Generaal pardon voor hem en Eisel? Denk het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zou leuk zijn als Cavendish geen generaal pardon krijgt en gewoon oprot.
Maar zetten ze er dan zoveel renners uit? Vast niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef PirE het volgende:
tijdgrens: 28 minuten 13 seconden. Dat haalt de bus nooit
Wat heb je tegen hem?quote:
Inderdaad, Andy had gewoon de benen. Die had er gwoon vandoor moeten knallen aan het begin; fuck Frenk dan maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef One_of_the_few het volgende:
Contador weer sterker dan ervoor. Die knalt iedereen er in de Alpen gewoon af en wint de Tour. Omdat Evans en de Schlecks het vertikken om verschil te maken als Bertje even minder is. Andy had de kracht wel blijkt in het sprintje. Dat je het dan niet gebruikt, krijg je een keer terug.
Neuh, kan ook best een rekenfout zijn van Ducrot:P Ik vermoed dat ze niet meer dan vijf renners eruit zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zetten ze er dan zoveel renners uit? Vast niet.
Neen, Vanendert is 26quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef marcodej het volgende:
Heeft OPL nog kans op het wit btw? Dat zou het feest compleet maken.
Dan kan je wel haten op Cadel, maar die kan er niks aan doen. Andy moet zijn aanval doorzetten en Cadel weet toch wel dat hij een minuut kan pakken op de Schlecks in de tijdrit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad, Andy had gewoon de benen. Die had er gwoon vandoor moeten knallen aan het begin; fuck Frenk dan maar.
Andy verliest hier de Tour, dit was de kans om Evans eraf te rijden. Hopen dat die magool nog een slechte dag heeft.
Zo zeg, echt wel. Aanvallen moet je op 6-5km voor de streep doen. Heeft het nog nut. Nu heeft Andy 2 hele seconden gewonnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:36 schreef marcodej het volgende:
Die sprint van Andy maakte deze etappe tot de ultieme anti-climax.
Niks met slim te maken, gewoon goed volgen en het gebrek aan grote aanvallen van de rest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Voeckler speelt een slim spelletje. Daardoor heeft ie weer de gele trui.
In potentie top, maar de favorieten hebben vandaag geen reet gedaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Maver24 het volgende:
Toch vind ik het een zeer interessante tour met zelfs nu nog geen uitgesproken favoriet. Das de afgelopen jaren wel anders geweest. Ik vind het top
Wat een onzin. Hij volgt gewoon. Ok, da's een prestatie, maar het komt vooral omdat de rest zo passief is. Als de betere klimmers echt knallen, dan rijden ze Voeckler gewoon op 10 minuten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Voeckler speelt een slim spelletje. Daardoor heeft ie weer de gele trui.
In de tijdrit raakt Voeckler 'm sowieso kwijt stel dat hij tot daar stand houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks met slim te maken, gewoon goed volgen en het gebrek aan grote aanvallen van de rest.
Hij viel wel aan. Hij moet alleen eens ophouden om te kijken na 3 seconden. Zeker tegen Evans, want die is hardstukke kwetsbaar als hij eenmaal een gaatje moet laten. Breekt mentaal of blaast de motor op om terug te komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Zo zeg, echt wel. Aanvallen moet je op 6-5km voor de streep doen. Heeft het nog nut. Nu heeft Andy 2 hele seconden gewonnen.
Dan heeft Voeckler een wereldtour gehad, halve ronde in het geel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tijdrit raakt Voeckler 'm sowieso kwijt stel dat hij tot daar stand houdt.
Dat moet ik nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de tijdrit raakt Voeckler 'm sowieso kwijt stel dat hij tot daar stand houdt.
twitter:EisengaL twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 17:40:09LtD will receive first aid at the finish, than to the hospital in foix to check him. #hardasarock. reageer retweet
Hey mongool, wat is een magool?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Inderdaad, Andy had gewoon de benen. Die had er gwoon vandoor moeten knallen aan het begin; fuck Frenk dan maar.
Andy verliest hier de Tour, dit was de kans om Evans eraf te rijden. Hopen dat die magool nog een slechte dag heeft.
Ik haat hier op Andy; die had hier het verschil kunnen maken en is nu fucked. Gun hem de Tour het meeste.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan kan je wel haten op Cadel, maar die kan er niks aan doen. Andy moet zijn aanval doorzetten en Cadel weet toch wel dat hij een minuut kan pakken op de Schlecks in de tijdrit.
Evans pakt niet zomaar meer dan 2 minuten op een Voeckler in vorm.quote:
Andy haalt volgens mij niet eens zelf zijn lul uit zijn broek als hij moet pissen, dat doet Frank voor hem. Ze schieten zichzelf in de voet of misschien zijn ze gewoon niet in supervorm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Tompsen het volgende:
Wat een laf gedonder an die klassementsrenners. Andy rijdt geen meter zonder zijn Frankje. Van mij mag Voeckler de Tour wel winnen, alleen of dat realistisch is....
Ja das wel jammer. Denk dat Andy teveel op Franck aan het wachten wasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef Falco het volgende:
[..]
In potentie top, maar de favorieten hebben vandaag geen reet gedaan.
Dat wil ik dus geen aanvallen noemen. 10 meter wegrijden en stoppen met draaien. Nou wat gedurft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij viel wel aan. Hij moet alleen eens ophouden om te kijken na 3 seconden. Zeker tegen Evans, want die is hardstukke kwetsbaar als hij eenmaal een gaatje moet laten. Breekt mentaal of blaast de motor op om terug te komen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Ericr het volgende:
Andy haalt volgens mij niet eens zelf zijn lul uit zijn broek als hij moet pissen, dat doet Frank voor hem.
Mensen die denken dat Voeckler het geel nog heeft bij de tijdrit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet of voeckler in vorm is. Gewoon volgen bij gebrek van de slappe hap van contador, schleckquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Evans pakt niet zomaar meer dan 2 minuten op een Voeckler in vorm.
Dat heeft ieder weldenkend mens, want dit slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een beetje een Kohl-Schumacher deja vu bij dit beeld.
Sorry, ik weet dat het niet mag, maar toch... Ik kan er niks aan doen.
de spanningsboog bij OPL is gewoon een heel seizoen langquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg een beetje een Kohl-Schumacher deja vu bij dit beeld.
Sorry, ik weet dat het niet mag, maar toch... Ik kan er niks aan doen.
Volgen? Hij reed met 80 km/h gaatjes dicht op de bergquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet of voeckler in vorm is. Gewoon volgen bij gebrek van de slappe hap van contador, schleck
Je denkt dat Voeckler die niet in vorm is bij de beste 5 klimmers in de tour hoort?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet of voeckler in vorm is. Gewoon volgen bij gebrek van de slappe hap van contador, schleck
Talentje hoor die Mollema. Ik krijg een "Eddy Bouwmans"-deja vu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Falco het volgende:
LL Sanchez en Mollema binnen op 19 minuut 32 btw
Dat is het probleem juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat na dat sprintje opeens iedereen over Andy heen valt, het was de hele klim al duidelijk dat hij enorm overschot had.
Goed gereden, ook netjes samengewerkt in die fabuleuze kopgroep.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Falco het volgende:
LL Sanchez en Mollema binnen op 19 minuut 32 btw
Klopt. Ik zei van te voren nog: hoe de Schleckjes rijden gaat ze een keer opbreken. De fout van vandaag ( afstand nemen van Contador, want ook al was Contador sterker dan twee dagen geleden, op topniveau is hij zeker nog niet. ) zal hun opbreken in de Alpen is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef DeMessias het volgende:
Probleem met de Schleckjes is dat ze rijden als een tweeling.
Het lijkt er inderdaad wel op, er eerste wat ze na een aanval doen is omkijken waar broertjelief is, vreselijk. Laat Voeckler maar lekker zo in het geel doorfietsen, die broertjes gun ik het niet meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andy haalt volgens mij niet eens zelf zijn lul uit zijn broek als hij moet pissen, dat doet Frank voor hem. Ze schieten zichzelf in de voet of misschien zijn ze gewoon niet in supervorm.
Inderdaad, dat moet ik jullie zeker meegeven!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef mrPanerai het volgende:
Wat hebben we als Belgen toch een heerlijk wielerjaar in 2011!
Toch twijfel ik of Andy een overschot had, anders had hij toch wel het verschil gemaakt? Zit hij er dan zo mee in met zijn broer enz?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat na dat sprintje opeens iedereen over Andy heen valt, het was de hele klim al duidelijk dat hij enorm overschot had.
Ik mis Robert
Die had wel aangevallen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:48 schreef Wampas het volgende:
Ik hoop:
Voeckler blijft tot de alpen in het geel
Contador is weer in vorm in de alpen en valt effectief aan, verovert het geel.
Evans en Schlecks gaan ten onder aan hun laffe tactiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |