Morgen gaat de Tour dus beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Morgen gaat de Tour echt op scherp gezet worden. Eindelijk.
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er komen straks ook Jean-filmpjes van Mart...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik ben toch benieuwd of Evans nou eens gaat knallen, die gast lijkt zo fit. de goede doping te hebben
Lekker de hele dag op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
Poeh dat soort sessies haal ik zelfs niet na 3 uur is het wel schraal en klaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.
Niks mis mee. Zij leuk bed-materiaal hoor.quote:
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
Begint hij WEER over de Rabobank, alhoewel verkapt.
Mart is wat dat betreft niet anders dan de gemiddelde Nederlander, wij zijn gewoon een gruwelijk bot volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Altijd al, maar jaren hebben mensen hem dat voorlief genomen.
Is toch heerlijk man. Kan niks gebeuren, alleen de postbode komt langs en dan duik ik snel weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker de hele dag op de bank liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |