Nee, mannen in jurken die op een kleedje hun kont richting het westen omhoog steken, ziet er prettig uit!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is toch geen gezicht man, een zweterige vrouwenborst onder het babyslijm in de publieke ruimte.
Een beetje mens moet dit niet willen.²
Dit is geen gezicht:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is toch geen gezicht man, een zweterige vrouwenborst onder het babyslijm in de publieke ruimte.
Een beetje mens moet dit niet willen.²
Mannen in jurken met een leren jack erover. Haha. Nee, maar dat is natuurlijk heel normaal!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit is geen gezicht:
[ afbeelding ]
Vrouwen mogen geen mannenkleding (= broeken) dragen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Mannen in jurken met een leren jack erover. Haha. Nee, maar dat is natuurlijk heel normaal!!
Goed punt, dat je het wettelijk recht hebt betekent nog niet dat je dan geen rekening met anderen hoeft te houden, en evenmin dat je daar niet op gewezen mag worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:18 schreef boekenplank het volgende:
Ik vind het ook niet nodig dat er zomaar een tiet in mijn bijzijn tevoorschijn komt omdat zo'n lelijke garnaal dorst heeft.
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Goed punt, dat je het wettelijk recht hebt betekent nog niet dat je dan geen rekening met anderen hoeft te houden, en evenmin dat je daar niet op gewezen mag worden.
Het quoten waardquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:22 schreef Specularium het volgende:
Over het algemeen doen de wat meer beschaafde moeders dat heel discreet, zelfs in het openbaar.
Kinderen onder de 6 weren uit alle publieke ruimtes. Terroristen zijn het met hun gejank en gestink.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!![]()
Wat de neuk denkt ze wel? Straks gaat ze nog dat gedrocht z'n luier verschonen in een bank op het park
![]()
![]()
Heb jij ook zo'n werpzeug thuis die sinds het eerste 'wonder' niet meer in staat is tot normale sociale interactie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Een vrouw die een fokking baby borstvoeding geeft!![]()
Wat de neuk denkt ze wel? Straks gaat ze nog dat gedrocht z'n luier verschonen in een bank op het park
![]()
![]()
Ik heb mn genen doorgegeven ja. Jij zeker niet? Teveel tijd achter de foks besteden en geen vrouwtje kunnen vinden daar in Oost-Greun?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n werpzeug thuis die sinds het eerste 'wonder' niet meer in staat is tot normale sociale interactie?
Wat een prestatie, er zijn fruitvliegen die dat nooit gelukt is.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb mn genen doorgegeven ja.
Ik vermaak mij nog wel even met het zoek- en selectieproces. Aangezien ik wat te kiezen heb wil ik niet aan zo'n wijf blijven hangen dat volkomen geobsedeerd raakt door haar kroost, zo'n waggelende uier die agressief is naar alles wat haar kind een strobreed in de weg legt en alle aandacht voor sociaal functioneren verliest.quote:Jij zeker niet? Teveel tijd achter de foks besteden en geen vrouwtje kunnen vinden daar in Oost-Greun?
Doet het pijn om rekening te houden met een ander?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:11 schreef missyB het volgende:
Ik was net bevallen van jongste kind en lag in het ziekenhuis.
bezoektijden waren er wel maar werden door bezoekers van moslima kamergenote niet gerespecteerd.Borstvoeding willen geven is in het begin wel lastig en dat werd het helemaal toen ziekenhuis personeel mij vroeg andersom te gaan zitten voeden of gordijnen helemaal dicht te doen rond mijn bed als mijn buurvrouw haar bezoek ontving, watt dus de hele dag doorlopend was.
Mijn beste vriendin mocht smorgens na de bevalling niet eens even snel 5 minuten een blik op mijn baby komen werpen.
Was dat na 3 dagen wel beu maar stennis schoppen hielp niet.
Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet willen. Het zal wel iets Oost-Gronings zijn, dat gedrag want ik ken het niet. Veel succes met je questquote:Op zondag 17 juli 2011 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vermaak mij nog wel even met het zoek- en selectieproces. Aangezien ik wat te kiezen heb wil ik niet aan zo'n wijf blijven hangen dat volkomen geobsedeerd raakt door haar kroost, zo'n waggelende uier die agressief is naar alles wat haar kind een strobreed in de weg legt en alle aandacht voor sociaal functioneren verliest.
Je weet niet half hoe hilarisch dit klinkt uit de mond van een moslim.quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet het pijn om rekening te houden met een ander?²
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe hilarisch dit klinkt uit de mond van een moslim.
Dat gedrag zie je meer in de randstad viel mij op. In Oost-Groningen kom ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet willen. Het zal wel iets Oost-Gronings zijn, dat gedrag want ik ken het niet. Veel succes met je quest
Maar wat was nu eigenlijk het probleem? Functioneerde het gordijn niet? Kon je je niet omdraaien of wilde je graag je tieten laten zien en was je teleurgesteld dat het bezoek van je buurvrouw die niet wilden zien?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:55 schreef missyB het volgende:
Pardon? nu ga je de zaken toch niet omdraaien he.
Ja, jij maakt vrouwen in een burqa belachelijk en ik respecteer glimmende kaalkopjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...
Haha, jij bent wel de laatste die mag klagen over intolerantie. Je weigert vriendelijk om te gaan met gelovigen en vindt dat een man die gelooft dat de aarde plat is, niet voor de klas mag staan. Terwijl je niks weet over de beste man.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...
En dat vind je raar?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
vindt dat een man die gelooft dat de aarde plat is, niet voor de klas mag staan. T
Als de beste man geschiedenisles geeft interesseert zijn wiskundeknobbel me inderdaad totaal niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mag er ook iemand voor de klas staan die zegt dat 1+1 5 is?
Als hij wiskundeleraar is, is dat wel een probleemquote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat vind je raar?
Zie de reacties hierboven.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat vind je raar?
Waarom zou je andere zaken wel van hem aannemen als je weet dat hij iets anders feitelijks ontkent?quote:
Onzin. Waarom zou ik hem geloven als ik weet dat hij totale onzin over andere zaken verkondigd?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als de beste man geschiedenisles geeft interesseert zijn wiskundeknobbel me inderdaad totaal niet.
Random woord: granol²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |