ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
Modderworstelen winnen 'wij' van dieet natuurlijk... Als het een beetje lastig gaat gaan we gewoon bovenop de slankies zitten....
*huurt kwak onmiddellijk in*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
Shit, daar kan ik niet (meer) tegenop... Geef me effe een paar weken met die B&J's en we hebben weer een matchquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben ht geheime wapen van slank.113 kilo schoonaan de haak. Cowabungaaaaaa!
Ik heb wegens gedeelde loyaliteiten overigens in te huren door beide partijen als joker.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
nou sinds Cherry Garcia weer terug is, kan ik het weer niet laten staan
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ontbijt, 2 cracotte met 20+ smeerkaas
Lunch 2 volkoren boterhammen met mager beleg
Diner veel groenten, klein beetje pasta/rijst/aardappels, stukje vlees.
Toe magere yoghurt met vers fruit
Tussendoor kop cup a soup en 2 tarwebiscuits en veul water
Hou dit een poosje vol en je valt af.
Zo'n kadootje moet een happy end gekregen hebben, kan niet andersquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
is
cherry
garcia
terug
![]()
kut
Was overigens mijn eerste B&J's ooit, geserveerd als ontbijt op bed incl aardbeien en slagroom in Washington
quote:
Nou. Reuze.quote:
om dan licht ontopic te gaan: lijstje van die andere post + minimaal twee tussendoortjes, bijv. Ongezouten noten, rauwkost, kipfilet, fruit, zuivel. En met een paar boterhammen meer. Alles volkoren! Weinig toegevoegde suikers, etc. Ontbijtkoek is koek, eierkoek is ook koek. koek mag best, af en toe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet heus wel hoe je af moet vallen, maar ik dacht":"Kom, we nemen eens de makkelijke weg". Ook weer van geleerd
Slank en Dieet vinden elkaar in hun liefde voor B&J'squote:
Ik ook niet ... ik vind het zelfs vies.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind B&J niet zo bijzonder![]()
*zoekt dekking*
Het zij je vergeven, als ik dan jouw portie mag...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
*zoekt dekking*
Sport je? Ben je misschien objectief niet te zwaar? Al eens minder suikerrijk beleg geprobeerd? eet je wel genoeg? Magere zuivel helpt ook bij afvallen, vruchtenyoghurt kan suiker in zitten - niet in alle.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben voor gezond slank, maar toch val ik niet af.![]()
Ik eet 3 volkoren boterhammen met vruchtenhagel, een schaaltje vruchtenyoghurt, warme maaltijd en 2 stuks fruit op een dag. Ik drink 1,5 liter water en beweeg minstens een half uur per dag.
En toch blijf ik op gewicht ...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Och jeetje, daar heb je Bonnie ook weer....
Ik heb het nog nooit opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
*zoekt dekking*
Ik zit elke dag op de hometrainer. Minstens 35 minuten per dag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Sport je? Ben je misschien objectief niet te zwaar? Al eens minder suikerrijk beleg geprobeerd? eet je wel genoeg? Magere zuivel helpt ook bij afvallen, vruchtenyoghurt kan suiker in zitten - niet in alle.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef m@x het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet op een slankie zitten. Dat zit niet lekker. Ik houd van zacht. Kwak? Mag ik?
Ik kom hier echt niet meer bij ondertussen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit opLijkt me smerige zoete drab.
*snel 2 flessen wijn weggraait terwijl ze dekking zoekt.
Mot wel wat te zuipen hebben he
Tuurlijk, als ik een portie had gehadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, als ik dan jouw portie mag...
Magere mannetjes kan ik wel aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
Jaik ben wel zacht. Moet je alleen wel met mn vriendje dealen, en die heeft hele puntige knietjes en ellebogen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |