ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Darkquote:
Yorin FM, al een jaartje ofzo hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
op welke zender is het nou?
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
op welke zender is het nou?
Zondag nacht t/m donderdag nachtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.html
Maandag t/m vrijdag 00:00 - 02:00
Ik luister pas sinds hij bij Yorin FM zit.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Dark
Kutverbinding doet ut niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:42 schreef -Mk- het volgende:
[..]
http://media.rtl.nl/yorinfm/livestream/livestreambroad.html
Maandag t/m vrijdag 00:00 - 02:00
GA DANquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:46 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Kutverbinding doet ut niet.Ik ga slapen.
Slaat het op Mark in the Dark?quote:Maar er is wel degelijk genoeg nieuw talent in Nederland, toptalent, alleen dat talent wordt niet herkend en/of slecht begeleid door de omroepen. Om nog weer even de bekende vergelijking met de sportwereld door te trekken: Als Ajax niet investeert in jong talent kan het over enkele jaren alle dure aankopen niet meer betalen. Zo werkt het ook bij de radio. Ik kan me uit de praktijk nog herinneren dat we een groot talent hadden binnengehaald, een jonge jongen genaamd Mark van den Akker. Vervolgens werd die zo slecht begeleid, werd er allesbehalve achter hem gestaan, werd hij zo weggeduwd naar de nachtelijke uren dat hij er letterlijk ziek van werd. Voortijdig geknakt, uitgeschakeld, want hij vormde een bedreiging voor de grote jongens. Ooit werd hij een groot talent genoemd door Rob Stenders zelf. Jammer zoiets?
Nee, schandelijk. Dat de salarissen zo ‘kunstmatig’ hoog zijn is de schuld van onze bestuurders. Zij zorgen ervoor dat de salarissen zo zijn opgedreven omdat ze allemaal te blind en/of te laf zijn om een echt groot jong talent dat het nog niet heeft gemaakt op prime time te zetten of toch op zijn minst op een beetje knappe tijd. Ze verzuimen om hem te begeleiden, om hem in het begin een beetje uit de wind te houden, om achter hem te staan. Dan sollen ze liever zo’n beetje met Giel Beelen door hem zo nu en dan te ontslaan en dan weer aan te nemen.
Het hele verhaal: http://paulvangelder.web-log.nl/
ik heb dat nummer gewoon voor een groot deel hier gewoon op de pc staan met maartens stem er doorheenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook niet, hoorde laatst wel zoem zoem zoemetje, scheen vroegah HET nummer te zijn van Mark in the Dark
www.markinthedark.info staan ook wel wat dingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik heb dat nummer gewoon voor een groot deel hier gewoon op de pc staan met maartens stem er doorheen![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaren geleden weleens geluisterd was altijd erg grappig.
dus hij is alweer een jaar op de radio
ok
* Bonobo11 kruipt weer onder steen
Gewoon weer inschakelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef Bonobo11 het volgende:
Jaren geleden weleens geluisterd was altijd erg grappig.
dus hij is alweer een jaar op de radio
ok
* Bonobo11 kruipt weer onder steen
goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:52 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Gewoon weer inschakelen
Goeie ouwe tijd.
Ik bedoelde het ook meer voor hemquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd, je zegt net dat je nog maar een jaar luistert
![]()
jaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:56 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer voor hem.
Ik snap niet dat Mark 2 uitzend-uurtjes heeft terwijl anderen op Yorin (echte bagger dj's) er 4 of meer hebben.
ik ben daar een member vanquote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
www.markinthedark.info staan ook wel wat dingen![]()
ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |