De mijne wel zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Mijn familie is heus niet perfect
It takes twooooquote:
Have funquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
It takes twoooo
Ik ga ff schoenen aan doen en zo naar vriendinnetje
Have fun, en doe 'r de groeten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
It takes twoooo
Ik ga ff schoenen aan doen en zo naar vriendinnetje
hihiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Die chococrispballen met een hazelnoot erin van Milka
dat heb je goed geconcludeerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
Hihi, jullie zijn bijna bij topic N. 1337
HIHIHIHIHIHI.quote:
Abo-only. Schijnbaar.quote:
Tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:57 schreef Laysa het volgende:
Donderdagochtend komt de 4daagse bij ons door de straat
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ooit ook nog eens de vierdaagse lopen in Nijmeguh!
Boring, ik zie het elk jaar weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ooit ook nog eens de vierdaagse lopen in Nijmeguh!
Nog een jaar om uit te zoeken, opgelost!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met aanmelden enzo...
Ze pakken alle kandidaten, zetten ze in een veehal, en dan moeten ze met elkaar vechten tot de dood en er genoeg mensen overblijven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat zit met aanmelden enzo...
Dinsdag, maar ik denk dat we sowieso elke dag meegenieten...Ze komen nl 4 x vlaklangs en de soldaten zitten 1,5 km verderop.quote:
doen we!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik in een kruiwagen, mag benny mij de vierdaagse doorrollen
Okequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze pakken alle kandidaten, zetten ze in een veehal, en dan moeten ze met elkaar vechten tot de dood en er genoeg mensen overblijven.
Nja, als het zo dichtbij is is het wel tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dinsdag, maar ik denk dat we sowieso elke dag meegenieten...Ze komen nl 4 x vlaklangs en de soldaten zitten 1,5 km verderop.
Donderdagochtend zo rond een uur of 7 ga ik ff naar mn schoonouders zwaaien hier voor de deur
en vrijdag natuurlijk met de intocht...das hier de straat enkel maar uitlopen
De stad begint inmiddels te buzzen...das echt heel apart en woensdag moet ik werken en dan zit ik op 100 meter van het kamp van de militairen...lekker samen met de oudjes buiten zitten...val ik tenminste goed opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
doen we!
[..]
Oke.. kom maar op
[..]
Nja, als het zo dichtbij is is het wel tof![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
De stad begint inmiddels te buzzen...das echt heel apart en woensdag moet ik werken en dan zit ik op 100 meter van het kamp van de militairen...lekker samen met de oudjes buiten zitten...val ik tenminste goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |