t is idd minder vet dan hagelslag, maar wel puur suker. Ik heb dan snel daarna weer trek. Als je graag zoet eet op brood kun je ook jam met wat minder suiker nemen, sommige soorten zijn beter dan andere. Als je wel hartig lust is kipfilet of rookvlees.of frcandeau natuurlijk een goeie, of sandwichsprrrd, pindakaas, 30+ kaas....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zit elke dag op de hometrainer. Minstens 35 minuten per dag.
En ik moet volgens de dietist ook een paar kilo afvallen ... ik ben niet veel te zwaar of zo, maar een beetje wel.
Die extra kilo's komen door medicijnen die ik jaren geleden heb moeten slikken.
En vruchtenhagel was juist het advies van de dietist ...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ga's naar een van de topics ofzo? Dit is 't reltopic
*mept Motorbloem met een zak kroepoek*quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ga's naar een van de topics ofzo? Dit is 't reltopic
In t slank topic staan in de op linkjes om je bmr en onderhoud te berekenen. 500 kcal onder je onderhoud gaan zitten maar nooit onder je bmr komen en je eetdagboek een periode trouw bijhouden op hijvoorbeeld de eetmeter van het voedingscentrum en kijken wat er dan gebeurt. Van buikspieren oefenen val je doorgaans geen kilo's af....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar het is ontopic, omdat ik echt op het punt sta om een (ongezond) dieet te proberen, omdat het op de gezonde manier niet lukt.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
Jawel dat gaat het welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Was dus vanavond uit eten... van 5 uur tot 9.
En om 6.30 had de ober door dat ik echt niet na 4 biertjes omviel dus kwam hij steeds heel jolig vragen of ik nog een biertje wilde.
Ja dus... na een biertje of 8 ging hij mij helemaal raar aankijkenWas wel de enige van de 60 uitgenodigden die steeds drinken had
Maar dat is niet de bedoeling he? van dit topic want het gaat niet over drank
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef kwakz0r het volgende:
Mn vriendje zat te googelen op orgamisms... ik dacht dat ie op orgasms zat te googelen... en ik heb niet eens gedronken...
Oui ouiquote:
Best lang zo'n bus, vooral in de breedtequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |