quote:
Gewoon eens proberen, ik ben hooked vanaf de eerste afleveringquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben er door Rob wel heel nieuwsgierig naar geworden
als je net binnenkomt snap je em niet denk ik, ik kon dat kuttopic ook niet opslot gooien omdat er per se zoveel tijd tussen posts moet zitten, wat is dat voor doms trouwens...quote:
quote:
Heb ik soms ook nog steeds last van ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef alors het volgende:
Gefeliciteerd Pino![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die post van je zag ik helemaal niet (pas in de quotes van anderen)fok is weer messed up
Ach, de Balk is dan nog te groot want ik heb geen idee waar ik je moet opzoeken..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En morgen iedereen omver crossen!
Als je maar uit de buurt van de Balk blijft![]()
Pffffff..... *ademt weer uit*quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de Balk is dan nog te groot want ik heb geen idee waar ik je moet opzoeken..
trusten allemaalquote:
Meestal wel idd ja, maar zal vandaag wel hier in de buurt zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Pffffff..... *ademt weer uit*
Garpje!![]()
Ga je lessen in Zwolle?
Pia is leukquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
Pia Douwes presenteert zomernachten vannacht. Wat is D'r openingsplaat? Gebraden gehakt en alles doen voor de liefde
*zap*
Jakkes, wat een slijmerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
Pia Douwes presenteert zomernachten vannacht. Wat is D'r openingsplaat? Gebraden gehakt en alles doen voor de liefde
*zap*
Nah, de eerste keer is lastig, de keer erop zal je merken dat het beter gaat! Keyword is ervaringquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meestal wel idd ja, maar zal vandaag wel hier in de buurt zijn.
Dus als je brandweer en ambulance hoort..
Correctie moet Paradijs bij het dashboard licht zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef borisz het volgende:
*zap*
Ik zat al te yt-en, vond het al zo'n merkwaardige titelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie moet Paradijs bij het dashboard licht zijn.
Ik zet een joker in. Stop de tijd.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Correctie moet Paradijs bij het dashboard licht zijn.
Ik zet een joker in. Stop de tijd.
Ik ben er nog niet eensquote:
Ja, ik zie je hier niet meer zo vaak, dan ga ik fouten makenquote:
Ohja, dat was zijn naam, ik kon er niet opkomenquote:
Ik hattem goedquote:
Ik vond het een naar gezicht, deed me veel... Ik kom er al van kinds af aan, familie woont er zo'n 400m vanaf. Zat ook best in de piepzak vanmiddag!quote:
Slaap lekker en veel plezier morgen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Pino112 het volgende:
Over 8.5u eerste rijles, tijd om te pitten dus.![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |