Jep, "jongens" je zegt het goed....dat heb ik gisteren gemerkt ja. Had sjans met een jongen van 23. Maar nope...dat is niet wat ik zoek...,geen jongetjes meer voor mij maar een echte man!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:51 schreef Prospos het volgende:
Genoeg jongens die graag een moeder zouden willen verwennen... Milf?
Ha ha mijn meiden zijn pas 5 en 9, dus laten we dat maar niet doen. Maar waar zijn die kroegen dan? In Utrecht ook? Noem er eens een paar. Of een leuke danstent voor dertigers ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef Id_do_her het volgende:
Mag ik dan op stap met je heerlijke meiden?
Er zijn trouwens genoeg kroegen voor mensen van een wat latere leeftijd.
In cafés met jonge(re) meiden natuurlijk, dat zijn mannen (oudere jongens)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef hannelien het volgende:
[..]
Jep, "jongens" je zegt het goed....dat heb ik gisteren gemerkt ja. Had sjans met een jongen van 23. Maar nope...dat is niet wat ik zoek...,geen jongetjes meer voor mij maar een echte man!
Maar waar hangen ze nou dan toch uit??
Haha jep.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Prospos het volgende:
[..]
In cafés met jonge(re) meiden natuurlijk, dat zijn mannen (oudere jongens)
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:12 schreef captainkid het volgende:
[..]
Haha jep.
Ben zelf 30 plus maar mijn doelgroep is toch echt 20 plus.
Dat ze jonger zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:29 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?
Ja duhhhh, maar wat bieden zij meer dan een dertiger???quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:05 schreef hannelien het volgende:
[..]
Ha ha mijn meiden zijn pas 5 en 9, dus laten we dat maar niet doen. Maar waar zijn die kroegen dan? In Utrecht ook? Noem er eens een paar. Of een leuke danstent voor dertigers ofzo?
A jonger dus lekkerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:29 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef captainkid het volgende:
[..]
A jonger dus lekkerder.
B vrouwen van 30 zijn vaak serieuzer en saaier.
Daar komt bij ik voel me nog geen 30'er met huisje boompje beestje wat veel vrouwen van eind begin 20 zelfs al graag willen/hebben.
Antwoord A: Dan heb je mij nog niet gezien!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef captainkid het volgende:
[..]
A jonger dus lekkerder.
B vrouwen van 30 zijn vaak serieuzer en saaier.
Daar komt bij ik voel me nog geen 30'er met huisje boompje beestje wat veel vrouwen van eind 20 zelfs al graag willen/hebben. Die vinden een avondje stappen al heel wat en dan zelfs wat drinken er bij! van dat "eigenlijk ben ik een hele gekke meid" type.
Hoho er zijn genoeg toffe 30ér vrouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef hannelien het volgende:
[..]
Antwoord A: Dan heb je mij nog niet gezien!
Antwoord B: Er zijn uitzonderingen...zo te horen ben jij de juiste dertiger nog niet tegengekomen.
Huisje boompje beestje heb ik al gehad, wil ik niet meer...en vele gescheiden vrouwen met mij denk ik zo!
Saai....mennnn ik begin nu pas met leven. Van mijn 23e tot 34e was ik saai,...op die leeftijd wil je je gaan settelen, kindjes krijgen etc....(juist twintigers hoor)maar nu ben ik 35 gescheiden en helemaal ALIVE....zeker niet saai...voor mij begint het nu pasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef captainkid het volgende:
[..]
Hoho er zijn genoeg toffe 30ér vrouwen.
En een lekkere vrouw in de 30 (of zelfs 40) is ook heel mooi; die uitstraling he.
Maar vrouwen zijn eerder volwassen (lees saai) dan mannen dus is het logisch dat een kerel naar een wat jongere vrouw op zoek gaat.
Beter!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef hannelien het volgende:
[..]
Saai....mennnn ik begin nu pas met leven. Van mijn 23e tot 34e was ik saai,...op die leeftijd wil je je gaan settelen, kindjes krijgen etc....(juist twintigers hoor)maar nu ben ik 35 gescheiden en helemaal ALIVE....zeker niet saai...voor mij begint het nu pas
Hehe bij de TT moest ik gelijk aan de Derrick denken, maar daar was je overduidelijk alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:48 schreef hannelien het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben 35 jaar, gescheiden en moeder van twee heerlijke meiden. En ik ben hip....volgens mijn oudste dan...want ik ga graag uit!
Nu ben ik gisteren wezen stappen in Utrecht bij een hele foute tent. Wel met de juiste muziek. 70's 80's 90's!!! Super dusss....jammer van het publiek. Het is een 21 + tent maar de gemiddelde leeftijd is iets van 23 jaar, veel studenten enzo. Nu moet je natuurlijk als eerste zelf lol maken, maar daarnaast is het leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dan wel de dertigers of veertigers. Ik vroeg me af waar zijn jullie???? Waar gaan die single dertigers en veertigers uit?
Als jullie tips hebben zijn ze zeer welkom. Eigenlijk wil ik vanavond weer uit, maar alleen is ook maar alleen?!
waar was je dan gisteravond?? Ha ha ha, er was daar gisteren een blik dispuutgasten opengetrokken denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hehe bij de TT moest ik gelijk aan de Derrick denken, maar daar was je overduidelijk al
Verder zou ik het niet weten; ik als 31-jarige kom er af en toe graag; samen met een groep vrienden (28 tot 32). Ja er komt ook wat jonger publiek, maar ook genoeg wat oudere mensen.
Nahhh nee mijn ding ook niet. Dat vind ik erg desperate zeg maar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:02 schreef Karina het volgende:
Als je er van houdt zou je ook een singlesparty kunnen proberen (niet mijn ding, maar daar komen ook meestal wat ouderen).
We hebben het ooit gehad over een meet tijdens Top 2000 a Gogo (zo rond de Kerst en Oud en Nieuws). Maar dat duurt nog even natuurlijk. Nu heeft het denk ik nog niet zoveel zin, omdat de vakanties eraan zitten te komen en dit forum ook nog redelijk vers is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef hannelien het volgende:
[..]
en waar moet die dan gaan plaatsvinden....tot nu toe heb ik nog weinig echte opties gelezen!
Ik heb een tijdje geleden een (FHF) bowlingavond mede georganiseerd en na afloop zijn we gezamelijk nog wat wezen drinken in de binnenstad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef hannelien het volgende:
en waar moet die dan gaan plaatsvinden....tot nu toe heb ik nog weinig echte opties gelezen!
Dat. Mannen neigen meer naar jongere vrouwen dan naar oudere of van dezelfde leeftijd. Jong wordt aantrekkelijk gevonden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:34 schreef hannelien het volgende:
[..]
Ja duhhhh, maar wat bieden zij meer dan een dertiger???
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:24 schreef Droopie het volgende:
In Rotterdam heb je we all love 80's and 90' iedere maand in Off-Corso, dat heb je volgens mij ook in Utrecht.
Ook hebben ze af en toe feesten voor 30+ mensen.
Ben zelf in Februari naar Billy the Klit geweest in het Paarde van Troje, was er in de andere zaal een feest met '70 muziek, was echt tof, zie je alle leeftijden helemaal los gaan.
Je moet gewoon eens zoeken op partyflock.nl ofzo.
Dancevalley of Mysteryland ook zat mannen en vrouwen van jouw leeftijd
Wat leuk voor hun kinderen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef hannelien het volgende:
Huisje boompje beestje heb ik al gehad, wil ik niet meer...en vele gescheiden vrouwen met mij denk ik zo!
Mijn kinderen zijn me alles. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten. Verder ga ik er maar niet op in want je oordeelt terwijl je me geeneens kent. Typisch gevalletje van geen diepgang denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat leuk voor hun kinderen!
Tip... je kan je te vroeg afgesloten jeugd omdat je toen wél met huisje, boompje, beestje bezig was 20 jaar na dato niet meer herleven door opeens hip in een discotheek 8 euro voor een glas ijsklontjes met een flirt bacardi mojito neer te tellen.
Zijn bankstel heeft anders enorm veel diepgang.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn me alles. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten. Verder ga ik er maar niet op in want je oordeelt terwijl je me geeneens kent. Typisch gevalletje van geen diepgang denk ik.
Dat is 1 van de dingen waar ik nu tegen aanloop. De meeste van mijn vrienden zijn getrouwd en hebben ook kinderen. En helaas weinig behoefte om uit te gaan. Ik hoop dat ik andere mensen ontmoet die ook single zijn waar je dan eens gezellig mee kan stappen. Natuurlijk spreek je eens een keer met collega's af maar dan houdt het op. En er zal best een keer een getrouwde vriendin mee gaan. Maar zelf wil ik ook graag een beetje een nieuw leven opbouwen en nieuw leven inblazen met leuke gezellige vrienden om me heen. Tot nu toe lijkt dat niet mee te vallen, maar ja wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:13 schreef tuintegel het volgende:
Geen vriendinnen of vrienden die vrijgezel zijn en je een paar keer mee willen nemen? Of stelletjes die nog wel wat leuke tips voor je hebben?
Ow ok, dus je wilt geen huisje boompje beestje maar wel alles voor je kinderen... Ergens gaat dat mank.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn me alles. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan genieten. Verder ga ik er maar niet op in want je oordeelt terwijl je me geeneens kent. Typisch gevalletje van geen diepgang denk ik.
Ik begrijp 'm niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zijn bankstel heeft anders enorm veel diepgang.
Ha ha ha je begrijpt m niet....tssssssssss dan heb je dus geen diepgang en geen LOL!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow ok, dus je wilt geen huisje boompje beestje maar wel alles voor je kinderen... Ergens gaat dat mank.
[..]
Ik begrijp 'm niet?
Eh... dat begrijpen ging over een andere opmerking ow gij helderste sterretje aan het firmamentquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:48 schreef hannelien het volgende:
[..]
Ha ha ha je begrijpt m niet....tssssssssss dan heb je dus geen diepgang
Nee hoor, dat begrijp ik volkomen. JIJ bent degene die zegt geen huisje, boompje beestje te willen. Gek genoeg is dat wel een van de basis behoeften van kinderen. Rust en regelmaat.quote:en geen LOL!
Ik wel ook al heb ik kinderen....maar dat is nogal moeilijk voor je te begrijpen geloof ik.....
Dat begrijpen ging over het bankstel....dus ik vatte hem wel degelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... dat begrijpen ging over een andere opmerking ow gij helderste sterretje aan het firmament
[..]
Nee hoor, dat begrijp ik volkomen. JIJ bent degene die zegt geen huisje, boompje beestje te willen. Gek genoeg is dat wel een van de basis behoeften van kinderen. Rust en regelmaat.
Nou leg hem eens uit dan wat Die_Hofstadtgruppe bedoelde met die opmerking?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:53 schreef hannelien het volgende:
[..]
Dat begrijpen ging over het bankstel....dus ik vatte hem wel degelijk.
Ik oordeel helemaal niet hoe jij met je kinderen omgaat ik reageer puur op hetgeen wat jij zegt. Gelet op het feit dat je gelijk al schuimbekkend in de ankers gaat geeft aan dat ik blijkbaar een teer punt geraakt heb.quote:En mijn kinderen hebben rust en regelmaat...stappen doe ik alleen als ik de kinderen niet heb en dat is welgeteld 1 keer in de twee weken. Jij oordeelt over hoe ik met mijn kinderen omga, jij trekt conclusies...NIET DOEN! Je kent me niet.....
Nou, keertje op stap danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef hannelien het volgende:
[..]
Dat is 1 van de dingen waar ik nu tegen aanloop. De meeste van mijn vrienden zijn getrouwd en hebben ook kinderen. En helaas weinig behoefte om uit te gaan. Ik hoop dat ik andere mensen ontmoet die ook single zijn waar je dan eens gezellig mee kan stappen. Natuurlijk spreek je eens een keer met collega's af maar dan houdt het op. En er zal best een keer een getrouwde vriendin mee gaan. Maar zelf wil ik ook graag een beetje een nieuw leven opbouwen en nieuw leven inblazen met leuke gezellige vrienden om me heen. Tot nu toe lijkt dat niet mee te vallen, maar ja wat niet is kan nog komen.
Sorrie, maar jij schuimbekt ook aardigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou leg hem eens uit dan wat Die_Hofstadtgruppe bedoelde met die opmerking?
[..]
Ik oordeel helemaal niet hoe jij met je kinderen omgaat ik reageer puur op hetgeen wat jij zegt. Gelet op het feit dat je gelijk al schuimbekkend in de ankers gaat geeft aan dat ik blijkbaar een teer punt geraakt heb.
Grappig dat JIJ mij denkt te kennen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zit niet zo te zeiken Swets. Dat jij nou al decennia de deur niet meer uit gaat betekent niet dat iedereen (ook al hebben ze kids) dat ook zo doet.
Dat ik geen huisje boompje beestje meer wil daar bedoel ik mee dat ik niet meer met een andere man wil samenwonen of kinderen wil krijgen. Die tijd heb ik gepasseerd. Mijn kinderen zijn nu ouder, ik heb een rugzak....de roze wolken tijd is voorbij, ik wil gewoon lol hebben. En natuurlijk raak je een teer punt! Het is overduidelijk dat jij die ook hebt anders zou je niet zo negatief lullen. Je komt op mij over als verbitterd. Mijn kinderen zijn me alles, maar daarnaast heb ik geleerd dat jezelf ook wat waard bent. Je hoeft je niet weg te cijferen omdat je kinderen hebt. Ik had iemand naast mij die mij in de verdrukking duwde, daar ben ik nu los van. Ik geniet alleen maar ook samen met mijn kids!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou leg hem eens uit dan wat Die_Hofstadtgruppe bedoelde met die opmerking?
[..]
Ik oordeel helemaal niet hoe jij met je kinderen omgaat ik reageer puur op hetgeen wat jij zegt. Gelet op het feit dat je gelijk al schuimbekkend in de ankers gaat geeft aan dat ik blijkbaar een teer punt geraakt heb.
Wtf. hier wil alles over horen,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wij gaan hierheen vanavond: http://www.2ndfloor.nl/
Het is gestart als 30+ maar dat is nu al 25+
Geen idee of het was is, ben er nog nooit geweest
Ziet er leuk uit! Als het wat is hoor ik het wel!! En veel plezierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wij gaan hierheen vanavond: http://www.2ndfloor.nl/
Het is gestart als 30+ maar dat is nu al 25+
Geen idee of het was is, ben er nog nooit geweest
Soooo dus dan kan ik nog blijven slapen ook, scheelt me weer een taxirit van dertig euro! Ha ha ha. Mag jij me de foute plekken laten zien in de stad ok!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:07 schreef DuracellPower het volgende:
Cool, ik woon zo een beetje op het Neude
oeiiii nu vind Swetsenegger me natuurlijk helemaal fout bezig....een gescheiden vrijpostige mama...oeioeioei.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:08 schreef hannelien het volgende:
[..]
Soooo dus dan kan ik nog blijven slapen ook, scheelt me weer een taxirit van dertig euro! Ha ha ha. Mag jij me de foute plekken laten zien in de stad ok!
Ha ha ha, jij hebt een gemiste kans man! Als je mij ziet sla je stijl achterover, ha ha ha en dat is niet van SCHRIK. Ik ben te sexy....!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:12 schreef Droopie het volgende:
DuracellPower is een baas, chickie gehosselt via Fok!
Maar pas op
En daar slaap jij dan op neem ik aan, dan lig ik wel op je boxspring!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:11 schreef DuracellPower het volgende:
Deal, we moeten wel een beetje zoeken naar die plekken, maar komt goed
Wie zegt vrijpostig? Ik heb ook een slaapbank
We zullen zienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef hannelien het volgende:
[..]
En daar slaap jij dan op neem ik aan, dan lig ik wel op je boxspring!
Hahaha, ik ben een jonge god van bijna 33quote:
Ziet er leuk uit, dank je...eindelijk iets waar ik wel wat mee kan!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Anyway, ontopic
http://www.vrijdagborrel.nl/site/
http://www.frank010.nl/
Aha een adonis dus..ik laat me verrassen...zeg maar wanneer!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
We zullen zien
[..]
Hahaha, ik ben een jonge god van bijna 33
Volgende week kan ik wel een rondje Utrecht doen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:27 schreef hannelien het volgende:
[..]
Aha een adonis dus..ik laat me verrassen...zeg maar wanneer!
Das mooi jammer maar dan heb ik vakantie met de meiden. Maar liefst drie weken lang. Aaarghhh drie weken niet stappen.......we doen het na die tijd oke. We keep in touch. Wil ik natuurlijk wel iets meer van je weten, ha ha !quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:33 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Volgende week kan ik wel een rondje Utrecht doen!
Yup.. en ik ga dit jaar naar DanceValley en Mysterylandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef DuracellPower het volgende:
Ontopic; die opmerking over festivals eerder klopt. Daar is ook altijd genoeg "ouder" volk.
Nou mocht je een keer in Rotterdam op stap willen laat maar weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:17 schreef hannelien het volgende:
[..]
Ha ha ha, jij hebt een gemiste kans man! Als je mij ziet sla je stijl achterover, ha ha ha en dat is niet van SCHRIK. Ik ben te sexy....!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
zo zie je maar waar een 40plus topic niet overal goed voor is, er is een date geregeld lees ik
Het is alleen een beetje jammer dat we nog geen 40 zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
zo zie je maar waar een 40plus topic niet overal goed voor is, er is een date geregeld lees ik
maakt niet uit, wat zegt leeftijdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat we nog geen 40 zijn
Hoezo jammer? Je mag hier ook komen als je nog geen 40 bent hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Jawel, maar het idee van het forum is toch andersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Je mag hier ook komen als je nog geen 40 bent hoor
We zijn allemaal oud genoeg om te weten dat dit soort cijfertjes er niet toe doen, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ja OK, pak er gewoon uit wat je leuk vindt. Er is ook een topic over 30 worden trouwensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:10 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Jawel, maar het idee van het forum is toch andersOf niet? Maak er anders 30+van
En dit, om maar even een cliche te gebruiken: je bent zo oud als je je voelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
We zijn allemaal oud genoeg om te weten dat dit soort cijfertjes er niet toe doen, toch?
Groetjes van een 28-jarige.
Ha ha nee nog niet, na mijn vakantie een keer waarschijnlijk. Gewoon uit heej, niet een echte date hoor....dat klinkt zo deftig!quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef hannelien het volgende:
[..]
geen jongetjes meer voor mij maar een echte man!
Maar waar hangen ze nou dan toch uit??
ik vind die singlescafe`s nou niet zo geslaagd, ben 1 keer geweest naar Opium voor singles boven de 35 met een stel vriendinnen, ze draaide wel heel lekkere muziek (onze stijl Karina veel oude soul) maar toch al die mannen en vrouwen die op zoek zijn is niks voor mij, gewoon lekker van kroeg naar kroeg met alle leeftijden door elkaar dat vind ik veel gezelliger.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
Graag on topic verder.
Ik vond een artikeltje over uitgaan als je dertig/veertig bent, misschien staat er nog leuke tips in?
Singles gaan uit
hier http://www.booza.nl/cafe-pieper/quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd waar je dan uithangt
Ook niets voor mij, ik zit liever in de kroeg, maar zat mensen die dat helemaal geweldig vinden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind die singlescafe`s nou niet zo geslaagd, ben 1 keer geweest naar Opium voor singles boven de 35 met een stel vriendinnen, ze draaide wel heel lekkere muziek (onze stijl Karina veel oude soul) maar toch al die mannen en vrouwen die op zoek zijn is niks voor mij, gewoon lekker van kroeg naar kroeg met alle leeftijden door elkaar dat vind ik veel gezelliger.
Die Cave lijkt me wel lachen voor een keertjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:45 schreef Ole het volgende:
[..]
hier http://www.booza.nl/cafe-pieper/
en
hier http://www.thecave.nl/
Allemaal stoere rockers met tattoos en piercings. Maar hebben klein hartjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Die Cave lijkt me wel lachen voor een keertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |