Jammer, dan moet El Fares maar winnen, mijn adoptierenner van vorig jaar.quote:
Zou mooi zijn als Bertjuh ze in de allerlaatste meter inhaaltquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet 3 Franssen aan kop, tijd voor Hushovd
Millar bewijst weer eens dat hij geen doping meer gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:06 schreef marcodej het volgende:
Mollema en LL zijn gewoon springplankjes voor Tjallingii.
Of begin over Nelissen en zeg minimaal 5 keer Dannyquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:02 schreef Sautor het volgende:
[..]
Of begin over de vader van Voeckler, of over kanoen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
Ik ga een potje PES'en, dit wordt niks.
Stel Robben maar niet op dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:08 schreef marcodej het volgende:
Ik ga een potje PES'en, dit wordt niks.
en jou een spelcursusquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:08 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert ik wil je voor volgend jaar in de eerste 3 weken van jullie een betaalde vakantie aanbieden in Australie.
Ja. Alhoewel ik niet zeker ben dat die 2e van Herbert was.quote:
Tot je 23/24e ongeveer...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoelang blijf je eigenlijk een broekie en groot talent in het wielrennen?
Bij Mart eeuwig, Danielson is nog steeds een groot talent volgens hem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoelang blijf je eigenlijk een broekie en groot talent in het wielrennen?
nu gaan we los!!!!!quote:
Reserve-Duitser, geen Nederlander helaasquote:
Daarom, mede Limbo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:10 schreef Pek het volgende:
[..]
Reserve-Duitser, geen Nederlander helaas
Snap ik ook niet.quote:
Ja schavuit waag het niet wat negatiefs over Rabo te zeggenquote:
Zie hem nog trillend zitten van de 'bedorven' kip. Mooie tijden waren dat, PDM met een dopingbudget dat Fuentes doet verbleken.quote:
Hup Ruijghquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:12 schreef Karina het volgende:
Dat jullie het maar weten, wie hier wint, wint de tour.
Lekker suggestief idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja schavuit waag het niet wat negatiefs over Rabo te zeggen
vind het ook apart, zijn wel ergere dingen gezegd de afgelopen twee wekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:13 schreef marcodej het volgende:
Mag ik weten waarom mijn post geëdit werd?
"Ik moet zeggen, ik had het gister zelf ook."quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:13 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zie hem nog trillend zitten van de 'bedorven' kip. Mooie tijden waren dat, PDM met een dopingbudget dat Fuentes doet verbleken.
Idd, herbert gaat het nog minstens 14x herhalen denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:12 schreef meeks40 het volgende:
En weer dat gezeur van etappewinnaar = tourwinnaar
Daarvoor is de FB. Hier wordt alleen over de etappe gepraat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:13 schreef marcodej het volgende:
Mag ik weten waarom mijn post geëdit werd?
Iets met ziektes en Gesink inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef franklop het volgende:
[..]
vind het ook apart, zijn wel ergere dingen gezegd de afgelopen twee weken
die zal wel een of andere hoge functie bij de rabobank hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet alles kapot modereren, Ambrosius
Ik ben benieuwd of zijn broer Maduro vandaag mee kanquote:
een soort 4e official dus...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
edit van Ambro. Ambro gaat een revolutie voeren.
SORRY SJONNIEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef Sheepcidus het volgende:
adriaantje? heeft die Johnny aangereden
Niet zo suggestief jij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef franklop het volgende:
Hé gaat Charteau bewijzen dat zijn bolletjestrui van vorig jaar geen toevalstreffer was?
Mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die worden zo ingelopen, zwakste van de hele kopgroep.
Schuld van Adriaanquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland heeft zijn goede benen in het prikkeldraad laten hangen.
Dat waren zo ongeveer de slechtste renners uit de kopgroep dus die losten meteenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Die worden zo ingelopen, zwakste van de hele kopgroep.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef Pek het volgende:
Best relaxede disco op de achtergrond, moeten ze vaker doen
DEZE POST KAN NIET DOOR DE BEUGELquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:19 schreef Pek het volgende:
Best relaxede disco op de achtergrond, moeten ze vaker doen
Die chauffeur heeft een held van hem gemaakt ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:20 schreef meeks40 het volgende:
Hoogerland mag die chauffeur op zn blote knieën met hechtingen en al bedanken, dankzij hem gaat hij meer geld verdienen dan ooit tevoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |