de grotten van Ria heeft ie al ontdekt.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
de grotten van Ria heeft ie al ontdekt.
Dat maakt de gelijkenis met piet de visser nog treffender.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
die oude man praat heel de avond al onzin
Idd, héél Nederland kijkt mee. Nationale feestdag als Mart dit programma niet meer presenteert.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Cootz het volgende:
Hou eens even je mond... Méén, wat is Mart toch lomp.![]()
Ja vind ik ook, hij hoeft niet onbeschoft te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al brabbelt die ouwe maar wat.. Mart mag wel gewoon U zeggen en netjes iets vragen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze man. Mart behandelt hem onbeschoft.
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef marcodej het volgende:
Niks mis met deze man. Mart behandelt hem onbeschoft.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:53 schreef Cootz het volgende:
Hou eens even je mond... Méén, wat is Mart toch lomp.![]()
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29quote:"Je noemt mijn God en hou eens even je mond?"
Niet zo'n subtiele manier om naar de bedevaartgangers van Lourdes te luisteren.
Het zijn bekenden van elkaar, zoals eerder aangegeven, dus dat zal Mies hem wel niet kwalijk nemen. Bovendien kan hij zijn mond ook gewoon niet houden. Neemt niet weg dat er weeeer veel te veel stomme filmpjes in zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef Geo3kant het volgende:
Ook al brabbelt die ouwe maar wat.. Mart mag wel gewoon U zeggen en netjes iets vragen.
Eens, je kan ook niet discussieren want als je bij je 4e woord bent staat er alweer een kut filmpje klaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het zijn bekenden van elkaar, zoals eerder aangegeven, dus dat zal Mies hem wel niet kwalijk nemen. Bovendien kan hij zijn mond ook gewoon niet houden. Neemt niet weg dat er weeeer veel te veel stomme filmpjes in zitten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Hmm hier zie ik toch enige gelijkenis met het paard.
fouten gasten keuze, moet Mart ook begrijpen. Die man hoort in de "tour van toen" te zitten van omroep max.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Mart is hier echt grof. Ze moesten hem eens zo behandelen. Ik ga trouwens keihard lachen als Mart zo dement als een deur wordt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Piet kreeg een bord van de regisseur met 'laat mart aan het woord'
Hij stopte abrupt met z'n verhaal en zij 'jij mag weer'.
Er komen straks ook Jean-filmpjes van Mart...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Lagrinta het volgende:
Mart is hier echt grof. Ze moesten hem eens zo behandelen. Ik ga trouwens keihard lachen als Mart zo dement als een deur wordt.
Ik heb hem erbij gezetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikiquote.org/w(...).28de_avondetappe.29
Mart trapte hem inderdaad onder de tafel en balde zijn vuist alquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
anders krijgt die klappen van Mart
Altijd goed man Chinees.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Szura het volgende:
"Contador gaat aanvallen"
Bij het avondeten ja.
Biefstuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Szura het volgende:
"Contador gaat aanvallen"
Bij het avondeten ja.
Morgen gaat de Tour dus beginnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
Morgen gaat de Tour echt op scherp gezet worden. Eindelijk.
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er komen straks ook Jean-filmpjes van Mart...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Againzender het volgende:
ik ben toch benieuwd of Evans nou eens gaat knallen, die gast lijkt zo fit. de goede doping te hebben
Lekker de hele dag op de bank liggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
Poeh dat soort sessies haal ik zelfs niet na 3 uur is het wel schraal en klaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Tem het volgende:
Morgen lekker een dagje tour kijken met het broekje op de knieën.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ik gun niemand Alzheimer maar Mart in lichte mate wel, puur omdat hij dan misschien eens wat menselijk wordt.
Niks mis mee. Zij leuk bed-materiaal hoor.quote:
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Karina het volgende:
Begint hij WEER over de Rabobank, alhoewel verkapt.
Mart is wat dat betreft niet anders dan de gemiddelde Nederlander, wij zijn gewoon een gruwelijk bot volk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Altijd al, maar jaren hebben mensen hem dat voorlief genomen.
Is toch heerlijk man. Kan niks gebeuren, alleen de postbode komt langs en dan duik ik snel weg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker de hele dag op de bank liggen
Ja OK heb je gelijk in, maar het werd wel een beetje veel reclame.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.
Ja, met naam in beeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha gisteren niet gekeken maar was dat echt de tourquiz van gisteren?
Zeker te weinig inzendingen
Idd, de NOS moet eens beseffen dat het zo met Mart absoluut niet verder kan. Ongelofelijk toch zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik je wat vertellen, zij kon er tegeWE GAAN NAAR DE QUIZ
Zij heeft even een reclamepraatje kunnen maken inderdaad over die hypotheek actie enzo. Maar op de rest van de vragen van Mart moest ze het verhaal wel heel erg draaien om er iets positiefs van te maken. Er is namelijk niet zoveel goeds te bespreken over de Rabobank deze Tour.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK heb je gelijk in, maar het werd wel een beetje veel reclame.
ehm dat beseffen ze toch ook? Laatste jaar Mart...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd, de NOS moet eens beseffen dat het zo met Mart absoluut niet verder kan.
Het is echt onnozel om te gaan vragen of Rabobank NV wat merkt van de sponsoring tijdens de Tour. Uiteraard begint zij dan dat ze meer hypotheken verstrekken etc. Zit niemand op te wachtenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:59 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Gek he, als er iemand van de Rabobank zit. Hij kan wel over Movistar beginnen, maar daar kan ze waarschijnlijk niet zoveel over vertellen.
Als ze hun eigen mensen eens aan de grens gaan terugsturen hebben wij er geen last van....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
Die Gendarmerie, Carabinieri en al die gasten zijn grote smeerlappen
Excuseer me, dat is waar ook. Hebben ze iig geleerd idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ehm dat beseffen ze toch ook? Laatste jaar Mart...
ze hebben wel gezag over het franse volk.. kan je van de nederlandse politie niet zeggen..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
Let maar op, Als Mart stopt met de avondetappe gaat ie zich meer met commentaar bemoeien. Krijgen we weer Méditerranée, zo blauw zo blauw in een volle finale Paris-Nice.
Onderdeel van het leger. De fascistische mood zit er nog half in.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Szura het volgende:
Mart die zingtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Lagrinta het volgende:
Let maar op, Als Mart stopt met de avondetappe gaat ie zich meer met commentaar bemoeien. Krijgen we weer Méditerranée, zo blauw zo blauw in een volle finale Paris-Nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |