Hm, vreemde zaak.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jazeker, net nog. Heb ook een half zakje kaaspepsels gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet komt kijken, want die worden vast niet blij van mijn schrijfgedrag.
Inderdaad, en ik heb al teveel gepost vandaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef Dastan het volgende:
Er moeten wel wat meer mensen in dit topic komen, anders krijgen we het nooit zo snel vol.
Ik ben gisteravond voor mijn computer in slaap gevallen. Zeer triest. Al om elf uur of zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb al teveel gepost vandaagHeb genachtbaggerd. Slecht plan, slecht plan.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:26 schreef Dastan het volgende:
En het is maar te hopen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ofDoe ze dan niet noemen in spoilers, als ze een abo hebben kunnen ze zichzelf opzoeken zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet komt kijken, want die worden vast niet blij van mijn schrijfgedrag.
Spoilers kunnen niet opgezocht worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe ze dan niet noemen in spoilers, als ze een abo hebben kunnen ze zichzelf opzoeken zo.
U sure?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Spoilers kunnen niet opgezocht worden.
Nee, is zo en zo moeilijk over het internet te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, schattig.
Maar omdat wij superplatonisch zijn zal ik je geen massage oid aanbieden kbai.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, is zo en zo moeilijk over het internet te doen.
k bro.quote:
Echt ik begrijp er niks van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:29 schreef Dastan het volgende:
We komen nog maar negen procent overeen op Last.fm.
Wie, ik? Jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je haat me gewoon he? Dat is het.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ook niet.Op het fotoboek gaven we elkaar steeds heel goede tips.
Goed zo, maar het kan natuurlijk vroeger, het is al half 1.quote:
Ja, daarom. De hoge heren van Last.fm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.En we hebben ook best veel gemeen.
[..]
Goed zo, maar het kan natuurlijk vroeger, het is al half 1.
Ik heb zelfs een dag medium met jou gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Very Low.Eerst zag ik een tijdje LOW staan bij mij. Maar nu is het nog meer gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |