanhang gegrijpt alles wat hier staat)
quote:was ie van 3fm dan? ken hem alleen van 538
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef postinggirl het volgende:
Van mij mag 'ie terugkomen, en dan wel op 3fm. Daar was hij leuker dan bij 538. In de middag graag, en dan Kobus of Henk naar de nacht.
quote:Voor 538 zat ie daar...
Op donderdag 27 juni 2002 11:41 schreef Cybart het volgende:[..]
was ie van 3fm dan? ken hem alleen van 538
quote:en toen was ie verdwenen, van de 1 op andere dag
Op donderdag 27 juni 2002 11:41 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Voor 538 zat ie daar...
quote:Dat zou echt een goeie zijn! Maar dan moeten we em wel eerst zien te vinden
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef postinggirl het volgende:
Van mij mag 'ie terugkomen, en dan wel op 3fm. Daar was hij leuker dan bij 538. In de middag graag, en dan Kobus of Henk naar de nacht.
quote:Overlijden van vriend
Op donderdag 27 juni 2002 11:42 schreef Cybart het volgende:[..]
en toen was ie verdwenen, van de 1 op andere dag
quote:Ja, de 1e uitzending na de dood van die vriend kan ik me nog heel goed herinneren, was echt heel emotioneel. Ik heb hem toen nog een mailtje gestuurd met daarin iets als 'kom op, niet bij de pakken neer gaan zitten' en kreeg als antwoord: "Dank je wel, ik ga door, Roel en ik gaan namelijk altijd door."
Op donderdag 27 juni 2002 11:44 schreef on_air het volgende:
Overlijden van vriendheeft em zo 'neergeslagen' dat hij niet meer in staat was om te werken. HIj ging toen op 'vakantie' en die duurde steeds maar langer. Hij is toen uiteindelijk helemaal niet meer terug gekomen.
Heb een paar maanden nog eens naar dat emailadres een mailtje gestuurd waar hij heen was, maar dat adres bestond niet meer.
Ik mis hem ook wel op de radio, er is al zo weinig leuks.
Enige tijd geleden was hij geloof ik te gast in RTL Formule 1 op RTL 5.
Ruud de wild vroeg toen naar de eigenaar van een lelijke eend met vossestaarten aan de spiegel en zo...
De gozer die antwoorde had de stem van Mark en volgens mij zag hij er ook zo uit...
(Als je het balkje over de ogen bijbedenkt die op de 538 website stond).
Aangezien het feit dat mark altijd maar over zijn eend praatte denk ik dat het hem was!!!
Dat is het laatste wat ik van hem gemerkt had...
quote:ja dat was ie inderdaad, klopt heb ik (gelukkig) ook gezien, maar dat is al een tijd geleden hoor
Op donderdag 27 juni 2002 12:47 schreef R2k2 het volgende:
NEWSFLASHEnige tijd geleden was hij geloof ik te gast in RTL Formule 1 op RTL 5.
Ruud de wild vroeg toen naar de eigenaar van een lelijke eend met vossestaarten aan de spiegel en zo...
De gozer die antwoorde had de stem van Mark en volgens mij zag hij er ook zo uit...
(Als je het balkje over de ogen bijbedenkt die op de 538 website stond).Aangezien het feit dat mark altijd maar over zijn eend praatte denk ik dat het hem was!!!
Dat is het laatste wat ik van hem gemerkt had...
(t is trouwens ruud ter weijden, niet de wild)
Maar ik hoop op een terugkeer...bij het nieuwe Radio Veronica of zo. Waar ze hem 's nachts helemaal vrijlaten, dan komt ie het beste tot zijn recht.
quote:My idea! Op z'n minst om hem te laten weten dat er nog mensen zijn die naar hem op zoek zijn en zijn stemgeluid in de nacht missen. Of iig op de radio missen. Overdag zou mij namelijk nu ook beter uitkomen
Op donderdag 27 juni 2002 15:20 schreef Cybart het volgende:
we kunnen wel een zoekactie gaan houden om erachter te komen wat ie nu doet?
Waar beginnen we met zoeken? 3FM?
quote:jep ff mailtje naar 3fm denk ik dan he
Op donderdag 27 juni 2002 15:57 schreef on_air het volgende:[..]
My idea! Op z'n minst om hem te laten weten dat er nog mensen zijn die naar hem op zoek zijn en zijn stemgeluid in de nacht missen. Of iig op de radio missen. Overdag zou mij namelijk nu ook beter uitkomen
Waar beginnen we met zoeken? 3FM?
nou gordon & mark metaan na elkaar in het weekend programeren en dan kan het wat mij betreft niet meer stuk
quote:En wanneer gaat dit gebeuren?
Op donderdag 27 juni 2002 19:48 schreef Cybart het volgende:
ik was even aan het googlen op mark,
toen ik bij de kicksite van patrick kicken uitkwam....
daar las ik dat het gerucht gaande is dat Mark teruggaat naar 538nou gordon & mark metaan na elkaar in het weekend programeren en dan kan het wat mij betreft niet meer stuk
Snel hoop ik
ik zal 538/3fm eens mailen
quote:Kijk es aan!
Op vrijdag 28 juni 2002 10:16 schreef Cybart het volgende:
stond verder niks bij, ging over opvulling van zendtijd in de nacht wie dat zou gaan moeten doen, toen werd mark genoemd, een reply of 2 later werd verteld dat hij waarschijnlijk terug ging naar 538.ik zal 538/3fm eens mailen
quote:En? Komt 'ie terug
Op vrijdag 28 juni 2002 10:16 schreef Cybart het volgende:
stond verder niks bij, ging over opvulling van zendtijd in de nacht wie dat zou gaan moeten doen, toen werd mark genoemd, een reply of 2 later werd verteld dat hij waarschijnlijk terug ging naar 538.ik zal 538/3fm eens mailen
quote:Misschien willen ze het nog geheim houden???
Op dinsdag 02 juli 2002 12:19 schreef Cybart het volgende:
538 geen reactie....
Ik weet nog goed dat hij een keertje zei op de radio dat hij slecht nieuws had voor de fans van hem. Het programma zou misschien niet meer terug komen na de vakantie.. dat is dus ook nooit meer gebeurd. Echt heel jammer!
Wie heeft er al meer nieuws over deze geweldige DJ?
quote:Sorry, nog niks....
Op woensdag 31 juli 2002 01:04 schreef FritsFlits het volgende:
Effe omhoog kicken aan het einde van de maand.Ik weet nog goed dat hij een keertje zei op de radio dat hij slecht nieuws had voor de fans van hem. Het programma zou misschien niet meer terug komen na de vakantie.. dat is dus ook nooit meer gebeurd. Echt heel jammer!
Wie heeft er al meer nieuws over deze geweldige DJ?
Al was je nog zo moe, vanaf 12 tot 3 's nachts bleef je gewoon op.. Met dat hele leuke liedje
Dat dat nooit een hit is geworden.. jammer.
zoem zoem zoemmetje, zoem zoem zoemmetje. ik ben een bij en zoek een bloemmetje
weer een tijd verder
nog steeds nergens een spoor van Nachtheld Marc vd Akker ![]()
ik mis de vehalen van hem en vriend Roel
en natuurlijk de Deux Chevaux club!
zoem zoem zoemetje ik ben eeeen biiiiiiij waar is het bloemetje!! lalalalalalaa (ik heb hem nog op een bandje staan!)
quote:zeg gewoon even
Op zondag 30 maart 2003 13:37 schreef Schlagerzanger het volgende:
Mark v/d A. is al lang weer op de radio te horen, zij het lokaal. En bij tijd en wijle ook weer op tv als voice-over. Dat is wel landelijk. Zoekt en gij zult vinden...
en Mark lokaal
quote:http://www.michielveenstra.nl/archives/00000195.htm:
Op zondag 30 maart 2003 13:52 schreef Cybart het volgende:[..]
zeg gewoon even
en Mark lokaal
http://www.michielveenstra.nl/archives/00001215.htm (18/03/2003)
"Iemand nog wat opgevallen aan de voice-over aan het begin van Nightclub gisteravond?"
quote:ik heb geen veronica vandaar
Op zondag 30 maart 2003 14:03 schreef Veerboot het volgende:[..]
http://www.michielveenstra.nl/archives/00001215.htm (18/03/2003)
"Iemand nog wat opgevallen aan de voice-over aan het begin van Nightclub gisteravond?"
quote:Ik ken het programma ook niet, maar goed
Op zondag 30 maart 2003 14:19 schreef Cybart het volgende:[..]
ik heb geen veronica vandaar
ExTaxi
quote:Van: http://www.michielveenstra.nl/archives/00000195.htm:
Dag allemaal, ik besta nog.Tsjeetje, nooit beseft tot ik het las, wat een mooie woorden schrijven jullie als het gaat om herinneringen aan die fokking stoere nachttijd bij 538..! Dat was echt mijn periode van landelijke bekendheid krijgen met als hoogte-/dieptepunt de eerste omhelsing die ik kreeg van Marco B. toen er wel camera's bij waren. Al die keren daarvoor hadden we gewoon keurig handen geschudt maar nu plots moest hij bijna achter aan mijn broekje zitten... Enfin, kippengaas deed wonderen.
Maar eehh, ik wil dolgraag terugkomen op een landelijk station met nachturen over en dan het halve salaris van Adam C. bij BNN voor 7,5x zoveel uren! Bel maar, 035-68.38.XXX ;-)
Ach, waaronm niet, post kan via RadioHilversum naar de eerste de beste die me wat landelijx aanbiedt! Voor ons allemaal dus!!..
Doen we ons best, ik wil dolgraag.
Volgas Cowboy, anders vat je paard kou!! Jiehaahh...!
Mrk.
Gepost door MarkintheDark zelf... @ 06/29/2003 12:26 AM GMT+1
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 17:54 schreef Cybart het volgende:
*Kick*radio hilversum.....
kom op, BNN, 538, Yorin, doe iets, koop die man
Hij komt dus terug!quote:Maandag t/m Vrijdag:
(...)
00:00 - 02:00 Mark v/d Akker
(...)
Verder is ook terugkeer van Mark van de Akker op de landelijke radio onverwachts. Hij maakte jaren geleden een nachtprogramma op Radio 538.
je hebt weer goed reclame gemaakt voor fokquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Ja was leuk
hoeft niet, heb ik al gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga hem zo deze url even mailen
Ga je weer in de uitzending bellen Stefanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:24 schreef SunChaser het volgende:
Tis weer leuk. Hi Mark, we zijn er weer bij!
Heb je vorige week ook dat gesprek geluisterd met dat leipe mens Anjaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Nah, ik luister wel nu. Deze man aan de foon was wel ergbtw
Mark zei ook al het werd een kutuitzendingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:20 schreef SunChaser het volgende:
tis allemaal saai vandaag qua gasten
Yep een herkenbaar probleem tijdens mijn school en studie tijd. Mark en Giel zijn me nog heel wat uurtjes nachtrust schuldig om dat ik me er maar niet toe kon zetten de radio uit te doen en te gaan pitten. Afgelopen week voor het eerst weer bij toeval geluisterd (en nu weer)quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:03 schreef PetraV het volgende:
de verhalen over Bartelehiem, een nachtje politiecel in Burgum e.a ik vergeet ze niet weer.......
Gebeurde regelmatig dat ik in de 538 periode (toen ik denk ik zo tussen de 12 - 17 was ,schat ik, ik weet de jaartallen niet meer) 4 uur snachts nog in slaap viel, terwijl k zeven uur moest opstaan..................
Ik ben er ook weer aan verslaafd! net zo erg als toen hij bij 538 zat, luister het nu ook al weer 3 wekenquote:Op woensdag 1 september 2004 07:30 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben ook zo goed als verslaafd
Ik moet gewoon luisteren, lekker met t studiejaar voor de deur
Mark is TOP!
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:59 schreef raampie1 het volgende:
Luister ik echt nooit naar, behalve dan sinds deze week 's nachts af en toe naar Mark in the dark.
Yorin538
Noordzee
![]()
Ik zal je morgen wel die aircheck sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Nee, luister niet elke dag
werk ook enzo
www.markinthedark.tkquote:Op woensdag 1 september 2004 23:32 schreef pascalheister het volgende:
ze hebben het ook steeds over een fansite? heb het adres nog niet meegekregen iemand toevallig die dat weet?
Ik luisterde al jaren 538 maar omdat ze in 8 uur (werktijd) 10x hetzelfde liedje draaien heb ik de radio maar is op YorinFM (soms Veronica) gezet en het valt me niet tegen, maar dat komt ook omdat ik 'fan' ben van Jensenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:02 schreef f1sven het volgende:
Idd, Mark is top in de nacht als je begonnen bent met luisteren wil je meer van de show horenen dat is knap van Mark!
Trouwens wat vinden jullie hier op dit forum van het nieuwe format van YorinFM?
Ik vind toch dat er te veel liedjes te vaak herhaald worden zoals The Calling- Our Lives, voor de rest is het redelijk ok.
heel goed die zoekfunctiequote:Op woensdag 5 januari 2005 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t al een tijdje niet meer gehoord.
niemand is beter in de nacht dan Mark in the Darkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja maar Rick van V. zit sindskort van 12 tot 3 op 538 dus dan valt Mark af hè...
538 luisteren is uberhaubt al fout maar dan naar rick luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja maar Rick van V. zit sindskort van 12 tot 3 op 538 dus dan valt Mark af hè...
Ik denk dat Mark z'n luisteraars niet aan Van Velthuysen zal verliezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niemand is beter in de nacht dan Mark in the Dark, al helemaal geen Rick van Velthuysen
!!
Truequote:Op maandag 6 juni 2005 23:47 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark z'n luisteraars niet aan Van Velthuysen zal verliezen.
Keane bv. komt te vaak langs en zo zijn er wel wat meer nummers die elk uur bij Yorin langskomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:13 schreef Omaha het volgende:
Ja inderdaad, ik heel vaak leuke/goede nummers bij Mark die ik nog niet ken.
Alhoewel sommige nummers ook erg vaak voorbij komen.
jaaaaaaaa ik was net met mijn poema berichtje gejat van fok , en met de groetjes aan Maarten op de radio he bij markiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef -Mk- het volgende:
Ja, of Counting Crows![]()
Oh shit dat is die lange!!
Blijft leuk![]()
![]()
Ja ik hoorde hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaaaaaaa ik was net met mijn poema berichtje gejat van fok , en met de groetjes aan Maarten op de radio he bij markie![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:23 schreef Hilzillah het volgende:
Ja maar daarvoor had hij het over Hilmar als HIJ
klinkt jongensmeisjes achtig zou het niet zo wetenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:25 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Tja hilmar klinkt toch echt jongetjes achtig!
nouhou niet doehoeenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:25 schreef Hilzillah het volgende:
heb hem ook ff gewezen op dit topic
Ja, hij weet wel altijd op de goede momenten het juiste geluid in te zetten,quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ja en dat meisje wat maar door blijft lachen
eeh jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:31 schreef -Mk- het volgende:
Ach, je moet ervan houden.
Dat ken ik niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:34 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Bestaat het nog? Ook het fantastische onderdeel 'raad een dier of niet'?
ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Darkquote:
Yorin FM, al een jaartje ofzo hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
op welke zender is het nou?
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
op welke zender is het nou?
Zondag nacht t/m donderdag nachtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.html
Maandag t/m vrijdag 00:00 - 02:00
Ik luister pas sinds hij bij Yorin FM zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Dark
Kutverbinding doet ut niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.html
Maandag t/m vrijdag 00:00 - 02:00
GA DANquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:46 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Kutverbinding doet ut niet.Ik ga slapen.
Slaat het op Mark in the Dark?quote:Maar er is wel degelijk genoeg nieuw talent in Nederland, toptalent, alleen dat talent wordt niet herkend en/of slecht begeleid door de omroepen. Om nog weer even de bekende vergelijking met de sportwereld door te trekken: Als Ajax niet investeert in jong talent kan het over enkele jaren alle dure aankopen niet meer betalen. Zo werkt het ook bij de radio. Ik kan me uit de praktijk nog herinneren dat we een groot talent hadden binnengehaald, een jonge jongen genaamd Mark van den Akker. Vervolgens werd die zo slecht begeleid, werd er allesbehalve achter hem gestaan, werd hij zo weggeduwd naar de nachtelijke uren dat hij er letterlijk ziek van werd. Voortijdig geknakt, uitgeschakeld, want hij vormde een bedreiging voor de grote jongens. Ooit werd hij een groot talent genoemd door Rob Stenders zelf. Jammer zoiets?
Nee, schandelijk. Dat de salarissen zo ‘kunstmatig’ hoog zijn is de schuld van onze bestuurders. Zij zorgen ervoor dat de salarissen zo zijn opgedreven omdat ze allemaal te blind en/of te laf zijn om een echt groot jong talent dat het nog niet heeft gemaakt op prime time te zetten of toch op zijn minst op een beetje knappe tijd. Ze verzuimen om hem te begeleiden, om hem in het begin een beetje uit de wind te houden, om achter hem te staan. Dan sollen ze liever zo’n beetje met Giel Beelen door hem zo nu en dan te ontslaan en dan weer aan te nemen.
Het hele verhaal: http://paulvangelder.web-log.nl/
ik heb dat nummer gewoon voor een groot deel hier gewoon op de pc staan met maartens stem er doorheenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Dark
www.markinthedark.info staan ook wel wat dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb dat nummer gewoon voor een groot deel hier gewoon op de pc staan met maartens stem er doorheen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaren geleden weleens geluisterd was altijd erg grappig.
dus hij is alweer een jaar op de radio
ok
* Bonobo11 kruipt weer onder steen
Gewoon weer inschakelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaren geleden weleens geluisterd was altijd erg grappig.
dus hij is alweer een jaar op de radio
ok
* Bonobo11 kruipt weer onder steen
goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:52 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Gewoon weer inschakelen
Goeie ouwe tijd.
Ik bedoelde het ook meer voor hemquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd, je zegt net dat je nog maar een jaar luistert
![]()
jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:56 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer voor hem.
Ik snap niet dat Mark 2 uitzend-uurtjes heeft terwijl anderen op Yorin (echte bagger dj's) er 4 of meer hebben.
ik ben daar een member vanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
www.markinthedark.info staan ook wel wat dingen![]()
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:12 schreef -Mk- het volgende:
Ik ga nog even het eerste half uur luisteren van de uitzending van vandaag (heb ik gemist namelijk).
whehehe, hij heeft voor de rest nog niet veel gezegdquote:Op maandag 20 juni 2005 00:15 schreef Omaha het volgende:
[..]
Nou hij wilde zwoel gaan praten maar zei dat hij dat niet kon met zo'n stem
quote:Op maandag 20 juni 2005 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
ja haha :
" zeg kerel je moet"
" ik moet nix"
*tuuut*
haha
quote:Visage-Fade to grey
Aanvraag van Nijmeegse Teun!
Fijne week Paul..
MarkintheDark.
Wel breedband, maar hoe? Ben niet zo handig met computers helaasquote:Op maandag 20 juni 2005 19:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
geen breedband en de mogelijkheid om het op te nemen?
je kan toch wel luisteren tot de boing !quote:Op maandag 20 juni 2005 21:24 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wel breedband, maar hoe? Ben niet zo handig met computers helaas
alweer ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik gebruik dan wm recorder
mark is behoorlijk chagarijnig vandaag
Gister was het echt ergquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
ik gebruik dan wm recorder
mark is behoorlijk chagarijnig vandaag
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:29 schreef -Mk- het volgende:
Oh shit dat is die lange!
Vanavond alweer de laatste van deze week.
dat dacht ik ook al na een half uur luisteren, gewoon constant muziekquote:Op maandag 27 juni 2005 01:06 schreef -Mk- het volgende:
Is Mark er niet vanavond?
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Is dat die kerel met die onwijs irritante stem?Lijkt net of hij expres zo praat.. die stem deed me denken aan dolf van alfred jadokus kwak.. kweet ook niet precies waarom
Inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Don't Fuck with Mark ja
, nee maaruh je went er aan, in het begin vond ik het ook een hele rare stem, maar ben er nou helemaal aan gewend
![]()
Is dat een leuker programma? Kan 't me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 juni 2005 07:34 schreef borisz het volgende:
Sinds er middeninden8rick is lijst ik eigenlijk naar rick van V![]()
* paultjuhhh ook niet alhoewel ik wel steeds van meer mensen hoor dat dat leuker is, maar als ik het wel is in het weekend overdag hoor vind ik het nix aan, zn programma overdag dusquote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:29 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Is dat een leuker programma? Kan 't me niet voorstellen![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:42 schreef -Mk- het volgende:Verkeerde nummer
"Dit hoeft allemaal niet van mij"
weekend = heel anders dan de n8quote:Op vrijdag 1 juli 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
* paultjuhhh ook niet alhoewel ik wel steeds van meer mensen hoor dat dat leuker is, maar als ik het wel is in het weekend overdag hoor vind ik het nix aan, zn programma overdag dus
cool, waarmee neem je dat op eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:31 schreef -Mk- het volgende:
Eergister legde Mark uit hoe je parachute moet springen, erg droog: klik hier
En nog even een kleine mix van het gesprek met die -verkeerde verbonden-beller klik hier
Ook met Total Recorderquote:Op maandag 4 juli 2005 00:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cool, waarmee neem je dat op eigenlijk![]()
Mark leest het wel voor je voorquote:Op maandag 4 juli 2005 00:44 schreef -Mk- het volgende:
Wel handig, want ik kom niet meer op de frontpage sinds die grote banner.
hij moet dat wel, ik had er is over gemaild met hemquote:Op maandag 4 juli 2005 00:52 schreef -Mk- het volgende:
Is het zo dat Mark perse enkele "hits" moet draaien om zich aan het format te houden? Of zijn ze niet zo streng in de nacht. Want hij liet wel zoiets vallen vorige week in z'n uitzending, dat hij verplicht 6 hits moet draaien per 2 uur?
Het was ook geen leuk ventje, maar eigenlijk vond ik dat Mark wel ver ging toen. Die gast was nog maar 14 jaar.quote:
Mark heeft dat de volgende nacht ook verteld in de uitzending, dat hij (toen hij thuis was) ook vond dat hij te ver ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:22 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Het was ook geen leuk ventje, maar eigenlijk vond ik dat Mark wel ver ging toen. Die gast was nog maar 14 jaar.
Gaat niet lekker met YorinFM.quote:Luistercijfers mei/juni 2005: Yorin FM en Radio 4 grootste verliezers
01. Radio 538 - 11,7% (11,8)
02. Radio 2 - 10,3% (10,2)
03. Sky Radio - 9,3% (9,6)
04. Radio 1 - 7,7% (8,1)
05. Radio 3FM - 7,2% (7,0)
06. Radio Veronica - 5,0% (4,8)
07. Noordzee FM - 5,0% (4,7)
08. Radio 10 Gold - 4,9% (5,2)
09. RTL FM - 3,1% (2,7)
10. Yorin FM - 2,6% (3,0)
11. Classic FM - 1,9% (2,0)
12. Arrow Classic Rock - 1,9% (1.9)
13. Radio 4 - 1,5% (1,7)
14. SLAM FM - 1,3% (1,1)
15. 747 AM - 0,9% (0.9)
16. Arrow 90.7 FM - 0,6% (0,7)
17. BNR Nieuwsradio - 0,4% (0.3)
ik ook niet , ik ga nu is wat vroeger naar bedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 04:19 schreef -Mk- het volgende:
Ik luister ook alleen MitD bij Yorin FM.
Valt me op dat nu Mark er niet is ik helemaal nooit meer Yorin FM aan heb staan
Met het marktaandeel en populariteit van zenders ihaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef Hilzillah het volgende:
ehm sinds wanneer heeft fresh toestand iets met mark in the dark te maken?
Ik geloof 15 augustus, maar het zou ook 8 augustus kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:45 schreef Hilzillah het volgende:
Vriend mark al weer bijna terug?
Ik luisterde net een oude uitzending en inderdaad, ineens bij Counting Crows "Ojah, Hilmar was eigenlijk een meisje"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:19 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ook afgelopen dagen een paar keer met mail in de uitzending geweest! Heeft gister nog midden in een nummer geroepen dat ik een meisje was ipv een jongen
Volgens mij komt hij aanstaande maandag weer terug van vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:08 schreef paultjuhhh het volgende:
ik mis Mark
Inderdaad, volgens mij ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:12 schreef Jeffrey_1985 het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij aanstaande maandag weer terug van vakantie.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik was al weer helemaal gewend aan radio 1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |