Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Ischa was een grootheid.
Maar onderschat Frenk Vanderlinden niet. Niet zo'n grootreid maar wel een andere grootheid.
Theo was tof, ik keek ALTIJD naar Een prettig gesprek bij AT5.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Frenk is ook wel goed maar haalt het niet voor mij bij Ischa en Theo
Ach, er zijn verschillende soorten humor, dus ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een nogal puberaal gevoel voor humor
Dacht het welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
Is Voigt eigenlijk de oudste renner in de tour?
Theo de beroepspuber was een heldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Theo was tof, ik keek ALTIJD naar Een prettig gesprek bij AT5.
sorry, off topic
Nee, volgens mij Hornerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Thomas B. het volgende:
Is Voigt eigenlijk de oudste renner in de tour?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef Geo3kant het volgende:
Albertooooooooooooooooooooooooo sorry meneer spaghetti
Jens Voigt (Grevesmühlen, 17 september 1971) is een Duits wielrenner.quote:
Zonder is nog erger.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
meerenners in een string zijn nog erger..
Meerenners die hun string uit hebben gedaan zijn nog erger...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
meerenners in een string zijn nog erger..
En dat kan je aan z'n piemel zien?quote:
eentje zonder piemel wel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
En de rest uiteraard. Een lelijke vent met een piemel hoef ik niet te zien hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |