TS begintquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zooo een apart topic waarin de dieeters kwijt kunnen wat ze aan de slankies stom vinden en de slankies kwijt kunnen wat de dieeters allemaal fout doen.
Kunnen we nu gezond slank en (dan toch iig dieet, want daar post ik zo graag) schoon houden van verder gezever over elkaars methodieken?
* DancingPhoebe zet de olie, het modderbad en de mouthguards vast klaar.
Amenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
[me=Blistering] zet de B&J klaar
[/me]
Nu kunnen we in vrede leven.
Ja hallo, dan gaat iedereen om die B&j's vechten, jij bent mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Blistering het volgende:
[me=Blistering] zet de B&J klaar
[/me]
Nu kunnen we in vrede leven.
Ik neem de Chunkey Monkey!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hallo, dan gaat iedereen om die B&j's vechten, jij bent mooi
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Modderworstelen winnen 'wij' van dieet natuurlijk... Als het een beetje lastig gaat gaan we gewoon bovenop de slankies zitten....
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:25 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien de Karamelsutra uit het assortiment is hoef ik geen B&J's
Nee, want 'zij' van slank zijn keigemeen en daar kijk ik dus niet...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen foto's gezien
Als je er niet middenin zit, begrijp je het niet... Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
Noemen dikke mensen niet-dikke mensen echt slankies of wat is dit?
Op zich wel prettig, want sindsdien eet ik nauwelijks meer van dat ijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oef ja, die was echt lekker, met die hele grote dikke (mwhiwhihihi.. ik zei dik!) klont karamel in het middenOok naar de eeuwige ijsvelden (en mijn all-time favoriet) is Caramel Fudge.. zo jammer..
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
Alcohol waar is de alcohol, ander ben ik zo weg
Nou sinds Cherry Garcia weer terug is, kan ik het weer niet laten staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, want sindsdien eet ik nauwelijks meer van dat ijs
*geeft MC voldoende drank naar keuze*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
*homemade limoncello inschenkt...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef MalaCocinera het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |