Ik neem aan dat je wel iets hebt gekregen/gekocht ervoor? Boeken enzo waaruit je het jezelf leert, dan is het dus een opleiding.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Heb mezelf voorbereid en leg volgende week examen af.
Nee, niet dus. Een boek gekocht ja, maar geen onderdeel van een opleiding.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel iets hebt gekregen/gekocht ervoor? Boeken enzo waaruit je het jezelf leert, dan is het dus een opleiding.
Je hebt alleen youtube filmpjes gekeken en gaat nu examen doen?quote:
Zie boven. Het is geen keuzevak geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt alleen youtube filmpjes gekeken en gaat nu examen doen?
Het is gewoon een keuze-vak ofniet?
Je doet examen in ''vakken'' bij het staatsexamen. Dus dan is Arabisch-Elementair gewoon een ''vak''.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie boven. Het is geen keuzevak geweest.
Geen `keuzevak`.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je doet examen in ''vakken'' bij het staatsexamen. Dus dan is Arabisch-Elementair gewoon een ''vak''.
Zeg dan gewoon: ''het is een vak!''.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Dastan het volgende:
Kutantwoorden?Het is geen opleiding. Punt.
Het is een vak inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ''het is een vak!''.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar werd niet naar gevraagd? Waarom zou ik dat uit het niets zeggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef emzor1994 het volgende:
Nouja Dastan wil blijkbaar graag dat wij door blijven vragen maar met dit soort kutantwoorden, die half vaag zijn en alleen maar nee dit dat, en dan niet wat het dan wel is, heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan..
Dus..
Sam: Biologie is verder geen loting enzo?
Nou, ik ging er vanuit dat jullie dat al wel begrepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA, geraden!!!@$Ik ben zo überpwnage..
Jaja.. het is al goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik ging er vanuit dat jullie dat al wel begrepen.
omg omg omg paniekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omg, Je kan echt geen normaal gesprek met die gozert voeren
Dank je wel. Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jaja.. het is al goedSucces met je examen alvast
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.quote:
Geen van beiden is van toepassing op mijn opmerking.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.
Nee, geen loting. En het blijkt dat ik nu wel het plaatselijke JBI examen mag doen waarvoor beide deeltentamens meetellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef emzor1994 het volgende:
Nouja Dastan wil blijkbaar graag dat wij door blijven vragen maar met dit soort kutantwoorden, die half vaag zijn en alleen maar nee dit dat, en dan niet wat het dan wel is, heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan..
Dus..
Sam: Biologie is verder geen loting enzo?
Gast, laten we elkaar allemaal in elkaars waarde laten enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.
Jawel, (...)heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen van beiden is van toepassing op mijn opmerking.
Heeft niks met discussie te maken of antwoord geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, (...)heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan...
Elkaar in elkaars waarde laten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Gast, laten we elkaar allemaal in elkaars waarde laten enzo. Allemaal handjes schudden en blij doen?
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heeft niks met discussie te maken of antwoord geven.
Menstrueer jij ofzo..?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.
Nee antwoord geven is als iemand jou iets vraagt, en jij hebt mij niks gevraagd. Discussiëren heeft ook niks te maken met waar we het net over hadden, ik stelde jou vragen, en jij gaf geen normaal antwoord. Geen sprake van een discussie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.
Pure onzin. Ik gaf gewoon antwoord op de vragen die je stelde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee antwoord geven is als iemand jou iets vraagt, en jij hebt mij niks gevraagd. Discussiëren heeft ook niks te maken met waar we het net over hadden, ik stelde jou vragen, en jij gaf geen normaal antwoord. Geen sprake van een discussie.
Je niet druk maken over bepaalde zaken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef emzor1994 het volgende:
Maar Sam heb je een beetje goed gevoel over je examen dan over 2 weken?
quote:
Je druk maken over alle zaken:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je niet druk maken over bepaalde zaken.
Em, hoe heet jij eigenlijk? Emma ofzo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boeit mij niet.
Niet weten dat er iemand anders bedoeld wordt
Omdat voornamen niet uniek hoeven te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ook.. wow.. hoe kan dat!!@#$?
Exact.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Em, hoe heet jij eigenlijk? Emma ofzo?
Het boeit jou misschien niet, maar het gaat jou wel aan. Mij treft in ieder geval geen blaam.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Boeit mij niet.
Niet weten dat er iemand anders bedoeld wordt
Ik heb nooit gezegd dat jou enige blaam treft betreffende dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het boeit jou misschien niet, maar het gaat jou wel aan. Mij treft in ieder geval geen blaam.
Jawel, want je verbeterde mijn reactie door Sam te benadrukken in jouw bericht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jou enige blaam treft betreffende dit.
Jij woonde in Deventer toch? Zijn daar nog leuke dingen te doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want je verbeterde mijn reactie door Sam te benadrukken in jou bericht.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, niet extreem veel, de clubs zijn allemaal ver buiten de binnenstad, er is 1 club in de binnenstad, maar dat is ene turkendisco, kom ik nooit, je hebt wel leuke kroegjes e.d. En tja ik ga wel eens naar de bioscoop, of aan de ijssel chillen met vrienden als het lekker weer is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij woonde in Deventer toch? Zijn daar nog leuke dingen te doen?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet met die woorden, maar je hebt het expliciet genoeg geïmpliceerd.
Iets expliciet impliceren..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet met die woorden, maar je hebt het expliciet genoeg geïmpliceerd.
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekendequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef Dastan het volgende:
Ik geloof dat ik vertrek. Wees vooral onverschillig, blij en `onbezorgd` in je simplistische wereldbeeld, naamgenoot.`
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Iets expliciet impliceren..
[..]
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekende. Ik ben overigens totaal niet onbezorgd. Ik heb wel zorgen, alleen die benadruk ik niet. En ik zie dingen van de positieve kant als het even kan. Mijn wereldbeeld is ook totaal niet simplistisch, daar ken je mij ook niet goed genoeg voor.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt. Nouja, niet extreem veel, de clubs zijn allemaal ver buiten de binnenstad, er is 1 club in de binnenstad, maar dat is ene turkendisco, kom ik nooit, je hebt wel leuke kroegjes e.d. En tja ik ga wel eens naar de bioscoop, of aan de ijssel chillen met vrienden als het lekker weer is.
Oja. Lekker is dat, hoe ver buiten de stad moet ik me daarbij voorstellen?quote:
In Bathmen zit de bekendste, dat is voor mij iets van 12 kilometer fietsenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja. Lekker is dat, hoe ver buiten de stad moet ik me daarbij voorstellen?
Ik woon in een gat met 12.900 inwoners aan de Duitse grens. In ons dorp zelf is ook echt bijna geen flikker te doen behalve een beetje winkelen en in cafétjes zitten. We hebben wel een erg bekende discotheek/feestzaalcomplex in een nabijgelegen dorpje, Varsseveld. Ik hoorde dat mensen uit zelfs andere delen van Gelderland daarnaartoe komen.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In Bathmen zit de bekendste, dat is voor mij iets van 12 kilometer fietsenEn het probleem is dat het ook nog eens een eng stukje is om te fietsen, dus als je midden in de nacht naar huis gaat moet je eigenlijk in een grote groep.. beest onpraktisch allemaal.
In Nijmegen halen we alles wel in Sam, genoeg te doen daar
Ja, ik heb ook wat honger opgewekt. Succes en smakelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar ik moet even koken, spreek je later
Dankuquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wat honger opgewekt. Succes en smakelijk
Radstakequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik woon in een gat met 12.900 inwoners aan de Duitse grens. In ons dorp zelf is ook echt bijna geen flikker te doen behalve een beetje winkelen en in cafétjes zitten. We hebben wel een erg bekende discotheek/feestzaalcomplex in een nabijgelegen dorpje, Varsseveld. Ik hoorde dat mensen uit zelfs andere delen van Gelderland daarnaartoe komen. Ligt 12.5 km van mijn huis ongeveer.
Radstake jonguh.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik woon in een gat met 12.900 inwoners aan de Duitse grens. In ons dorp zelf is ook echt bijna geen flikker te doen behalve een beetje winkelen en in cafétjes zitten. We hebben wel een erg bekende discotheek/feestzaalcomplex in een nabijgelegen dorpje, Varsseveld. Ik hoorde dat mensen uit zelfs andere delen van Gelderland daarnaartoe komen. Ligt 12.5 km van mijn huis ongeveer.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:53 schreef Joosterd het volgende:
Godver te veel mensen die hier naar de Radstake gaan.
Tegenwoordig is het wel een blagenparadijs![]()
NVMquote:
Ik ga even de koeien op stal zetten.quote:
Zitmaaierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Veel plezier strontje, ben je wel ff mee bezig
Hebben jullie serieus koeien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga even de koeien op stal zetten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga even de koeien op stal zetten.
Had je ze nog niet op mijn FB gezienquote:
Ik heb je FB nooit gezien.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Had je ze nog niet op mijn FB gezien
Voor studiefinanciering moet je eerst aanmelden bij studielink. Als dat allemaal is doorgekomen moet je bij DUO studiefinanciering aanvragen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef strontboer het volgende:
Hee Ezell weet jij wat je allemaal moet doen nu we eenmaal ingeloot zijn?
Moet je bij studielink ook de 2de studie cancellen of gaat dit automatisch?
En mij moeder had het over studiefinanciering, dat ik m'n studie wat ik ga doen moest doorgeven of zo?!?!?!
Ja ik heb al stufi aangevraagd, maar m'n moeder zei dat ik nu ook m'n studie door moest geven (aangezien ik sinds gisteren weet welke studie ik ga doen ivm loting)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor studiefinanciering moet je eerst aanmelden bij studielink. Als dat allemaal is doorgekomen moet je bij DUO studiefinanciering aanvragen.
Ik heb me voor maar een studie ingeschreven, dus ik weet niet precies hoe het zit. Het lijkt mij logisch dat je je inschrijving voor studie #2 zelf moet intrekken. Er zijn namelijk ook mensen die twee studies tegelijk doen. Bij het aanvragen van studiefinanciering geef je de studie die je gaat doen aan. Volgens mij kan je dit nog aanpassen voordat je begint met studeren. Dus je moet waarschijnlijk eventjes inloggen en kijken naar wat je hebt ingevuld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef strontboer het volgende:
Hee Ezell weet jij wat je allemaal moet doen nu we eenmaal ingeloot zijn?
Moet je bij studielink ook de 2de studie cancellen of gaat dit automatisch?
En mij moeder had het over studiefinanciering, dat ik m'n studie wat ik ga doen moest doorgeven of zo?!?!?!
Ik woon wel in een oude stadsboerderij maar van de boerderij is niets meer over alleen de grond nog deelsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
O... Ik dacht eventjes dat je ze wel had. Maar ja, het had gekund.
Ooh chill. Ik kijk er vanavond even naar!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb me voor maar een studie ingeschreven, dus ik weet niet precies hoe het zit. Het lijkt mij logisch dat je je inschrijving voor studie #2 zelf moet intrekken. Er zijn namelijk ook mensen die twee studies tegelijk doen. Bij het aanvragen van studiefinanciering geef je de studie die je gaat doen aan. Volgens mij kan je dit nog aanpassen voordat je begint met studeren. Dus je moet waarschijnlijk eventjes inloggen en kijken naar wat je hebt ingevuld.
Gisteren verkeerd gevallen in een plas water, nu doet het auw en loop ik mank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Power Rangers.
[..]
Wat is er met je been?
Klinkt pijnlijk. Kusje op je voorhoofd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gisteren verkeerd gevallen in een plas water, nu doet het auw en loop ik mank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt pijnlijk. Kusje op je voorhoofd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg. Dit is best wel sigwaardig
![]()
Ik probeerde een ruige piraat te imiteren.quote:
Ik heb niet eens aan een piraat gedacht toen ik dat las.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik probeerde een ruige piraat te imiteren.
Volgens mij schrijf je dat ook als aye aye. Maar ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb niet eens aan een piraat gedacht toen ik dat las.
O, zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Volgens mij schrijf je dat ook als aye aye. Maar ja.
We krijgen twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd Jean en Joan.quote:
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We krijgen twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd Jean en Joan.En dan krijgen we Jasper, zo.
Wat begrijp je niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:30 schreef Dastan het volgende:
Ik begrijp er geen zak van, maar het zal wel.
Is gewoon mogelijk, hoor.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je goed af gaat, ik heb je helemaal niks aangedaan. Dus ik snap niet vanwaar die vijandigheid jegens ondergetekende. Ik ben overigens totaal niet onbezorgd. Ik heb wel zorgen, alleen die benadruk ik niet. En ik zie dingen van de positieve kant als het even kan. Mijn wereldbeeld is ook totaal niet simplistisch, daar ken je mij ook niet goed genoeg voor.
-quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet?
Sam ga niet zo doen dan.
Oh dat sam ga niet zo doen was tegen die user..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dastan heet ik. En ik begrijp Jasper niet.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:32 schreef Etsu het volgende:
Jaspers tweede naam wordt Etsu. En is een foutje tijdens het seksen van Jan en KB.
O, mijn fout.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh dat sam ga niet zo doen was tegen die user..toevallig.
Hebben we ook niet! Laat dat duidelijk zijn bitte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
O, ik dacht dat ze nog niet gesekst hadden.
Oké, gelukkig maar. Je wil immers niet een slaaf van de lust worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hebben we ook niet! Laat dat duidelijk zijn bitte.
Stel je voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké, gelukkig maar. Je wil immers niet een slaaf van de lust worden.
Tja, zo gaat dat ja. 't Is ook wel sociaal wenselijk om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan wil het wel denk ik, ook al zegt hij dat hij best wil wachten.
Tja...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat ja. 't Is ook wel sociaal wenselijk om dat te zeggen.
Nee, dan verlagen wij ons tot de primitieve mens, de oerdriften die wij uit onze beschaafde geciviliseerde wereld hebben verbannen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja...
Ik ben raar. Maar ik moet me niet overgeven aan lust.
Nou, verbannen? Alles draait om seks tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dan verlagen wij ons tot de primitieve mens, de oerdriften die wij uit onze beschaafde geciviliseerde wereld hebben verbannen.
Dat is dan ook geen onderdeel van onze beschaafde en geciviliseerde wereld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, verbannen? Alles draait om seks tegenwoordig.
Met ons bedoel je jezelf en ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen onderdeel van onze beschaafde en geciviliseerde wereld.
En ieder ander die zich aansluit bij ons verzet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met ons bedoel je jezelf en ik?
O.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
En ieder ander die zich aansluit bij ons verzet.
Welke situatie stel je jezelf nu voor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad, wat zou jij doen Dastannetje?
Huh. Van het toegeven aan lust.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Welke situatie stel je jezelf nu voor?
Je weet hoe ik ben met het toegeven aan de verboden vruchten van het leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh. Van het toegeven aan lust.
Je zou het doen ja?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je weet hoe ik ben met het toegeven aan de verboden vruchten van het leven.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie het als een hint naar Jan toe. Dat je zin hebt.
Dit dacht ik ook altijd. We liepen er samen nog langs afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
Ik ook. Ik zet daar dus nooit een stap naar binnen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik weet niet of ik zin heb.
[..]
Dit dacht ik ook altijd. We liepen er samen nog langs afgelopen zaterdag.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:31 schreef Etsu het volgende:
Omg KB, we hebben indirect contact gehad.Misschien liep je wel precies hoe ik ook heb gelopen
We zullen het goed timen. Morgen moet ik ook werken 's avonds, dus dan ook even rustig aan a.u.b.!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Morgen en zondag moeten jullie je gedeisd houden, want tijdens het werk kan ik niet FOK!ken en ik moet 400 meemaken hoor.
Nee. Hou dan ook een beetje rekening met mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
Morgenavond na achten mag iedereen druk posten.
Waarom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee. Hou dan ook een beetje rekening met mij.
Zie mijn post:quote:
Ik doe ook aardig voor jou.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
We zullen het goed timen. Morgen moet ik ook werken 's avonds, dus dan ook even rustig aan a.u.b.!
...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Goed punt... maar:
[ afbeelding ]
Dus jij hebt ook veel van een meisje.
Wat jij zegt is onzin, want ik heb helemaal niet gezegd dat je een meisje bent. Snuggere post hoor, zeer snuggerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Als je homoseksueel bent, dan heb je seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht. Dan ben je niet persé een meisje. Dus wat jij zegt, Emma, is onzin.
'Dus jij hebt ook veel van een meisje.'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat jij zegt is onzin, want ik heb helemaal niet gezegd dat je een meisje bent. Snuggere post hoor, zeer snugger
Goed lezen hè, goed lezen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Dus jij hebt ook veel van een meisje.'
Oké.
quote:
Kut ik wist dat ik iets vergeten wasquote:
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kut ik wist dat ik iets vergeten was
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fappen is slecht voor je. Doe maar gewoon niet.
Thnx!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef samthegreat5 het volgende:
Trusten mensen, ik ga ook onder zeil
Gefeliciteerd Pino!
Het is niet gezond in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Valt wel mee heb niet voor niets gespierde armen gekregen
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.quote:
Ik vind het niet gezond.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nooit wetenschappelijk bewezen. Of ik het nou zelf doe of een vrouwelijk persoon kan volgens mij niet zoveel kwaad.
Oja?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel, is goed voor hart en vaat dingen enzo.
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.quote:
Gewoon van af blijven, is gewoon smerig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je een paar dagen niet gefapt of gesekst hebt lopen de ballen te vol dat is niet relaxed.
Nah langer dan een halve week lukt bijna niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon van af blijven, is het gewoon smerig.Je raakt niet voor niets een onderbroek
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nah langer dan een halve week lukt niet.
BEWEER JIJ DAT DIT NACHTBAGGER IS?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nachtbagger, niet goed voor mn postcount.![]()
Gewoon heel normaal hoor. Als ik een vaste vriendin krijg is het nog beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je niet kunnen inhouden en je gedragen als een beest wanneer je eraan zit en klaarkomt.Absurd gewoon.
NEE.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
BEWEER JIJ DAT DIT NACHTBAGGER IS?!!! Ik ben serieus. Heel erg serieus.
Het is en het blijft vies.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon heel normaal hoor. Als ik een vaste vriendin krijg is het nog beter.
Ik probeer Joosterd te overtuigen dat fappen vies is en dat je gewoon van je pielemans moet afblijvenquote:
Vond je die van Jan niet eng dan?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat ik met Jan zijn piemel speel.
Platonisch was het tussen jullie niet meer dus was het een wilde gok.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat ik met Jan zijn piemel speel.
OOOOOOOH MAG IK HET ZEGGENquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit.
Ik moet bekennen dat ik hem wel gevoeld heb.Maar ik zeg niet hoe en waar.
Jij zat op zijn schoot hij kreeg een stijfje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit.
Ik moet bekennen dat ik hem wel gevoeld heb.Maar ik zeg niet hoe en waar.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij zat op zijn schoot hij kreeg een stijfje?
Jullie deden lepeltje lepeltje jij lag voor hem hij kreeg een stijfje hij porde je jij dacht dat het zijn hand was pakt zijn pielemans.?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jullie deden lepeltje lepeltje jij lag voor hem hij kreeg een stijfje hij porde je jij dacht dat het zijn hand was pakt zijn pielemans.?
dan was het toch wel een redelijk goede implicatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JezusNee Joost, nee. We lagen wel lepeltje lepeltje maar toen sliepen we even. We waren moe.
![]()
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Etsu het volgende:
Het klinkt alsof je het eens hebt meegemaakt, Joost.
Jeetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijven
Toen voelde ik zn pielemans niet trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
dan was het toch wel een redelijk goede implicatie.
Valt ook wel weer mee.quote:
Wanneer dan wel ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen voelde ik zn pielemans niet trouwens.
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenquote:
Schrijf 't hier maar danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijven
Wat als je je onderbroek uit hebt dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenEn van af te blijven
Als je bezig bent en er niet aan denkt, heb je er ook geen last van.
Gewoon niet verwisselen. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat als je je onderbroek uit hebt dan?
Sowieso als je met een meisje in bed ligt gebeuren die dingen soms. En als je een tijdje niets hebt is het gewoon handwerk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenEn van af te blijven
Als je bezig bent en er niet aan denkt, heb je er ook geen last van.
Jeetje mina, waarom zo gedetailleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sowieso als je met een meisje in bed ligt gebeuren die dingen soms. En als je een tijdje niets hebt is het gewoon handwerk.
JE GAAT DE FOUTE KANT OP, WAT DOE JEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, zelfs ik raak opgewonden als ik in een bed lig met Jan en ...
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, zelfs ik raak opgewonden als ik in een bed lig met Jan en ...
Zo ken ik je weerquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.
Dus als je met iemand in bed ligt, wil het meteen zeggen dat je een relatie gaat krijgen met diegene?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet met mensen van het andere geslacht in bed liggen waarvan ik denk: Dit is geen relatiemateriaal.
Zelfs als weet je dat er geen relatie komt kan je nog wel wat voelen voor diegene of is je lust zo groot dat er seksuele handelingen bij komt kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je met iemand in bed ligt, wil het meteen zeggen dat je een relatie gaat krijgen met diegene?
Jeetje mina.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelfs als weet je dat er geen relatie komt kan je nog wel wat voelen voor diegene of is je lust zo groot dat er seksuele handelingen bij komt kijken.
Ga je toch niet tellen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Joost hoe vaak heb jij dan al gesekstst?
Ik ben toch al vies volgens jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
ZEG DAN EEN SCHATTING JOOST, dan beslis ik op schaal van 10 hoe vies je bent.
Dit jaar 4 allemaal van mijn school.. Variërend van 17 tot 23 jaar..quote:
Je hebt een 10 gescoord, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dit jaar 4 allemaal van mijn school.. Variërend van 17 tot 23..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |