Ik neem aan dat je wel iets hebt gekregen/gekocht ervoor? Boeken enzo waaruit je het jezelf leert, dan is het dus een opleiding.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen? Heb mezelf voorbereid en leg volgende week examen af.
Nee, niet dus. Een boek gekocht ja, maar geen onderdeel van een opleiding.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel iets hebt gekregen/gekocht ervoor? Boeken enzo waaruit je het jezelf leert, dan is het dus een opleiding.
Je hebt alleen youtube filmpjes gekeken en gaat nu examen doen?quote:
Zie boven. Het is geen keuzevak geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt alleen youtube filmpjes gekeken en gaat nu examen doen?
Het is gewoon een keuze-vak ofniet?
Je doet examen in ''vakken'' bij het staatsexamen. Dus dan is Arabisch-Elementair gewoon een ''vak''.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zie boven. Het is geen keuzevak geweest.
Geen `keuzevak`.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je doet examen in ''vakken'' bij het staatsexamen. Dus dan is Arabisch-Elementair gewoon een ''vak''.
Zeg dan gewoon: ''het is een vak!''.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Dastan het volgende:
Kutantwoorden?Het is geen opleiding. Punt.
Het is een vak inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ''het is een vak!''.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar werd niet naar gevraagd? Waarom zou ik dat uit het niets zeggen?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef emzor1994 het volgende:
Nouja Dastan wil blijkbaar graag dat wij door blijven vragen maar met dit soort kutantwoorden, die half vaag zijn en alleen maar nee dit dat, en dan niet wat het dan wel is, heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan..
Dus..
Sam: Biologie is verder geen loting enzo?
Nou, ik ging er vanuit dat jullie dat al wel begrepen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA, geraden!!!@$Ik ben zo überpwnage..
Jaja.. het is al goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, ik ging er vanuit dat jullie dat al wel begrepen.
omg omg omg paniekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Omg, Je kan echt geen normaal gesprek met die gozert voeren
Dank je wel. Van hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jaja.. het is al goedSucces met je examen alvast
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.quote:
Geen van beiden is van toepassing op mijn opmerking.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.
Nee, geen loting. En het blijkt dat ik nu wel het plaatselijke JBI examen mag doen waarvoor beide deeltentamens meetellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef emzor1994 het volgende:
Nouja Dastan wil blijkbaar graag dat wij door blijven vragen maar met dit soort kutantwoorden, die half vaag zijn en alleen maar nee dit dat, en dan niet wat het dan wel is, heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan..
Dus..
Sam: Biologie is verder geen loting enzo?
Gast, laten we elkaar allemaal in elkaars waarde laten enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat hij ook `niet in discussie gaat` of `geen antwoord meer geeft`. Zo kinderachtig en achterlijk als je op een forum zit.
Jawel, (...)heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Geen van beiden is van toepassing op mijn opmerking.
Heeft niks met discussie te maken of antwoord geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, (...)heb ik geen zin meer om hier verder op in te gaan...
Elkaar in elkaars waarde laten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Gast, laten we elkaar allemaal in elkaars waarde laten enzo. Allemaal handjes schudden en blij doen?
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heeft niks met discussie te maken of antwoord geven.
Menstrueer jij ofzo..?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.
Nee antwoord geven is als iemand jou iets vraagt, en jij hebt mij niks gevraagd. Discussiëren heeft ook niks te maken met waar we het net over hadden, ik stelde jou vragen, en jij gaf geen normaal antwoord. Geen sprake van een discussie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, ergens op in gaan is antwoord geven en discussiëren in één.
Pure onzin. Ik gaf gewoon antwoord op de vragen die je stelde.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee antwoord geven is als iemand jou iets vraagt, en jij hebt mij niks gevraagd. Discussiëren heeft ook niks te maken met waar we het net over hadden, ik stelde jou vragen, en jij gaf geen normaal antwoord. Geen sprake van een discussie.
Je niet druk maken over bepaalde zaken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef emzor1994 het volgende:
Maar Sam heb je een beetje goed gevoel over je examen dan over 2 weken?
quote:
Je druk maken over alle zaken:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je niet druk maken over bepaalde zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |