Je denkt dat Voeckler die niet in vorm is bij de beste 5 klimmers in de tour hoort?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet of voeckler in vorm is. Gewoon volgen bij gebrek van de slappe hap van contador, schleck
Talentje hoor die Mollema. Ik krijg een "Eddy Bouwmans"-deja vu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Falco het volgende:
LL Sanchez en Mollema binnen op 19 minuut 32 btw
Dat is het probleem juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat na dat sprintje opeens iedereen over Andy heen valt, het was de hele klim al duidelijk dat hij enorm overschot had.
Goed gereden, ook netjes samengewerkt in die fabuleuze kopgroep.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Falco het volgende:
LL Sanchez en Mollema binnen op 19 minuut 32 btw
Klopt. Ik zei van te voren nog: hoe de Schleckjes rijden gaat ze een keer opbreken. De fout van vandaag ( afstand nemen van Contador, want ook al was Contador sterker dan twee dagen geleden, op topniveau is hij zeker nog niet. ) zal hun opbreken in de Alpen is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef DeMessias het volgende:
Probleem met de Schleckjes is dat ze rijden als een tweeling.
Het lijkt er inderdaad wel op, er eerste wat ze na een aanval doen is omkijken waar broertjelief is, vreselijk. Laat Voeckler maar lekker zo in het geel doorfietsen, die broertjes gun ik het niet meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Andy haalt volgens mij niet eens zelf zijn lul uit zijn broek als hij moet pissen, dat doet Frank voor hem. Ze schieten zichzelf in de voet of misschien zijn ze gewoon niet in supervorm.
Inderdaad, dat moet ik jullie zeker meegeven!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:43 schreef mrPanerai het volgende:
Wat hebben we als Belgen toch een heerlijk wielerjaar in 2011!
Toch twijfel ik of Andy een overschot had, anders had hij toch wel het verschil gemaakt? Zit hij er dan zo mee in met zijn broer enz?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat na dat sprintje opeens iedereen over Andy heen valt, het was de hele klim al duidelijk dat hij enorm overschot had.
Ik mis Robert
Die had wel aangevallen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:48 schreef Wampas het volgende:
Ik hoop:
Voeckler blijft tot de alpen in het geel
Contador is weer in vorm in de alpen en valt effectief aan, verovert het geel.
Evans en Schlecks gaan ten onder aan hun laffe tactiek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |