iehlllquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:07 schreef Joosterd het volgende:
Seks is lekkor maar kan soms wel een beetje vies zijn.
Ik ga in ieder geval nooit meer door de rode zee.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nooit meer door de rode zee.
TOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH INFORMATIONquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon niet doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeiiiiiiiiiii ik wacht wel even ja.
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:09 schreef Joosterd het volgende:
En ik kan al zo slecht tegen bloed dat niet van mij zelf is.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.![]()
Waaaaaaaaaaaaaaarom in hemelsnaam zou je gaan neuken als je ongesteld bent?! WHAT THE FUCK. Als ik ongesteld ben, heb ik daar echt geen verlangen naar.BAHHHHHHHHHHHHHHBAHBAHHHH.
IEHL niet 'het' doen hoor, da's gevaarlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef Joosterd het volgende:
Maandag en Dinsdag ga ik naar een klasgenote die met haar familie op de camping zit maar met slecht weer is het niet zo leuk.
QFT zieke shit..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MENSTRUATIEBLOED IS SOWIESO KANKER GOOR GADVERDAMME JEZUS CHRISTUS BAHHHHHHH. KOTSWEKKEND.![]()
Waaaaaaaaaaaaaaarom in hemelsnaam zou je gaan neuken als je ongesteld bent?! WHAT THE FUCK. Als ik ongesteld ben, heb ik daar echt geen verlangen naar.BAHHHHHHHHHHHHHHBAHBAHHHH.
je produceert het zelfquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering. Ik geraak er misselijk van.
Allee mannekes ik ook een klein beetje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering. Ik geraak er misselijk van.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE DOOR HET VERHAAL VAN JOOST MET ZN RODE ZEE. BAH
Maar jij bent ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE DOOR HET VERHAAL VAN JOOST MET ZN RODE ZEE. BAH
Maar creëert wel rode zeeën elke maand.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar creëert wel rode zeeën elke maand.
kk goor echt ik sweer jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:14 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar creëert wel rode zeeën elke maand.
Dat kon ik toch niet weten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
keeeenker, ongesteld zijn en zin in seks hebben teriiiiiing.Mij niet gezien.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Joosterd het volgende:
Als ik mijn lenzen uit doe voordat ik ga slapen zie ik echt niet meer zoveel.
Ik heb -8 en -8,5 jij hebt geen recht van spreken kusje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Joosterd het volgende:
Als ik mijn lenzen uit doe voordat ik ga slapen zie ik echt niet meer zoveel.
-1,5 en 3,5 jij wint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb -8 en -8,5 jij hebt geen recht van spreken kusje.
Btw wel super slechte ogen danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb -8 en -8,5 jij hebt geen recht van spreken kusje.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Btw welk super slechte ogen danAls ik mijn lenzen uitdoe + aangschoten/dronken is het echt een ramp.
Bij ons in de Achterhoek wordt zoveel gedronken. Met sterke drank wordt het er echt niet beter op dat slaat in als een meteoriet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
Aangeschoten/dronken zijnJe eigen grenzen niet kennen
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Bij ons in de Achterhoek wordt zoveel gedronken. Met sterke drank wordt het er echt niet beter op dat slaat in als een meteoriet.
Voor het zingen de kerk uit gaan.quote:
Leuk dat je me jouw god noemt, maar ik ben niet zo van de grootspraak enzo.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik kwam dit plaatje weer tegen heb hem al vaker gepost dacht ik:
[ afbeelding ]
xDquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Leuk dat je me jouw god noemt, maar ik ben niet zo van de grootspraak enzo.
Die andere was mooierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:21 schreef Joosterd het volgende:
Ik kwam dit plaatje weer tegen heb hem al vaker gepost dacht ik:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
Kut, ik tilde mijn laptop op om ergens anders te gaan zitten maar mijn ipod hing er nog aan.
Boven de dekens is het zo koudquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:27 schreef Etsu het volgende:
houd je handjes boven de dekens dit dat doei joostje.
nouen, het is voor de zekerheid dat je niet wordt overwonnen door je lustquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Boven de dekens is het zo koud
Dag Joost
Ik heb een platonische relatie met mijn hand, rustig maar hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
nouen, het is voor de zekerheid dat je niet wordt overwonnen door je lust
ook met je voeten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb een platonische relatie met mijn hand, rustig maar hoor.
Wat heb jij nou weer voor rare ideeenquote:
Het kan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor rare ideeen
Mij lukt dat niet hoorquote:
EZELL OMGquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:37 schreef Ezell het volgende:
Ach, wat zeik ik. Ik heb zojuist nog uitgebreid zitten eten.
Definieerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:37 schreef Ezell het volgende:
Ach, wat zeik ik. Ik heb zojuist nog uitgebreid zitten eten.
hihi goedzoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik nog terug zou komen.
OMG JORDY KNUFFELEN DAT IS WAT IK GA DOEN OVER 15 DAGEN RAAK ME AANquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu zin om iedereen en alles te knuffelen..![]()
Als je naar Gouda wil komen mag dat best hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nu zin om iedereen en alles te knuffelen..![]()
Likken en knuffelen tegelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG JORDY KNUFFELEN DAT IS WAT IK GA DOEN OVER 15 DAGEN RAAK ME AAN
Je zit een beetje ver.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je naar Gouda wil komen mag dat best hoor
Dacht ik alquote:
Haha, ik denk dat ik jou makkelijker weet te vindenquote:
Hoezo dat? Ik weet in welke plaats je dan zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat ik jou makkelijker weet te vinden![]()
Ik zit nu binnen 30km van jouquote:
Ik ook waar jij zit, weet je nog? Ik zit trouwens volgens mij ergens daar in de buurt, niet het dorp dat ik zeiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik weet in welke plaats je dan zit.
Handjes boven de deken hè oscarquote:
Ja, ik weet dat je weet waar ik zit. Waar zit jij dan? Iets meer naar het zuiden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ook waar jij zit, weet je nog? Ik zit trouwens volgens mij ergens daar in de buurt, niet het dorp dat ik zei
HYPOCRIETquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihihih ik kan t niet laten omg ik moet ff tot zo
quote:
quote:
quote:
SPOILER: La la la O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even google maps erbij pakken hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je weet waar ik zit. Waar zit jij dan? Iets meer naar het zuiden?
Mijn berichten terug zoekenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
HYPOCRIET
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]____________________________!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:53 schreef Ezell het volgende:
Op dit moment houd ik eventjes van iedereen en alles.
prrprrrrSPOILER: La la la O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik waarschijnlijk met Jan naar NatW ga?
Ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik waarschijnlijk met Jan naar NatW ga?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, ik zit echt recht ten noorden van jou
Ongeveer 1,5x zo ver als van Etsu nu
ImpossibleSPOILER: La la la O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies boven mij?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
Ezell, ik zit dan echt recht ten noorden van jou
Ongeveer 1,5x zo ver als van Etsu nu
Welterusten Oscar, ik vertrouw dat je je aan je principes houdtquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
Ik ga ook van FOK! af. Welterusten iedereen.![]()
Hoe dat zo?quote:
Koud of rauw?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk nog van vanmiddag, veel brood met worst gegeten.
Of van daarnet, koude hamburger.
Jij ook welterusten dan, ik ga ook maar denk ik.quote:
The Beatles zijn toch eigenlijk best wel goed, alhoewel soms een beetje knullig..SPOILER: La la la O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen allen btw!![]()
..maar Cream boven alles! Best.. band... evahh!!![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door samthegreat5 op 16-07-2011 10:06:48 ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga naar Bob Dylan waarschijnlijk.
Omg ja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ga naar Bob Dylan waarschijnlijk.
Dan verkoop je je kaartje bij de ingang.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet alleen naar een concert.![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn naïviteit.
Hoi Etsuquote:
Heey!quote:
Werksuh.!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Etsu het volgende:
Vind het gewoon grof klinken
Ik ga werken, tot om 8 uur
Dagdagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef Etsu het volgende:
Vind het gewoon grof klinken
Ik ga werken, tot om 8 uur
Etsu wil niet dat we voor achten het vierhonderdste topic openen en emzor1994 wil niet dat we het al om acht uur doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is er met 8u?had iedereen het gister ook al even over ofzo?
Verslagen maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:16 schreef Dastan het volgende:
En ik moet eigenlijk leren voor m'n examen.
Welk examen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:16 schreef Dastan het volgende:
En ik moet eigenlijk leren voor m'n examen.
Nou ja, we zetten door. Even prioriteiten stellen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh doei Gitaarmat!
[..]
Verslagen maken.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woensdag aanstaande, geile dag wordt dat.
Oei, waar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zie ik Jan voor de laatste keer.![]()
![]()
Even genieten toch.
Amsterdam, we weten nog niet waar.quote:
Ja, dank je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, nou eten en werken. Succes met leren Dastan en de rest succes met de topics vol posten.
Het gaat inderdaad de ganse dag regenen dan. Ga gewoon in een café zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam, we weten nog niet waar.Want naar het Vondelpark gaan en daar hangen is best wel koud 's avonds. En straks regent het, dit dat alles. /doemdenken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad de ganse dag regenen dan. Ga gewoon in een café zitten.
Wat!? Dat is kk ver weg man man man. Wat doe je jezelf aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef Dastan het volgende:
Het examen is woensdag helemaal in Zwolle, Klinker.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat!? Dat is kk ver weg man man man. Wat doe je jezelf aan.Mag je ook aan je opleiding beginnen als je dit examen niet gehaald hebt?
Zemmels.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Dastan het volgende:
Ze vroegen of ik een voorkeursstad had, dus ik helemaal opgeven waar ik het wil afleggen.
Plaatsen ze me in Zwolle.
Hm, heb je wel ontbeten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zemmels.
En ik werd opeens net helemaal duizelig, Dastan, help me.Ik ga dood.
Hm, vreemde zaak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazeker, net nog. Heb ook een half zakje kaaspepsels gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet komt kijken, want die worden vast niet blij van mijn schrijfgedrag.
Inderdaad, en ik heb al teveel gepost vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef Dastan het volgende:
Er moeten wel wat meer mensen in dit topic komen, anders krijgen we het nooit zo snel vol.
Ik ben gisteravond voor mijn computer in slaap gevallen. Zeer triest. Al om elf uur of zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb al teveel gepost vandaagHeb genachtbaggerd. Slecht plan, slecht plan.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Dastan het volgende:
En het is maar te hopen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofDoe ze dan niet noemen in spoilers, als ze een abo hebben kunnen ze zichzelf opzoeken zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet komt kijken, want die worden vast niet blij van mijn schrijfgedrag.
Spoilers kunnen niet opgezocht worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ze dan niet noemen in spoilers, als ze een abo hebben kunnen ze zichzelf opzoeken zo.
U sure?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Spoilers kunnen niet opgezocht worden.
Nee, is zo en zo moeilijk over het internet te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, schattig.
Maar omdat wij superplatonisch zijn zal ik je geen massage oid aanbieden kbai.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, is zo en zo moeilijk over het internet te doen.
k bro.quote:
Echt ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef Dastan het volgende:
We komen nog maar negen procent overeen op Last.fm.
Wie, ik? Jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je haat me gewoon he? Dat is het.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet.Op het fotoboek gaven we elkaar steeds heel goede tips.
Goed zo, maar het kan natuurlijk vroeger, het is al half 1.quote:
Ja, daarom. De hoge heren van Last.fm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.En we hebben ook best veel gemeen.
[..]
Goed zo, maar het kan natuurlijk vroeger, het is al half 1.
Ik heb zelfs een dag medium met jou gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Very Low.Eerst zag ik een tijdje LOW staan bij mij. Maar nu is het nog meer gedaald.
Niet eensquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef Dastan het volgende:
Ben je gisteravond nog weggeweest, dan, Kaasrol?
Hm, nou ja, moet kunnen. Ik slaap ook flink bij in het weekeinde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet eens
Ik word gewoon standaard nog veel later wakker
Super.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastannetje, hoe hoog ben jij met Snuf?
Very High.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan.Hoe ben jij met leeell?
Nee, dan moet je iets installeren, zie:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe zie jij procenten? Das zeker abo feature?
Goed zo, jongen, dat breekt zo lekker de dag, hm?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:36 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga boodschappen doen nu het nog droog is, doei
Druk op:quote:
Net als wij dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:49 schreef Dastan het volgende:
Your musical compatibility with rotscholier is Low (10.0294%)
Hm.
Heeft hij zichzelf van kant gemaakt dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt naar, ik had in februari contact met een jongen, heel leuk allemaal en hij was depressief oid. En gewoon ik vond hem zo leuk en aardig. Maar opeens was hij er niet meer.En nu moest ik daar aan denken mwehh.
![]()
Geen idee...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heeft hij zichzelf van kant gemaakt dan?
Gewoon geen enkele overeenkomstige artiest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry was even weg.
[..]
Heb ik ook met hem.
Absoluut, met die teringherrie van 'm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
38844 plays en 0 artiesten.Slechte zaak, ligt aan hem.
Ik ga er van huilen, gelukkig heb ik The Beatles die me troosten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Absoluut, met die teringherrie van 'm.
Ik luister echt nooit naar The Beatles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga er van huilen, gelukkig heb ik The Beatles die me troosten.
DOE HET EN WE KRIJGEN SUPER IM SURE.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik luister echt nooit naar The Beatles.
Nah.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DOE HET EN WE KRIJGEN SUPER IM SURE.
Mijn mening ombuigen om jouw liefdeslust te bevredigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok dan niet.Jij.
Ik mis liefde.![]()
Neee, dat was in het algemeen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mijn mening ombuigen om jouw liefdeslust te bevredigen.
Bedankt, je bent aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:11 schreef Joosterd het volgende:
Ik post omdat dit een post dichterbij #400 is.
Ik doe mijn best.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |