De mijne wel zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Mijn familie is heus niet perfect
It takes twooooquote:
Have funquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
It takes twoooo
Ik ga ff schoenen aan doen en zo naar vriendinnetje
Have fun, en doe 'r de groeten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
It takes twoooo
Ik ga ff schoenen aan doen en zo naar vriendinnetje
hihiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Die chococrispballen met een hazelnoot erin van Milka
dat heb je goed geconcludeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
Hihi, jullie zijn bijna bij topic N. 1337
HIHIHIHIHIHI.quote:
Abo-only. Schijnbaar.quote:
Tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
Donderdagochtend komt de 4daagse bij ons door de straat
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ooit ook nog eens de vierdaagse lopen in Nijmeguh!
Boring, ik zie het elk jaar weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ooit ook nog eens de vierdaagse lopen in Nijmeguh!
Nog een jaar om uit te zoeken, opgelost!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met aanmelden enzo...
Ze pakken alle kandidaten, zetten ze in een veehal, en dan moeten ze met elkaar vechten tot de dood en er genoeg mensen overblijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met aanmelden enzo...
Dinsdag, maar ik denk dat we sowieso elke dag meegenieten...Ze komen nl 4 x vlaklangs en de soldaten zitten 1,5 km verderop.quote:
doen we!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik in een kruiwagen, mag benny mij de vierdaagse doorrollen
Okequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze pakken alle kandidaten, zetten ze in een veehal, en dan moeten ze met elkaar vechten tot de dood en er genoeg mensen overblijven.
Nja, als het zo dichtbij is is het wel tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dinsdag, maar ik denk dat we sowieso elke dag meegenieten...Ze komen nl 4 x vlaklangs en de soldaten zitten 1,5 km verderop.
Donderdagochtend zo rond een uur of 7 ga ik ff naar mn schoonouders zwaaien hier voor de deur
en vrijdag natuurlijk met de intocht...das hier de straat enkel maar uitlopen
De stad begint inmiddels te buzzen...das echt heel apart en woensdag moet ik werken en dan zit ik op 100 meter van het kamp van de militairen...lekker samen met de oudjes buiten zitten...val ik tenminste goed opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
doen we!
[..]
Oke.. kom maar op
[..]
Nja, als het zo dichtbij is is het wel tof![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
De stad begint inmiddels te buzzen...das echt heel apart en woensdag moet ik werken en dan zit ik op 100 meter van het kamp van de militairen...lekker samen met de oudjes buiten zitten...val ik tenminste goed op
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die bazenmevrouw met dr 2 pilsjes en bitterballen ook wel enorm shinedquote:
2 pilsjes? Dan ga jij daar toch gewoon met 3 pilsjes zittenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die bazenmevrouw met dr 2 pilsjes en bitterballen ook wel enorm shined
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Rauzer het volgende:
Vanavond HGT!
Je bent weg of hebt geen zin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hey...dan ben ik dronken en zij tuft gewoon weer naar bovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 pilsjes? Dan ga jij daar toch gewoon met 3 pilsjes zitten
Ik zeg neit dat jij het moet drinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hey...dan ben ik dronken en zij tuft gewoon weer naar boven
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
Ik zie je al zitten met je 3 biertjes, bitterganituur en ja blik van "ha, ik heb een pilsje meer!"
Huh? Bij de kraampjes langs het parcours ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
maar ik ga natuurlijk voor de stickers en pennen!
Waar ben je geweest dan?quote:
Weer op weg naar huis?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
En daar hebben we de smurfenhits weer
Nee gekkie van de militairen...en speldjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Bij de kraampjes langs het parcours ofzo?
En fotoboek ban, ik kan mijn eigen Fobo niet eens meer bekijken:') Ik kan niet op fotoboek.fok.nl als ik ingelogd ben, en als ik uitgelogd ben kan ik mijn profiel niet bekijken omdat alleen FOK!kers dan mogenquote:
Je bent toch wel eens wezen kijken he? Of is het weer, hu, buiten de Randstad is alles eng.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Huh? Bij de kraampjes langs het parcours ofzo?
Dan heb je het wel echt klaargespeeld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En fotoboek ban, ik kan mijn eigen Fobo niet eens meer bekijken:') Ik kan niet op fotoboek.fok.nl als ik ingelogd ben, en als ik uitgelogd ben kan ik mijn profiel niet bekijken omdat alleen FOK!kers dan mogen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat weet je bestEn anders vertel ik het je ook niet, want ik kan toch niet meer PM'en
Ohw zoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee gekkie van de militairen...en speldjes
Ik ben vaak genoeg in omgeving Nijmegen Arnhem geweest hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent toch wel eens wezen kijken he? Of is het weer, hu, buiten de Randstad is alles eng.
Even notes lezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je het wel echt klaargespeeld.
En dan zeg je niet eens hoi.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vaak genoeg in omgeving Nijmegen Arnhem geweest hoor
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan heb je het wel echt klaargespeeld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ze nog een keerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik val geestelijk in een zwart gat nu harry potter voorbij is
In je eentje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef Patje1987 het volgende:
Moest even een TV naar beneden dragen, normaal geen probleem met die LED dingen maar dit was nog zoeen grote breedbeeldjoekel
Haha nee met mijn broertje, in eentje lukt opzich wel maar niet de trap af.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik val geestelijk in een zwart gat nu harry potter voorbij is
ah, kom maar...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat helpt niet, ik heb eigenlijk een knuffel nodig
Ja, geen idee. Toen ik klaar was met installeren stonden op die andere schijf nog steeds alle bestanden. En die startbalk aanpassen lukt ook niet.quote:
Ik ben al bij bladzijde 1 van boek 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom heb ik 7.1 nog niet gezien...duurt de weg naar het zwarte gat wat langer
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart was paar dagen naar Londen, had hij foto van Waalwijk gemaakt vanuit vliegtuig
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart was paar dagen naar Londen, had hij foto van Waalwijk gemaakt vanuit vliegtuig
Succes !quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daarom heb ik 7.1 nog niet gezien...duurt de weg naar het zwarte gat wat langer
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...die is door mij ze pas gaan kijken
Het is nu nog steeds echt fokking druk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef Zeroku het volgende:
Echt, ik moet nog steeds kaarten reserveren voor HP.
Ja, alles uitverkocht voor de komende dagen in Helmond en Ehvquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is nu nog steeds echt fokking druk.
yay steamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Zo.
Borderlands, BioShock 2, League of Legends en Worms Reloaded tegelijk aan het installeren.
Jep.quote:
Ja was echt super gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je leuke dag gehad doe eens verslagje
Klinkt als een zeer geslaagde dagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja was echt super gezellig
Baalde er wel van dat Joris dicht was, maar uiteindelijk zijn we er toch nog in geweest
Ian vond ik echt leukEn heb erg gelachen om de kids van Siep
OMG ijsjes die spontaan op de grond vallen enzoWheheheehehehe
En wat een megagoed weerBen gewoon verbrand een beetje.... ben best wel moe en ik denk dat ik maar vroeg me bed in duik
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Baalde er wel van dat Joris dicht was, maar uiteindelijk zijn we er toch nog in geweest
En wat een megagoed weerBen gewoon verbrand een beetje.... ben best wel moe en ik denk dat ik maar vroeg me bed in duik
Vast wel iemand die je lekker wil vullenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef Rauzer het volgende:
Mijn Zwarte Harry Potter-gat beging zondagavond
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 21:44:08Op SBS Kwek naar De Geheime Hartkamer van Harry Dotter aan het kijken. #bloedspannend reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
twitter:DonaldDuckNL twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 21:44:08Op SBS Kwek naar De Geheime Hartkamer van Harry Dotter aan het kijken. #bloedspannend reageer retweet
![]()
xzerokuquote:
Nice!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OMGquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
nog meer kittenfoto's van het ding van m'n zusje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijdag...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die IJSJESMEET, wanneer is die nou? Donderdag of vrijdag?
Omdat er dan meer mee konden ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Whehehehe
Waarom vrijdag opeens dan?
nee 14:00 uur kwam mij beter uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat er dan meer mee konden ofzo
En 3 uur omdat het jou beter uitkwam
Maar dan loop je met al die spullenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 14:00 uur kwam mij beter uit
Ik ben er al veeeeel eerder, ik ga even winkelen daar
ik haat shoppen, dus zoveel zal ik nie kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan loop je met al die spullen
Je gaat alleen?
Ohw ik zou volgens mij ook wel eerder kunnen komen als je wilt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik haat shoppen, dus zoveel zal ik nie kopen
Ja ik ga alleen geloof ikDe enige die bij mij in de buurt wonen zijn Morpheus en Myraela. Maar weet niet of Myr gaat
ja van mij mag jequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ik zou volgens mij ook wel eerder kunnen komen als je wilt?
18quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Jelena. Klinkt als een Russisch hoertje van 19.
Gaat om Jelena Isinbajevaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Jelena. Klinkt als een Russisch hoertje van 19.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Das een flinke water-pokemon! Zo te zien heeft ie een water gun attack!
Tot straks he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik red het niet meer en val haast in slaap op mijn toetsenbord
Ik ga mijn bed opzoeken, Harry Potter 2 afkijken, misschien val ik wel in slaap
Trustenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik red het niet meer en val haast in slaap op mijn toetsenbord
Ik ga mijn bed opzoeken, Harry Potter 2 afkijken, misschien val ik wel in slaap
Ohw ja, dat komt nu hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff die dikke vette zigeuners trouwerij kijken
ik kijk ff mee slaap lekker Mirandaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk ff mee slaap lekker Miranda
Dinsdagquote:
Heeeyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Ik ben verrot, ik heb een douche genomen, een baco erbij en we gaan lekker film kijken
Het was wel een heerlijke dag, en Miran
Ja zin inquote:
goed planquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Laysa het volgende:
ik won...overduidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo versierde ik vroeger de dames ook. Kusje? Nee, want nou nee, snol! Ik trek gewoon je arm uit de kom schollebek en hupsakee! Een zoen!
Zo versierde Laysa mij trouwens ookDraaide zo mijn arm om voor mijn nummer!
Dat vroeg ik net in het draadje over dat programma ook al.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
wat kost dat wel allemaal niet zo een jurk waar halen die mensen het geld vandaan, nou beter op de markt zo een turkenjurk kopen
Morgen even terugkijken danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was wel grappig... ik vond het leuker dan vorig seizoen, moet een paar keer keihard lachen
Ja, die onzin allemaalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef Patje1987 het volgende:
Of die reclame dat je de zeeppomp niet aan hoeft ter raken omdat je vieze klauwen hebt. Maar dat was je daarna toch weer meteen af?
Gleequote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand zei eens tegen mij, hoi Patrick je moet glee kijken dat is leuk. Na 1 seconde meteen uit gezet
Jep. Net de laatste drivers geïnstalleerd.quote:
Nice. Helemaal zelf uitgevonden of heb je toch nog hulp gezocht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. Net de laatste drivers geïnstalleerd.
Alles zelf gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice. Helemaal zelf uitgevonden of heb je toch nog hulp gezocht?
Netjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alles zelf gedaan.
Vrienden waren allemaal werken.
Slaapzequote:
Het moest er eens van komen!quote:
Ja, toch wel een soort trots. Ben ver gekomen!quote:
Goeiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, toch wel een soort trots. Ben ver gekomen!
Ben er kapot van.
Als je hem snapt.
nog? geen idee...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er een tijdje uit geweest, hebben jullie nou nog wat?
Was chillen bij een vriendin en haar aanhang. Beetje filosofern en zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Rauzer het volgende:
Nou ja als je om 1 uur thuiskomt neem ik aan dat je bier hebt gedronken in the city, maar dat kan ik mis hebben.
Knetterkrankjorum.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Rauzer het volgende:
Hee Benny ben jij de persoon met het hoogste gemiddelde per dag?
Eh, nee...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:08 schreef Rauzer het volgende:
Hee Benny ben jij de persoon met het hoogste gemiddelde per dag?
Wat zeg ik netquote:
He, ben ik het gek genoeg op een front toch enigszins eens met die veronderstelling.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja sorry ik beschouwde dat als een van je vele loze replys
Hoezo is dat gek genoeg, wij zijn altijd dikke matties geweestquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, ben ik het gek genoeg op een front toch enigszins eens met die veronderstelling.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo is dat gek genoeg, wij zijn altijd dikke matties geweest!
Oe oe oe oe! Hoe heet die serie nou...quote:
Ok.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:27 schreef iBenny het volgende:
Zo lievvv... mensen met een ban die komen klagen in je PM![]()
Ohw... nou doei hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij had het tegen jou hoor.
Zeroku en ik gaan nog ff door!
Trusten doeiquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:32 schreef Renesite het volgende:
Bwurk, bakje. Wat zoetsappig.
Doei trusten daag
Goedemorgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:09 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, zo vandaag verjaardag van oudste vieren
wat een lieverdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:16 schreef Renesite het volgende:
WA'te ik Pat: 'Vroeg'
Hij 'Ja, ga nog maar even slapen'
Aaaw
Niet spotten met ban, is heul niet leuk, zo'n bandingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En kan ik een ban aanvragen voor renesite? Een beetje prive berichten hier plaatsen
ohhhhh jawel!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet spotten met ban, is heul niet leuk, zo'n banding
Ik had er al eentjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind het ook wel grappig als jij een krijgt.. Even een aanvragen!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:44 schreef PatriQue89 het volgende:
En kan ik een ban aanvragen voor renesite? Een beetje prive berichten hier plaatsen
ik ken mensen, dus zou me rustig houden als ik jou wasquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had er al eentjeIk ben niet van plan terug te gaan
Ik ken ook mensenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ken mensen, dus zou me rustig houden als ik jou was
Een duidelijk antwoord en een goede service...Daar hou ik van!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm. Net een man aan de kassa die dood wou..
Ik; dat kunt u hier niet kopen meneer!
Breng voor mij ook maar eens mee danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |