Hoezo?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woensdag aanstaande, geile dag wordt dat.
Oei, waar?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zie ik Jan voor de laatste keer.![]()
![]()
Even genieten toch.
Amsterdam, we weten nog niet waar.quote:
Ja, dank je wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, nou eten en werken. Succes met leren Dastan en de rest succes met de topics vol posten.
Het gaat inderdaad de ganse dag regenen dan. Ga gewoon in een café zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Amsterdam, we weten nog niet waar.Want naar het Vondelpark gaan en daar hangen is best wel koud 's avonds. En straks regent het, dit dat alles. /doemdenken.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad de ganse dag regenen dan. Ga gewoon in een café zitten.
Wat!? Dat is kk ver weg man man man. Wat doe je jezelf aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef Dastan het volgende:
Het examen is woensdag helemaal in Zwolle, Klinker.
Ja, uiteraard.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat!? Dat is kk ver weg man man man. Wat doe je jezelf aan.Mag je ook aan je opleiding beginnen als je dit examen niet gehaald hebt?
Zemmels.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Dastan het volgende:
Ze vroegen of ik een voorkeursstad had, dus ik helemaal opgeven waar ik het wil afleggen.
Plaatsen ze me in Zwolle.
Hm, heb je wel ontbeten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zemmels.
En ik werd opeens net helemaal duizelig, Dastan, help me.Ik ga dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |