TS begintquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zooo een apart topic waarin de dieeters kwijt kunnen wat ze aan de slankies stom vinden en de slankies kwijt kunnen wat de dieeters allemaal fout doen.
Kunnen we nu gezond slank en (dan toch iig dieet, want daar post ik zo graag) schoon houden van verder gezever over elkaars methodieken?
* DancingPhoebe zet de olie, het modderbad en de mouthguards vast klaar.
Amenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
[me=Blistering] zet de B&J klaar
[/me]
Nu kunnen we in vrede leven.
Ja hallo, dan gaat iedereen om die B&j's vechten, jij bent mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
[me=Blistering] zet de B&J klaar
[/me]
Nu kunnen we in vrede leven.
Ik neem de Chunkey Monkey!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hallo, dan gaat iedereen om die B&j's vechten, jij bent mooi
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Modderworstelen winnen 'wij' van dieet natuurlijk... Als het een beetje lastig gaat gaan we gewoon bovenop de slankies zitten....
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien de Karamelsutra uit het assortiment is hoef ik geen B&J's
Nee, want 'zij' van slank zijn keigemeen en daar kijk ik dus niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen foto's gezien
Als je er niet middenin zit, begrijp je het niet... Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
Noemen dikke mensen niet-dikke mensen echt slankies of wat is dit?
Op zich wel prettig, want sindsdien eet ik nauwelijks meer van dat ijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenOok naar de eeuwige ijsvelden (en mijn all-time favoriet) is Caramel Fudge.. zo jammer..
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
Alcohol waar is de alcohol, ander ben ik zo weg
Nou sinds Cherry Garcia weer terug is, kan ik het weer niet laten staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, want sindsdien eet ik nauwelijks meer van dat ijs
*geeft MC voldoende drank naar keuze*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
*homemade limoncello inschenkt...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....
Dit is de lekkerste: Chubby Hubby™ - Fudge Covered Peanut Butter Filled Pretzels in Vanilla Malt Ice Cream with Fudge & Peanut Butterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenOok naar de eeuwige ijsvelden (en mijn all-time favoriet) is Caramel Fudge.. zo jammer..
Het is Borrel St. Clairequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hey, Chubby Hubby, die had ik vroeger ook eentje....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste: Chubby Hubby™ - Fudge Covered Peanut Butter Filled Pretzels in Vanilla Malt Ice Cream with Fudge & Peanut Butter
Gelukkig niet meer in Nederland verkrijgbaar
Ontbijt, 2 cracotte met 20+ smeerkaasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Jurk het volgende:
Ik post dan wel niet in in een van beide topics, maar wil wel kilo's kwijt. En ondanks dat ik 3 keer per week sport, lukt het me niet om een beetje af te vallen.
Dus! Uiteindelijk maar eens geprobeerd met shakes en pillen. Dat werkt geweldig! Ik verlies nu een kilo in 2 dagen, ben niet vooruit te branden, doodmoe, kotsmisselijk van de gore shakes en heb een pesthumeur.
Ik ben dus nu voor team gezond slank. Nu alleen zelf nog even slank worden
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Modderworstelen winnen 'wij' van dieet natuurlijk... Als het een beetje lastig gaat gaan we gewoon bovenop de slankies zitten....
*huurt kwak onmiddellijk in*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
Shit, daar kan ik niet (meer) tegenop... Geef me effe een paar weken met die B&J's en we hebben weer een matchquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
nou sinds Cherry Garcia weer terug is, kan ik het weer niet laten staan
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ontbijt, 2 cracotte met 20+ smeerkaas
Lunch 2 volkoren boterhammen met mager beleg
Diner veel groenten, klein beetje pasta/rijst/aardappels, stukje vlees.
Toe magere yoghurt met vers fruit
Tussendoor kop cup a soup en 2 tarwebiscuits en veul water
Hou dit een poosje vol en je valt af.
Zo'n kadootje moet een happy end gekregen hebben, kan niet andersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:
Nou. Reuze.quote:
om dan licht ontopic te gaan: lijstje van die andere post + minimaal twee tussendoortjes, bijv. Ongezouten noten, rauwkost, kipfilet, fruit, zuivel. En met een paar boterhammen meer. Alles volkoren! Weinig toegevoegde suikers, etc. Ontbijtkoek is koek, eierkoek is ook koek. koek mag best, af en toe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerd
Slank en Dieet vinden elkaar in hun liefde voor B&J'squote:
Ik ook niet ... ik vind het zelfs vies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind B&J niet zo bijzonder![]()
*zoekt dekking*
Het zij je vergeven, als ik dan jouw portie mag...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
*zoekt dekking*
Sport je? Ben je misschien objectief niet te zwaar? Al eens minder suikerrijk beleg geprobeerd? eet je wel genoeg? Magere zuivel helpt ook bij afvallen, vruchtenyoghurt kan suiker in zitten - niet in alle.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben voor gezond slank, maar toch val ik niet af.![]()
Ik eet 3 volkoren boterhammen met vruchtenhagel, een schaaltje vruchtenyoghurt, warme maaltijd en 2 stuks fruit op een dag. Ik drink 1,5 liter water en beweeg minstens een half uur per dag.
En toch blijf ik op gewicht ...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
*zoekt dekking*
Ik zit elke dag op de hometrainer. Minstens 35 minuten per dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sport je? Ben je misschien objectief niet te zwaar? Al eens minder suikerrijk beleg geprobeerd? eet je wel genoeg? Magere zuivel helpt ook bij afvallen, vruchtenyoghurt kan suiker in zitten - niet in alle.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet op een slankie zitten. Dat zit niet lekker. Ik houd van zacht. Kwak? Mag ik?
Ik kom hier echt niet meer bij ondertussen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit opLijkt me smerige zoete drab.
*snel 2 flessen wijn weggraait terwijl ze dekking zoekt.
Mot wel wat te zuipen hebben he
Tuurlijk, als ik een portie had gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, als ik dan jouw portie mag...
Magere mannetjes kan ik wel aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
Jaik ben wel zacht. Moet je alleen wel met mn vriendje dealen, en die heeft hele puntige knietjes en ellebogen...
t is idd minder vet dan hagelslag, maar wel puur suker. Ik heb dan snel daarna weer trek. Als je graag zoet eet op brood kun je ook jam met wat minder suiker nemen, sommige soorten zijn beter dan andere. Als je wel hartig lust is kipfilet of rookvlees.of frcandeau natuurlijk een goeie, of sandwichsprrrd, pindakaas, 30+ kaas....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag op de hometrainer. Minstens 35 minuten per dag.
En ik moet volgens de dietist ook een paar kilo afvallen ... ik ben niet veel te zwaar of zo, maar een beetje wel.
Die extra kilo's komen door medicijnen die ik jaren geleden heb moeten slikken.
En vruchtenhagel was juist het advies van de dietist ...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ga's naar een van de topics ofzo? Dit is 't reltopic
*mept Motorbloem met een zak kroepoek*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ga's naar een van de topics ofzo? Dit is 't reltopic
In t slank topic staan in de op linkjes om je bmr en onderhoud te berekenen. 500 kcal onder je onderhoud gaan zitten maar nooit onder je bmr komen en je eetdagboek een periode trouw bijhouden op hijvoorbeeld de eetmeter van het voedingscentrum en kijken wat er dan gebeurt. Van buikspieren oefenen val je doorgaans geen kilo's af....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar het is ontopic, omdat ik echt op het punt sta om een (ongezond) dieet te proberen, omdat het op de gezonde manier niet lukt.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
Jawel dat gaat het welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
Mn vriendje zat te googelen op orgamisms... ik dacht dat ie op orgasms zat te googelen... en ik heb niet eens gedronken...
Oui ouiquote:
Best lang zo'n bus, vooral in de breedtequote:
quote:
Heel soms lees ik wel even in dieet, dat durf ik welquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, sigme, ik zie dat de links niet mee kopiëren, moet je je toch even in dieet wagen. Maar als je je best doet kun je voorkomen dat je meer dan de OP ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |