Dit is de lekkerste: Chubby Hubby™ - Fudge Covered Peanut Butter Filled Pretzels in Vanilla Malt Ice Cream with Fudge & Peanut Butterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenOok naar de eeuwige ijsvelden (en mijn all-time favoriet) is Caramel Fudge.. zo jammer..
Het is Borrel St. Clairequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....
Hey, Chubby Hubby, die had ik vroeger ook eentje....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit is de lekkerste: Chubby Hubby™ - Fudge Covered Peanut Butter Filled Pretzels in Vanilla Malt Ice Cream with Fudge & Peanut Butter
Gelukkig niet meer in Nederland verkrijgbaar
Ontbijt, 2 cracotte met 20+ smeerkaasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Jurk het volgende:
Ik post dan wel niet in in een van beide topics, maar wil wel kilo's kwijt. En ondanks dat ik 3 keer per week sport, lukt het me niet om een beetje af te vallen.
Dus! Uiteindelijk maar eens geprobeerd met shakes en pillen. Dat werkt geweldig! Ik verlies nu een kilo in 2 dagen, ben niet vooruit te branden, doodmoe, kotsmisselijk van de gore shakes en heb een pesthumeur.
Ik ben dus nu voor team gezond slank. Nu alleen zelf nog even slank worden
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Modderworstelen winnen 'wij' van dieet natuurlijk... Als het een beetje lastig gaat gaan we gewoon bovenop de slankies zitten....
*huurt kwak onmiddellijk in*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
Shit, daar kan ik niet (meer) tegenop... Geef me effe een paar weken met die B&J's en we hebben weer een matchquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
nou sinds Cherry Garcia weer terug is, kan ik het weer niet laten staan
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ontbijt, 2 cracotte met 20+ smeerkaas
Lunch 2 volkoren boterhammen met mager beleg
Diner veel groenten, klein beetje pasta/rijst/aardappels, stukje vlees.
Toe magere yoghurt met vers fruit
Tussendoor kop cup a soup en 2 tarwebiscuits en veul water
Hou dit een poosje vol en je valt af.
Zo'n kadootje moet een happy end gekregen hebben, kan niet andersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:
Nou. Reuze.quote:
om dan licht ontopic te gaan: lijstje van die andere post + minimaal twee tussendoortjes, bijv. Ongezouten noten, rauwkost, kipfilet, fruit, zuivel. En met een paar boterhammen meer. Alles volkoren! Weinig toegevoegde suikers, etc. Ontbijtkoek is koek, eierkoek is ook koek. koek mag best, af en toe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerd
Slank en Dieet vinden elkaar in hun liefde voor B&J'squote:
Ik ook niet ... ik vind het zelfs vies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind B&J niet zo bijzonder![]()
*zoekt dekking*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |