Jep, "jongens" je zegt het goed....dat heb ik gisteren gemerkt ja. Had sjans met een jongen van 23. Maar nope...dat is niet wat ik zoek...,geen jongetjes meer voor mij maar een echte man!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:51 schreef Prospos het volgende:
Genoeg jongens die graag een moeder zouden willen verwennen... Milf?
Ha ha mijn meiden zijn pas 5 en 9, dus laten we dat maar niet doen. Maar waar zijn die kroegen dan? In Utrecht ook? Noem er eens een paar. Of een leuke danstent voor dertigers ofzo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef Id_do_her het volgende:
Mag ik dan op stap met je heerlijke meiden?
Er zijn trouwens genoeg kroegen voor mensen van een wat latere leeftijd.
In cafés met jonge(re) meiden natuurlijk, dat zijn mannen (oudere jongens)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef hannelien het volgende:
[..]
Jep, "jongens" je zegt het goed....dat heb ik gisteren gemerkt ja. Had sjans met een jongen van 23. Maar nope...dat is niet wat ik zoek...,geen jongetjes meer voor mij maar een echte man!
Maar waar hangen ze nou dan toch uit??
Haha jep.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Prospos het volgende:
[..]
In cafés met jonge(re) meiden natuurlijk, dat zijn mannen (oudere jongens)
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:12 schreef captainkid het volgende:
[..]
Haha jep.
Ben zelf 30 plus maar mijn doelgroep is toch echt 20 plus.
Dat ze jonger zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:29 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?
Ja duhhhh, maar wat bieden zij meer dan een dertiger???quote:
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:05 schreef hannelien het volgende:
[..]
Ha ha mijn meiden zijn pas 5 en 9, dus laten we dat maar niet doen. Maar waar zijn die kroegen dan? In Utrecht ook? Noem er eens een paar. Of een leuke danstent voor dertigers ofzo?
A jonger dus lekkerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:29 schreef hannelien het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel benieuwd naar, wat heeft een twintiger meer te bieden dan een dertiger?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef captainkid het volgende:
[..]
A jonger dus lekkerder.
B vrouwen van 30 zijn vaak serieuzer en saaier.
Daar komt bij ik voel me nog geen 30'er met huisje boompje beestje wat veel vrouwen van eind begin 20 zelfs al graag willen/hebben.
Antwoord A: Dan heb je mij nog niet gezien!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:42 schreef captainkid het volgende:
[..]
A jonger dus lekkerder.
B vrouwen van 30 zijn vaak serieuzer en saaier.
Daar komt bij ik voel me nog geen 30'er met huisje boompje beestje wat veel vrouwen van eind 20 zelfs al graag willen/hebben. Die vinden een avondje stappen al heel wat en dan zelfs wat drinken er bij! van dat "eigenlijk ben ik een hele gekke meid" type.
Hoho er zijn genoeg toffe 30ér vrouwen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef hannelien het volgende:
[..]
Antwoord A: Dan heb je mij nog niet gezien!
Antwoord B: Er zijn uitzonderingen...zo te horen ben jij de juiste dertiger nog niet tegengekomen.
Huisje boompje beestje heb ik al gehad, wil ik niet meer...en vele gescheiden vrouwen met mij denk ik zo!
Saai....mennnn ik begin nu pas met leven. Van mijn 23e tot 34e was ik saai,...op die leeftijd wil je je gaan settelen, kindjes krijgen etc....(juist twintigers hoor)maar nu ben ik 35 gescheiden en helemaal ALIVE....zeker niet saai...voor mij begint het nu pasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:51 schreef captainkid het volgende:
[..]
Hoho er zijn genoeg toffe 30ér vrouwen.
En een lekkere vrouw in de 30 (of zelfs 40) is ook heel mooi; die uitstraling he.
Maar vrouwen zijn eerder volwassen (lees saai) dan mannen dus is het logisch dat een kerel naar een wat jongere vrouw op zoek gaat.
Beter!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:54 schreef hannelien het volgende:
[..]
Saai....mennnn ik begin nu pas met leven. Van mijn 23e tot 34e was ik saai,...op die leeftijd wil je je gaan settelen, kindjes krijgen etc....(juist twintigers hoor)maar nu ben ik 35 gescheiden en helemaal ALIVE....zeker niet saai...voor mij begint het nu pas
Hehe bij de TT moest ik gelijk aan de Derrick denken, maar daar was je overduidelijk alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:48 schreef hannelien het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben 35 jaar, gescheiden en moeder van twee heerlijke meiden. En ik ben hip....volgens mijn oudste dan...want ik ga graag uit!
Nu ben ik gisteren wezen stappen in Utrecht bij een hele foute tent. Wel met de juiste muziek. 70's 80's 90's!!! Super dusss....jammer van het publiek. Het is een 21 + tent maar de gemiddelde leeftijd is iets van 23 jaar, veel studenten enzo. Nu moet je natuurlijk als eerste zelf lol maken, maar daarnaast is het leuk nieuwe mensen te ontmoeten. Maar dan wel de dertigers of veertigers. Ik vroeg me af waar zijn jullie???? Waar gaan die single dertigers en veertigers uit?
Als jullie tips hebben zijn ze zeer welkom. Eigenlijk wil ik vanavond weer uit, maar alleen is ook maar alleen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |