Dat gedrag zie je meer in de randstad viel mij op. In Oost-Groningen kom ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, dat zou ik ook niet willen. Het zal wel iets Oost-Gronings zijn, dat gedrag want ik ken het niet. Veel succes met je quest
Maar wat was nu eigenlijk het probleem? Functioneerde het gordijn niet? Kon je je niet omdraaien of wilde je graag je tieten laten zien en was je teleurgesteld dat het bezoek van je buurvrouw die niet wilden zien?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:55 schreef missyB het volgende:
Pardon? nu ga je de zaken toch niet omdraaien he.
Ja, jij maakt vrouwen in een burqa belachelijk en ik respecteer glimmende kaalkopjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...
Haha, jij bent wel de laatste die mag klagen over intolerantie. Je weigert vriendelijk om te gaan met gelovigen en vindt dat een man die gelooft dat de aarde plat is, niet voor de klas mag staan. Terwijl je niks weet over de beste man.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Als er 1 volk intolerant is...
En dat vind je raar?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
vindt dat een man die gelooft dat de aarde plat is, niet voor de klas mag staan. T
Als de beste man geschiedenisles geeft interesseert zijn wiskundeknobbel me inderdaad totaal niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mag er ook iemand voor de klas staan die zegt dat 1+1 5 is?
Als hij wiskundeleraar is, is dat wel een probleemquote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat vind je raar?
Zie de reacties hierboven.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat vind je raar?
Waarom zou je andere zaken wel van hem aannemen als je weet dat hij iets anders feitelijks ontkent?quote:
Onzin. Waarom zou ik hem geloven als ik weet dat hij totale onzin over andere zaken verkondigd?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als de beste man geschiedenisles geeft interesseert zijn wiskundeknobbel me inderdaad totaal niet.
Random woord: granol²
Doen we met jou toch ook?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onzin. Waarom zou ik hem geloven als ik weet dat hij totale onzin over andere zaken verkondigd?
quote:Op zondag 17 juli 2011 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Garpig dat alleen moslims KoosVoos zijn standpunt ondersteunen (ze moeten wel natuurlijk).
Waarom niet? Als hij zijn werk niet naar behoren zou doen, dan werd hij wel ontslagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom zou je andere zaken wel van hem aannemen als je weet dat hij iets anders feitelijks ontkent?
Mwoah, ik denk dat ik hierin wel wordt gesteund door het weldenkende deel van FOK!quote:Op zondag 17 juli 2011 17:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Garpig dat alleen moslims KoosVoos zijn standpunt ondersteunen (ze moeten wel natuurlijk).
Nee.quote:
Nou ten eerste is dat in de praktijk simpelweg niet zo. Hoeveel falende mensen wel niet gewoon door blijven werken, niet normaal.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Als hij zijn werk niet naar behoren zou doen, dan werd hij wel ontslagen.
Natuurlijk vind ik dat vreemd, maar dat betekent niet dat de beste man incompetent of onsympathiek is.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou ten eerste is dat in de praktijk simpelweg niet zo. Hoeveel falende mensen wel niet gewoon door blijven werken, niet normaal.
Maar even serieus: als iemand oprecht beweert dat de aarde plat is/kabouters bestaan/geesten zijn leven proberen te beïnvloeden dat weet je toch gewoon dat zo iemand ze niet allemaal op een rijtje heeft?
Onsympathiek niet nee. Wel incompetent. Neem je Lambiekje hier ook serieus?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat vreemd, maar dat betekent niet dat de beste man incompetent of onsympathiek is.
Lambiekje niet, maar een aantal BNW'ers neem ik wel degelijk serieus.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Onsympathiek niet nee. Wel incompetent. Neem je Lambiekje hier ook serieus?
Aha. Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lambiekje niet, maar een aantal BNW'ers neem ik wel degelijk serieus.
Doet het pijn om je te houden aan de bezoektijden, zodat een jonge moeder haar kind in alle rust kan voeden? Het is een ziekenhuis, hoor. Of mag je daar ook al geen borstvoeding geven?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doet het pijn om rekening te houden met een ander?²
Ik ken een lerares geschiedenis die, bij gebrek aan leerkrachten, gevraagd werd om enkele uren per week Nederlands te geven. Hoorde haar er over vertellen: "Komt zo'n kind bij mij met de vraag 'Juf, wat is de infinitief?'. Je hallo, wie weet dat nou!"quote:Op zondag 17 juli 2011 17:13 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als hij wiskundeleraar is, is dat wel een probleem
Echter, als hij Engels leraar is hoeft dat geen probleem te zijn.
Dat zou geen pijn mogen doen. Want regels zijn er om nageleefd te worden. En als een ander rekening met je houdt getuigt het van respect als jij ook rekening met hen houdt. Ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Doet het pijn om je te houden aan de bezoektijden, zodat een jonge moeder haar kind in alle rust kan voeden? Het is een ziekenhuis, hoor. Of mag je daar ook al geen borstvoeding geven?
Oke, en nu? Dat heeft niets te maken met mijn voorbeeld.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ken een lerares geschiedenis die, bij gebrek aan leerkrachten, gevraagd werd om enkele uren per week Nederlands te geven. Hoorde haar er over vertellen: "Komt zo'n kind bij mij met de vraag 'Juf, wat is de infinitief?'. Je hallo, wie weet dat nou!"
Vrouw, rond de 35 die nog nooit van 'de infinitief' heeft gehoord! Ja, dat vind ik aardig incompetent voor iemand die voor de klas staat. Zelfs al geeft ze normaal gesproken alleen geschiedenis. Vraag ik me af wat ze zelf uitgevoerd heeft in die 5 jaren dat ze op de havo zat.
Als een leraar serieus denkt dat de aarde plat is, en daaraan blijft vasthouden ondanks dat het tegendeel is bewezen, kun je gerust vraagtekens zetten bij het gezond verstand van die man, en dus concluderen dat ie wellicht niet de juiste man op de juiste plaats is.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en nu? Dat heeft niets te maken met mijn voorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |