quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat ik met Jan zijn piemel speel.
Platonisch was het tussen jullie niet meer dus was het een wilde gok.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Impliceren dat ik met Jan zijn piemel speel.
OOOOOOOH MAG IK HET ZEGGENquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit.
Ik moet bekennen dat ik hem wel gevoeld heb.Maar ik zeg niet hoe en waar.
Jij zat op zijn schoot hij kreeg een stijfje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit.
Ik moet bekennen dat ik hem wel gevoeld heb.Maar ik zeg niet hoe en waar.
Nee.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij zat op zijn schoot hij kreeg een stijfje?
Jullie deden lepeltje lepeltje jij lag voor hem hij kreeg een stijfje hij porde je jij dacht dat het zijn hand was pakt zijn pielemans.?quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jullie deden lepeltje lepeltje jij lag voor hem hij kreeg een stijfje hij porde je jij dacht dat het zijn hand was pakt zijn pielemans.?
dan was het toch wel een redelijk goede implicatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JezusNee Joost, nee. We lagen wel lepeltje lepeltje maar toen sliepen we even. We waren moe.
![]()
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijvenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Etsu het volgende:
Het klinkt alsof je het eens hebt meegemaakt, Joost.
Jeetjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijven
Toen voelde ik zn pielemans niet trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:54 schreef Joosterd het volgende:
[..]
dan was het toch wel een redelijk goede implicatie.
Valt ook wel weer mee.quote:
Wanneer dan wel ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Toen voelde ik zn pielemans niet trouwens.
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenquote:
Schrijf 't hier maar danquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:55 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb zo veel meegemaakt. En het zijn niet allemaal dingen om naar huis te schrijven
Wat als je je onderbroek uit hebt dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenEn van af te blijven
Als je bezig bent en er niet aan denkt, heb je er ook geen last van.
Gewoon niet verwisselen. Nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat als je je onderbroek uit hebt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |