niemand is beter in de nacht dan Mark in the Darkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja maar Rick van V. zit sindskort van 12 tot 3 op 538 dus dan valt Mark af hè...
538 luisteren is uberhaubt al fout maar dan naar rick luisterenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja maar Rick van V. zit sindskort van 12 tot 3 op 538 dus dan valt Mark af hè...
Ik denk dat Mark z'n luisteraars niet aan Van Velthuysen zal verliezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
niemand is beter in de nacht dan Mark in the Dark, al helemaal geen Rick van Velthuysen
!!
Truequote:Op maandag 6 juni 2005 23:47 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark z'n luisteraars niet aan Van Velthuysen zal verliezen.
Keane bv. komt te vaak langs en zo zijn er wel wat meer nummers die elk uur bij Yorin langskomenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:13 schreef Omaha het volgende:
Ja inderdaad, ik heel vaak leuke/goede nummers bij Mark die ik nog niet ken.
Alhoewel sommige nummers ook erg vaak voorbij komen.
jaaaaaaaa ik was net met mijn poema berichtje gejat van fok , en met de groetjes aan Maarten op de radio he bij markiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef -Mk- het volgende:
Ja, of Counting Crows![]()
Oh shit dat is die lange!!
Blijft leuk![]()
![]()
Ja ik hoorde hetquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaaaaaaa ik was net met mijn poema berichtje gejat van fok , en met de groetjes aan Maarten op de radio he bij markie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |