Slaap lekker!quote:
De nieuwe spellingsnazi?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat ik de nieuwe fok! spellchecker aka Taalnazi ben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oh jaa jho? geod omm te weeten ikke zall beteert leten op mijn spellinngquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
Mag ik trouwens ook even melden dat ik de nieuwe fok! spellchecker aka Taalnazi ben?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef gamezz het volgende:
[..]
De nieuwe spellingsnazi?Welkom, collega
FOK! is in hoofdletters.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Chloroform het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je we zijn bestemd voor elkaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Brownies het volgende:
[..]
oh ja oke dat heb ik soms ook wel. ik snap je
Scherp.quote:
Bedankt Ludo Sanders!quote:
Trustenquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kut !Dat hij terug in zijn slakkenhuis kruipt...? Ja, vind ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef SpermaDonor het volgende:
Gaan we hier alleen maar mensen hallo en doei zeggen of gaat het ook nog ergens over?
Beter wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een mooi tagje met 'taalnazi' ofzo?
Weet ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |