gewoon wat pruimtabak aanbiedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cavendish heeft sowieso aan de auto gehangen.
Morgen gaat Gilbert met Preud'homme praten.
Vertel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:51 schreef DeMessias het volgende:
Cavendish heeft weer mooi valsgespeeld (en dat is geen dopingaantijging)
Klink, die haakt bij een heuvel van 3e of 4e categorie al af; wat zou hij dan zonder klinkhangen kunnen op een etappe als vandaag.quote:
Die zijn nog niet binnen lijkt me, zoveel zullen ze er wel niet uitgooien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:51 schreef RemcoW23 het volgende:
125. DEAN Julian 53 TEAM GARMIN - CERVELO 5h 39' 53" + 26' 28"
Dan hebben die andere 45 nog een dikke minuut.. Gogogo!
Hoera, heb ik in me ploegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:51 schreef RemcoW23 het volgende:
125. DEAN Julian 53 TEAM GARMIN - CERVELO 5h 39' 53" + 26' 28"
Dan hebben die andere 45 nog een dikke minuut.. Gogogo!
Wat als er een bus binnen komt, en daarachter nog een tweetal. Gooien ze dat tweetal er dan wel uit?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zijn nog niet binnen lijkt me, zoveel zullen ze er wel niet uitgooien.
Je zou zeggen dat die dan ook doormogen, het is alles of niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat als er een bus binnen komt, en daarachter nog een tweetal. Gooien ze dat tweetal er dan wel uit?
Ja, die gaan eruit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wat als er een bus binnen komt, en daarachter nog een tweetal. Gooien ze dat tweetal er dan wel uit?
NEE VERTEL?!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wist je dat hij een Russische moeder heeft?
Niet dat ik weet.. Ben benieuwd wie die ene is.. Die fietst daar nog lekker rondquote:
Verliest Gesink maar 12 minuten in plaats van 15.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:54 schreef Ericr het volgende:
De Alpen komen er aan, daar presteren de Nederlanders altijd beter dan in de Pyreneen. Worden 'we' 26ste i.p.v. 28ste in de rituitslag
Ken jij het verhaal van Abdelkader Zaaf?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Evans was vroeger mountainbiker.
Heeft hij 6 kinderen, net zoals Jens Voigt?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van Abdelkader Zaaf?
Hij komt uit een apenland, dus zou best kunnen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Heeft hij 6 kinderen, net zoals Jens Voigt?
Diens vader ging ook varen, daarom was hij zo verdrietig dat hij aan de wijn ging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Ken jij het verhaal van Abdelkader Zaaf?
Weet jij wie de enige is met een titel in het peleton?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Heeft hij 6 kinderen, net zoals Jens Voigt?
Lastig..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet jij wie de enige is met een titel in het peleton?
Gisteren nog in de chasse met Mollema.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:58 schreef RemcoW23 het volgende:
132 BONNET William (FRA) FDJ outside time limit
Helaasch.
Cavendish toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Roy is ingenieur.quote:
Was dat niet Bouet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren nog in de chasse met Mollema.
Weet jij wie de enige God in het peloton is?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
ja, en de dag daarvoor en de dag daarvoor...:)quote:
Morgen weer sprinten!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Het koersverloop stemt mij voor de rest van vandaag dieptriest hoe dan ook.
Poulidor?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Welke renner werd ook wel de Das genoemd?
Hinault.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Was vandaag ook, massasprint op Plateau de Beille. Hoe onteer je een berg, les 1 met Andy Schleck en Alberto Contador.quote:
Nee Hinault.quote:
Contador kon waarschijnlijk (nog) niet beter, Schleck verliest misschien hier wel de tour.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:02 schreef Ericr het volgende:
[..]
Was vandaag ook, massasprint op Plateau de Beille. Hoe onteer je een berg, les 1 met Andy Schleck en Alberto Contador.
Boasson Hagen, vernoemd naar het ijsmerkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef Falco het volgende:
Het koersverloop vandaag stemt mij voor de rest van de Tour dieptriest hoe dan ook.
Nu dus niet meer?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef One_of_the_few het volgende:
Ho ho had hem al verbeterd voor het eerste andere antwoordquote:
quote:
Maakt verder ook niet uit johquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef raptorix het volgende:
Ho ho had hem al verbeterd voor het eerste andere antwoord
Brief adel zeker?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:58 schreef Gitank2 het volgende:
Lastig..
Weet wel dat Axel Merckx en Eddie (gestopt) van adel zijn.
Ging daar wel degelijk voor het klassement, werd uiteindelijk ook 10e.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Toen had hij geen klassementsambities of een goede positie daarin
[..]
Minstens een half minuutje idd
Voor jou niet in ieder geval, maar zowel Voeckler als Evans zouden verdiend podium rijden als het zo laf rijden blijft in de Alpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef wimderon het volgende:
Als Andy zo naar Fränk (en Contador) blijft lonken zijn Titi en Evans de grootste kanshebbers op de eindzege, can it get any better?
Klinkt als een goed idee. Wat was dit treurig zeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef raptorix het volgende:
Dit soort saaie shit blijf je met huidige regelementen gewoon houden, gewoon elke koers 1.5 minuut bonivicatie geven voor de nummer 1.
Op die manier word het ook leuker voor de iets mindere klimmers, die kunnen dan gokken in vlakkere koersen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee. Wat was dit treurig zeg.
Dit leek op een gegeven moment echt op surplace. Was op een gegeven moment net zo lichamelijk inspannend als een schaakwedstrijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op die manier word het ook leuker voor de iets mindere klimmers, die kunnen dan gokken in vlakkere koersen.
Best wel ironisch dat Evans nu tweede achter Voeckler dreigt te worden. Maar we hebben de Alpen nog, daar kan nog veel gebeuren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef wimderon het volgende:
Als Andy zo naar Fränk (en Contador) blijft lonken zijn Titi en Evans de grootste kanshebbers op de eindzege, can it get any better?
Dat lijkt me nog de grootste grap wanneer dat zou gebeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat Evans nu tweede achter Voeckler dreigt te worden. Maar we hebben de Alpen nog, daar kan nog veel gebeuren.
Laten we hopen op vuurwerk in de Alpen ja.. Zelf heb ik er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat Evans nu tweede achter Voeckler dreigt te worden. Maar we hebben de Alpen nog, daar kan nog veel gebeuren.
quote:
Ben je tegenwoordig ook al een plakker als je al een loodzware Giro hebt gereden en door valpartijen niet super in vorm bent?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:37 schreef Mercurial het volgende:
[..]
![]()
Ik zet m'n geld nog steeds op Andy. Vandaag veruit de sterkste bergop. Beter dan die plakkers Evans en Contador (totaal niet goed).
Je wint de Tour niet door de sterkste te zijn, wel door op de juiste momenten verschil te maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:37 schreef Mercurial het volgende:
[..]
![]()
Ik zet m'n geld nog steeds op Andy. Vandaag veruit de sterkste bergop. Beter dan die plakkers Evans en Contador (totaal niet goed).
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef groenen het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook al een plakker als je al een loodzware Giro hebt gereden en door valpartijen niet super in vorm bent?
Andy gaat het verschil inderdaad in de Alpen maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je wint de Tour niet door de sterkste te zijn, wel door op de juiste momenten verschil te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |