je hebt weer goed reclame gemaakt voor fokquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Ja was leuk
hoeft niet, heb ik al gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2004 01:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga hem zo deze url even mailen
Ga je weer in de uitzending bellen Stefanquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:24 schreef SunChaser het volgende:
Tis weer leuk. Hi Mark, we zijn er weer bij!
Heb je vorige week ook dat gesprek geluisterd met dat leipe mens Anjaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:32 schreef SunChaser het volgende:
Nah, ik luister wel nu. Deze man aan de foon was wel ergbtw
Mark zei ook al het werd een kutuitzendingquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:20 schreef SunChaser het volgende:
tis allemaal saai vandaag qua gasten
Yep een herkenbaar probleem tijdens mijn school en studie tijd. Mark en Giel zijn me nog heel wat uurtjes nachtrust schuldig om dat ik me er maar niet toe kon zetten de radio uit te doen en te gaan pitten. Afgelopen week voor het eerst weer bij toeval geluisterd (en nu weer)quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:03 schreef PetraV het volgende:
de verhalen over Bartelehiem, een nachtje politiecel in Burgum e.a ik vergeet ze niet weer.......
Gebeurde regelmatig dat ik in de 538 periode (toen ik denk ik zo tussen de 12 - 17 was ,schat ik, ik weet de jaartallen niet meer) 4 uur snachts nog in slaap viel, terwijl k zeven uur moest opstaan..................
Ik ben er ook weer aan verslaafd! net zo erg als toen hij bij 538 zat, luister het nu ook al weer 3 wekenquote:Op woensdag 1 september 2004 07:30 schreef Cool_Runner het volgende:
Ben ook zo goed als verslaafd
Ik moet gewoon luisteren, lekker met t studiejaar voor de deur
Mark is TOP!
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:59 schreef raampie1 het volgende:
Luister ik echt nooit naar, behalve dan sinds deze week 's nachts af en toe naar Mark in the dark.
Yorin538
Noordzee
![]()
Ik zal je morgen wel die aircheck sturenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Nee, luister niet elke dag
werk ook enzo
www.markinthedark.tkquote:Op woensdag 1 september 2004 23:32 schreef pascalheister het volgende:
ze hebben het ook steeds over een fansite? heb het adres nog niet meegekregen iemand toevallig die dat weet?
Ik luisterde al jaren 538 maar omdat ze in 8 uur (werktijd) 10x hetzelfde liedje draaien heb ik de radio maar is op YorinFM (soms Veronica) gezet en het valt me niet tegen, maar dat komt ook omdat ik 'fan' ben van Jensenquote:Op woensdag 1 september 2004 10:02 schreef f1sven het volgende:
Idd, Mark is top in de nacht als je begonnen bent met luisteren wil je meer van de show horenen dat is knap van Mark!
Trouwens wat vinden jullie hier op dit forum van het nieuwe format van YorinFM?
Ik vind toch dat er te veel liedjes te vaak herhaald worden zoals The Calling- Our Lives, voor de rest is het redelijk ok.
heel goed die zoekfunctiequote:Op woensdag 5 januari 2005 01:32 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t al een tijdje niet meer gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |