abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99506565
Cadel gaat uiteraard de Tour winnen, want de Schlecks zijn te druk met Contador.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:34:11 #2
330854 NightDream
Slaap lekker.
pi_99506644
Had niet anders verwacht.

Cadel! :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:39:02 #3
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_99509150
Alvast gefeliciteerd ja _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_99509178
Ja idd, het is em gegund als je ziet hoe hij de afgelopen 2 jaar fietst.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_99509247
Ik ga voor Andy Schleck
pi_99509489
GESINK _O_

oh wacht.... :{ ;( :'( :(
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:55:41 #7
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99516386
Als Evans wint dan zal hij de nodige felicitaties wel krijgen, maar ik gun het hem niet zoveel als een ander renner. Als je ex-ploeggenoten en ploegleiders hoort was hij een heel moeilijk persoon om mee te werken. Dergelijke incidenten bevorderen z'n imago ook niet:

pi_99516882
Evans kan volgens mij de Tour helemaal niet winnen en toch moet er rekening met hem gehouden worden.
Ik bedoel te zeggen dat je hem er verduivelst moeilijk affietst. Morgen op Plateau de Beille moet ik bv. maar eens zien wie hem er af gaat knallen. Wellicht alleen Frank Schleck ( hij maakt de beste indruk van de favorieten, tot nu toe dan, kan natuurlijk veranderen ) en dat was het dan wel.
Evans is een fantastische tijdrijder, dus wellicht mag hij nog wat verliezen.
De manier om Evans klein te krijgen is volgens mij om veel vroeger aan te gaan. Niet wachten tot de laatste 3 km, maar gewoon al vanaf de voet of midden in de beklimming van de Plateau de Beille.
Dus tsja, morgen weten we meer.
pi_99516945
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
Cadel gaat uiteraard de Tour winnen, want de Schlecks zijn te druk met Contador.
Je geeft Contador geen kans meer? Ook al fietst hij minder, in mindere vorm en knieproblemen, dan nog zou ik Contador niet uitvlakken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 15 juli 2011 @ 21:15:01 #10
862 Arcee
Look closer
pi_99517440
Evans heeft gezien zijn sterke tijdrit zeker een kans idd.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_99517531
Ik hoop niet dat Cadel wint.
pi_99519333
4e of 3e plek denk ik, verliest elke aankomst bergop weer wat en het is wachten op een slechte dag waarop ie minuten gaat verliezen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:49:50 #13
132605 kawotski
Il Dottore
pi_99519486
Cuddles winnen, die wordt straks voorbij gereden door Basso
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_99519532
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
4e of 3e plek denk ik, verliest elke aankomst bergop weer wat en het is wachten op een slechte dag waarop ie minuten gaat verliezen.
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99519652
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.
Dat blijft niet goed gaan.
pi_99519787
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.
Dat blijft niet goed gaan.
Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99520056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.
Laatste stuk moest ie vol tempo rijden om het gat beperkt te houden, als de aanvallen eerder komen gaat ie de man met de hamer tegenkomen.
Zowel Andy als Contador kunnen nog beter worden, Evans zit op zijn top nu.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:14:24 #18
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_99520881
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:

[..]

Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_99520937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?
Omdat ie klimt op de macht.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 22:54:58 #20
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_99522810
Cadel ligt nu al te zweten, omdat hij al een deja vu heeft van 2008.
Toen in de tang bij F Schleck en Sastre, nu bij de broertjes Schleck.
Net als toen laatste bergaankomst op alpe d'huez
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 16 juli 2011 @ 09:32:10 #21
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99533357
Het is alles of niets voor Evans: of hij kan meekomen en het in de tijdrit afmaken, of hij verliest minuten. Ik moet het eerst nog maar eens zien of hij er in de bergen vanaf wordt gereden.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:00:14 #22
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_99546570
Gefeliciteerd
I hate it here
  zaterdag 16 juli 2011 @ 17:23:43 #23
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99547796
Wieltjeszuiger zonder enig allure. Ook niet waard om de tour te winnen. Reed vandaag wel veel dicht, maar toch...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99548464
Evans rijdt van nature altijd verdedigend, daarom had ik onzettend veel hekel aan hem maar sinds ie wereldkampioen is geworden, hij heeft zich als renner veel veranderd en dat was vandaag ook weer te zien want wie hield het voor mogelijk dat evans in 'n bergetappe zou gaan aanvallen.

Als Evans zn vorm behoudt de komende weken dan heeft inderdaad de tour gewonnen. maareh stiekem hoop ik voor 'n wonder en dat uiteindelijk Andy de ronde wint

So come on Andy
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:09:11 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99556470
Hij heeft iig. de Pyreneeën overleefd zonder ook maar een klein beetje in de problemen te komen. De Schlecks gaven sporadisch de indruk misschien iets aan Contador of Basso te kunnen, maar aan Evans kunnen ze voorlopig niet raken en dat is een dik probleem.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99556904
Als ie op de Alpen niet overboord gaat, wint ie normaal gesproken de Tour.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 juli 2011 @ 21:22:50 #27
862 Arcee
Look closer
pi_99556965
Evans moet eerst nog wel Voeckler z'n kleine motortje laten opblazen anders is het niet gezegd dat hij die 2 minuten gaat dicht tijdrijden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_99557154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:22 schreef Arcee het volgende:
Evans moet eerst nog wel Voeckler z'n kleine motortje laten opblazen anders is het niet gezegd dat hij die 2 minuten gaat dicht tijdrijden.
Normaal gesproken gaat dat motortje het in de Alpen niet redden.
Evans heeft vandaag ook weer veel werk moeten doen, dat gaat zijn tol eisen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 juli 2011 @ 21:29:54 #29
862 Arcee
Look closer
pi_99557294
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Normaal gesproken gaat dat motortje het in de Alpen niet redden.
Evans heeft vandaag ook weer veel werk moeten doen, dat gaat zijn tol eisen.
Normaal gesproken zou dat motortje het vandaag ook niet gered hebben, maar hij leek minstens zo sterk als alle anderen.
pi_99557394
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou dat motortje het vandaag ook niet gered hebben, maar hij leek minstens zo sterk als alle anderen.
Evans idd erg sterk.
pi_99557428
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik had toch sterk 't idee dat er verstoppertje gespeeld werd en dat was in zijn voordeel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 21:33:00 ]
  zondag 17 juli 2011 @ 19:45:21 #32
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_99587505
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik had toch sterk 't idee dat er verstoppertje gespeeld werd en dat was in zijn voordeel.
Dat zou best kunnen, maar als de Schleck-drekjes in de Alpen weer verstoppertje gaan spelen, kan het zomaar zijn dat F*ckler met 1:49 om 2:06 voorsprong aan de tijdrit begint. En laat die F*uckler dan eens 2:05 op Evans verliezen, dan staat er volgende week zondag wel een kut Fransoos op het hoogste schavot. En dat is niet eens zo ondenkbaar. Dus maak ik me meer zorgen om die F*ckler die er maar aan blijft hangen dan over die Schleckjes waarvan er één misschien nog een keer ergens een laffe paar seconden winst gaat opstrijken.

Dus denk ik dat het of Evans of F*ckler wordt deze keer.....
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_99587647
Stoer man met je Fuckler.

Ik gun het die Fransoos meer dan Evans iig. Andy gaat nog wel knallen in de Alpen als die slim is en niet teveel op zijn broer let. Contador verwacht ik eigenlijk niet echt veel van in de Alpen.

Kortom, Evans heeft de Tour gewonnen als die er niet afgereden wordt door Andy in de Alpen.
pi_99587671
Frank schleck is ook geen geweldige klimmer, alleen andy is goed in de bergen. Maar vlak is frank weer de betere. En zij doen alles met elkaar, dus evans walst er gewoon overheen. Hij breekt bijna nooit op de bergen, tenzij andy er alleen vandoor gaat, en dat gaat niet gebeuren. En de tijdrit ownt ie. Contador is ook al gezien met zijn 4 minuten achterstand.

Cadel _O_
There are only 151 Pokémon.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:51:15 #35
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_99587703
Evans heeft nog een Alpe d'Huez trauma. Eens kijken of ie er niet aan onderdoor gaat.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_99588448
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:49 schreef De_kromme het volgende:

Ik gun het die Fransoos meer dan Evans iig. Andy gaat nog wel knallen in de Alpen als die slim is en niet teveel op zijn broer let. Contador verwacht ik eigenlijk niet echt veel van in de Alpen.

Kortom, Evans heeft de Tour gewonnen als die er niet afgereden wordt door Andy in de Alpen.
Contador wordt beter en beter en verwacht te kunnen aanvallen. Ik denk ook dat hij het waar gaat maken en iedereen op een hoopje fietst.
Waarom verwacht je niets meer van Contador?

Evans is idd een gevaarlijke klant.
pi_99588536
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Contador wordt beter en beter en verwacht te kunnen aanvallen. Ik denk ook dat hij het waar gaat maken en iedereen op een hoopje fietst.
Waarom verwacht je niets meer van Contador?

Evans is idd een gevaarlijke klant.
Tja, Contador heeft inderdaad geluk gehad dat Andy niet door durfde te zetten in de Pyreneeen, want dan was hij zeker gezien (hij liet al een paar keer een gaatje vallen). Gezien jouw username verwacht je zelf natuurlijk wel van Contador, maar ik verwacht dat hij een beetje op hetzelfde niveau blijft met als grootste reden de Giro.

Evans gaat gewoon winnen als Andy niks uithaalt in de Alpen, doodzonde.
pi_99588744
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Tja, Contador heeft inderdaad geluk gehad dat Andy niet door durfde te zetten in de Pyreneeen, want dan was hij zeker gezien (hij liet al een paar keer een gaatje vallen). Gezien jouw username verwacht je zelf natuurlijk wel van Contador, maar ik verwacht dat hij een beetje op hetzelfde niveau blijft met als grootste reden de Giro.

Evans gaat gewoon winnen als Andy niks uithaalt in de Alpen, doodzonde.
Mijn username mag dan gekleurd zijn, maar ik heb extra goed op zitten letten op Contador in de etappe van gisteren. ( ik let altijd goed op Contador, maar nu extra omdat ik wilde weten hoe hij er voor stond in de laatste Pyreneën-etappe. ) Ik zag een verbetering t.o.v. vorige dagen.
Als zijn knie nog verder gaat genezen van de week, dan kan hij donderdag en vrijdag wellicht knallen. Het blijft afwachten maar ik verwacht hem een stuk sterker dan in de Pyreneën.

Evans maakt een goede kans, niet omdat Andy Schleck zoveel sterker is, ( ik zie het iig niet, anders had Andy Schleck gisteren wel doorgetrokken ) maar omdat Evans zelf de aanvallen van Andy Schleck kan pareren.
En Basso zal ook nog bijzonder moeilijk zijn om eraf te krijgen. Zou hij dan de 'verrassing' van deze Tour worden en er met de winst vandoor gaan?
  zondag 17 juli 2011 @ 20:38:35 #39
194695 franklop
Fran knock
pi_99589469
absoluut een gemiste kans geweest de afgelopen dagen voor de Schleckjes, hadden contador op grotere afstand moeten zetten. Cadel nu favoriet nummer 1 wat mij betreft (mits fuckler er af gereden wordt natuurlijk)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_99592479
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Mijn username mag dan gekleurd zijn, maar ik heb extra goed op zitten letten op Contador in de etappe van gisteren. ( ik let altijd goed op Contador, maar nu extra omdat ik wilde weten hoe hij er voor stond in de laatste Pyreneën-etappe. ) Ik zag een verbetering t.o.v. vorige dagen.
Als zijn knie nog verder gaat genezen van de week, dan kan hij donderdag en vrijdag wellicht knallen. Het blijft afwachten maar ik verwacht hem een stuk sterker dan in de Pyreneën.

Evans maakt een goede kans, niet omdat Andy Schleck zoveel sterker is, ( ik zie het iig niet, anders had Andy Schleck gisteren wel doorgetrokken ) maar omdat Evans zelf de aanvallen van Andy Schleck kan pareren.
En Basso zal ook nog bijzonder moeilijk zijn om eraf te krijgen. Zou hij dan de 'verrassing' van deze Tour worden en er met de winst vandoor gaan?
Jij noemde dat aanvallen van Andy Schleck? Hij plaats een demarrage en stopt er 50 meter verder weer mee omdat hij ziet dat Frank niet meekan. Andy had gewoon voor eigen succes moeten gaan, maar die gaat in de Alpen nog wel wegrijden (wellicht met Contador).

Basso werd er al meteen afgereden bij een iets serieuzere demarrage. Die kan gewoon redelijk, net als Gesink, tempo rijden maar niet mee met het hoge tempo na een explosie van een Andy of Bertje.
pi_99593026
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Jij noemde dat aanvallen van Andy Schleck? Hij plaats een demarrage en stopt er 50 meter verder weer mee omdat hij ziet dat Frank niet meekan. Andy had gewoon voor eigen succes moeten gaan, maar die gaat in de Alpen nog wel wegrijden (wellicht met Contador).

Basso werd er al meteen afgereden bij een iets serieuzere demarrage. Die kan gewoon redelijk, net als Gesink, tempo rijden maar niet mee met het hoge tempo na een explosie van een Andy of Bertje.
Het was een flauwe aanval, moet ik zeggen, maar het leek me toch wel op een aanval. Moeilijk om te weten wat dat nou echt was van Andy Schleck. Moeilijk om te zeggen. Maar ja, of het een échte aanval is ( en dus niet beter kunnen ) of niet, zal allemaal blijken in de Alpen.
Ik ben iig razend nieuwsgierig.

Contador aan het woord:

:: 17 / 07 / 11 :: ALBERTO: “I WOULD NOT COME TO PARIS WITHOUT TEST MYSELF”

Alberto Contador passed today, “a difficult day for those that we were in the squad, although perhaps for television, there must have seemed a quiet day," he said after finishing the stage.

“There has been al ot of tension, there were wind gusts of 70 km/h with fair wind and continuous changes of direction. It was a day of tension and stress, but I'm happy and optimistic. The team has been amazing, I have been protected at all times and legs have also responded very well”, said the leader of Saxo Bank-Sungard.

Alberto is confident of going even better in the remainder race. “I have to see how everything goes. Yesterday was the best situation that, although there were 2 or 3 times when I thought to put the plate”, he said referring to a possible attack on Plateau de Beille, “but I saw that it was too flat and had to wait. I hope that my legs respond well in the Alps and all I can say is that I will not get to Paris wondering what would have happened if I'd tried”, ensuring in some way that he will attack on next stages.

He not revealed which is the most important stage in the Alps. “They all are important, as it is now the classification, any of them can be wasted”, he said. And about Voeckler he said his form “is amazing, like his teammate. He has several minutes ove me and will cost to take them off”. And about Schleck brothers said they still don’t know which of them is the leader. “Still have two cards open”, he said.

(Automatic translation. Forgive inaccuracies).
pi_99594026
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het was een flauwe aanval, moet ik zeggen, maar het leek me toch wel op een aanval. Moeilijk om te weten wat dat nou echt was van Andy Schleck. Moeilijk om te zeggen. Maar ja, of het een échte aanval is ( en dus niet beter kunnen ) of niet, zal allemaal blijken in de Alpen.
Ik ben iig razend nieuwsgierig.
Het was duidelijk geen echte aanval, zeker door dat omkijken naar Frank, maargoed. Voorderest ben ik ook benieuwd hoor naar de Alpen, er moet nu écht wat gebeuren voor de Schlecks en Contador.

Belangrijkste: als Evans er maar afgereden wordt.
pi_99594325
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het was duidelijk geen echte aanval, zeker door dat omkijken naar Frank, maargoed. Voorderest ben ik ook benieuwd hoor naar de Alpen, er moet nu écht wat gebeuren voor de Schlecks en Contador.

Belangrijkste: als Evans er maar afgereden wordt.
Ja, dat laatste ben ik het met je eens. Evans die de Tour wint, ondanks dat hij sterk is, kan ik me gewoon niet voorstellen. Schleck zal zondag uit zijn schulp moeten komen ( als hij toneel heeft gespeeld gisteren, ik geloof het niet ) en als Contador mee kan ( wat ik verwacht ) heeft Andy een probleem.
pi_99594465
Basso gaat nog voor Evans eindigen. :)
pi_99595812
quote:
3s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
Basso gaat nog voor Evans eindigen. :)
Het is te hopen zeg.
pi_99596131
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:33 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Het is te hopen zeg.
Ging verstandiger met zijn krachten om dan Evans gisteren.
pi_99596182
quote:
3s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ging verstandiger met zijn krachten om dan Evans gisteren.
Klopt. Hij ging op een gegeven moment gewoon op zijn eigen tempo fietsen.
  maandag 18 juli 2011 @ 12:47:05 #48
318507 Jester65
Stay frosty
pi_99615167
Dat zo'n klein beetje clenbuterol zoveel verschil maakt! })
  maandag 18 juli 2011 @ 18:59:15 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_99629744
Ik heb het idee dat alleen Contador nog boven Evans kan gaan eindigen. Beetje winst op de bergen en dan in de tijdrit nog sneller. Maar die winst op de bergen is nog niet zo zeker. Ik geef Evans heel veel kans. Ik vind m ook best wel tof onderhand. Beter dan die perfecte schoonzoon Andy Schleck.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_99629814
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef ErikT het volgende:
Ik heb het idee dat alleen Contador nog boven Evans kan gaan eindigen. Beetje winst op de bergen en dan in de tijdrit nog sneller. Maar die winst op de bergen is nog niet zo zeker. Ik geef Evans heel veel kans. Ik vind m ook best wel tof onderhand. Beter dan die perfecte schoonzoon Andy Schleck.
Hehe, zo wenst die laatste zich idd te gedragen, wat hem bij lange na niet goed afgaat, maar dat terzijde.
Evans en Contador worden mijnsinziens ook de gevaarlijkste klanten om dit jaar de Tour te winnen. We gaan het allemaal zien.
  maandag 18 juli 2011 @ 19:04:36 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_99629956
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Hehe, zo wenst die laatste zich idd te gedragen, wat hem bij lange na niet goed afgaat, maar dat terzijde.
Evans en Contador worden mijnsinziens ook de gevaarlijkste klanten om dit jaar de Tour te winnen. We gaan het allemaal zien.
Het is in ieder geval leuk dat Contador wat achter staat door die eerste etappe. Nu gaat hij volle bak aanvallen. Ik ben erg benieuwd naar donderdag.

Van de andere kant: in de Giro hoefde hij niet eens meer aan te vallen, en deed hij het toch. Maar nu is het spannender.
pi_99630059
Wordt ie tweede achter Voeckler _O-
  maandag 18 juli 2011 @ 19:18:44 #53
40566 Ericr
Livewrong
pi_99630557
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Klopt. Hij ging op een gegeven moment gewoon op zijn eigen tempo fietsen.
Basso probeert eigenlijk altijd eigen tempo te rijden, als hij wegrijdt is het omdat de anderen gewoon aan het klote zijn. Als de vermoeidheid in de laatste week toeslaat en de klimmen ook langer worden kan eigen tempo weleens doorslaggevend zijn.
pi_99631152
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het is in ieder geval leuk dat Contador wat achter staat door die eerste etappe. Nu gaat hij volle bak aanvallen. Ik ben erg benieuwd naar donderdag.

Van de andere kant: in de Giro hoefde hij niet eens meer aan te vallen, en deed hij het toch. Maar nu is het spannender.
Klopt dat het meer een échte strijd wordt in de Alpen. En spectaculairder. Als Contador gaat aanvallen, gebeurt er tenminste wat. Zo'n genante vertoning zoals zaterdag wens ik niet te zien in de Alpen. Toen speelde Contador zijn knie nog op en zowiezo is hij nog wat vermoeid van de Giro.
Nu gaat hij idd alles op alles zetten. Ik verwacht een spektakel die zijn weerga niet kent.

Alberto Contador (R) en Nicki Sorensen (L) bereiden zich voor op een traingsrondje tijdens de rustdag in de Tour de France Foto: epa

Tour de France 2011: Contador gaat aanvallen in de Alpen

Contador in de Alpen op de pedalen • Spanjaard waarschuwt Andy en Frank Schleck • "Ze hebben een tactisch dilemma"

Tourfavoriet Alberto Contador kondigt aan in de Alpen voor de aanval te kiezen om zijn concurrenten voor de eindzege in de Tour de France te achterhalen. Wachten tot de tijdrit van zaterdag, in de voorlaatste etappe, is geen optie voor de drievoudig tourwinnaar.

,,Zonder mijn tijdverlies in de eerste etappe had ik op de laatste tijdrit kunnen rekenen om de Tour te winnen", zei Contador maandag tijdens een persconferentie van zijn ploeg Saxo Bank op de rustdag in Rochegude. ,,Maar zoals de zaken er nu voor staan, is dat onmogelijk."

De Spanjaard is 4 minuten verwijderd van de gele trui en moet rivalen als de broers Frank en Andy Schleck en Cadel Evans nog voor zich dulden.

Woensdag trekt het peloton de Alpen in, maar Contador ruikt vooral de dagen erna kansen. Donderdag krijgen de renners de Galibier voor de kiezen en vrijdag eindigt de etappe op L'Alpe d'Huez. ,,De Galibier is heel zwaar", oordeelde Contador. ,,Vooral de eerste paar kilometer. Als we een verschil willen maken, zullen we daar een hoog tempo moeten onderhouden. L'Alpe d'Huez is een korte etappe, maar wel heel moeilijk."

Contador waarschuwde dat de Schlecks nog niet van Evans af zijn, die zich in het klassement tussen de Luxemburgse broers heeft genesteld. Daar komt nog bij dat Andy en Frank ook nog onderling uit moeten maken wie er voor de overwinning gaat. ,,Ze hebben een tactisch dilemma. Beiden weten dat er een sterker is dan de ander en dat een van hen zich op zal moeten opofferen."
pi_99632230
Cadel heeft de beste papieren, maar dat heeft hij in het verleden wel vaker gehad..
pi_99634063
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:49 schreef SportmanNR1 het volgende:
Cadel heeft de beste papieren, maar dat heeft hij in het verleden wel vaker gehad..
Klopt. Hij moet het dit jaar toch echt waar maken. De jongste is hij niet meer.
pi_99634146
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 20:28 schreef Culthit. het volgende:

[..]

Klopt. Hij moet het dit jaar toch echt waar maken. De jongste is hij niet meer.
Eens. Anders wordt het nooit meer voor Evans.
pi_99634516
Ik denk ook wel dat het nu of nooit is voor Evans.

Als ie de Tour niet wint, heeft ie natuurlijk toch een prima carrière gehad met de wereldtitel en legio andere mooie koersen. Maar de Tour winnen staat toch ver boven alles.
  maandag 18 juli 2011 @ 20:39:46 #59
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99634621
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:07 schreef SportmanNR1 het volgende:
Wordt ie tweede achter Voeckler _O-
:D! Dat zou wel grappig zijn. :@
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 18 juli 2011 @ 20:40:49 #60
67640 SaintOfKillers
pi_99634691
Ik denk dat Evans wel kraakt als je 'm sloopt, maar ik zou dan ook denken dat hij pas sneuvelt in de Alpen na te zijn bestookt in de Pyreneeën, maar dat is dus niet gebeurd. Misschien beginnen ze er wel te laat aan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 18 juli 2011 @ 20:47:40 #61
40566 Ericr
Livewrong
pi_99635127
Hij was in ieder geval door velen al afgeschreven voor het hooggebergte terwijl hij dit jaar toch al grote vorm heeft getoond. Misschien kraakt hij nog maar vind het toch er wel sterk uitzien bij Evans in de TDF.
pi_99635614
Als ze Evans willen verslaan dan moeten ze hem inderdaad stelselmatig slopen in de Alpen.

Maar we zullen zien. :)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:53:02 #63
318507 Jester65
Stay frosty
pi_99663687
Cadel mag blij zijn dat die auto van de Franse televisie Flecha tegen de grond reed.
pi_99669088
Doet goede zaken.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_99669145
Raar hoofd heeft die gast
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:57:36 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_99669196
Het zal dus inderdaad gaan tussen Evans en Contador. Wordt nog leuk.
pi_99669343
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef ErikT het volgende:
Het zal dus inderdaad gaan tussen Evans en Contador. Wordt nog leuk.
Andy ook nog wel denk ik
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:08:45 #68
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_99669634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Andy ook nog wel denk ik
Met de tijdrit van Andy?
Dat zou dus betekenen dat Andy in deze vorm tijd moet winnen op Cadel en Alberto..
:') :') :')
pi_99671839
Mooi gereden vandaag. _O_

Ik begin dat eeuwige gezeik van sommigen over dat Evans altijd wel een slechte dag heeft en het wieltjesplakverhaal wel een beetje beu te worden overigens. Men denkt kennelijk dat Evans voor zijn lol bergop bij alle andere favorieten blijft rijden. :') Als hij zou kunnen zou hij echt wel weg rijden bergop, maar Contador is ook sterk en heeft een explosievere 'jump'. Dat hij vervolgens van Contador weg rijdt in de afdaling of een tijdrit zien sommigen, heel vreemd, dan ineens weer niet als een aanval. :') Ieder z'n terrein he.
pi_99672006
Evans doet goede zaken vandaag _O_
pi_99672015
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooi gereden vandaag. _O_

Ik begin dat eeuwige gezeik van sommigen over dat Evans altijd wel een slechte dag heeft en het wieltjesplakverhaal wel een beetje beu te worden overigens. Men denkt kennelijk dat Evans voor zijn lol bergop bij alle andere favorieten blijft rijden. :') Als hij zou kunnen zou hij echt wel weg rijden bergop, maar Contador is ook sterk en heeft een explosievere 'jump'. Dat hij vervolgens van Contador weg rijdt in de afdaling of een tijdrit zien sommigen, heel vreemd, dan ineens weer niet als een aanval. :') Ieder z'n terrein he.
Volledig met je eens. Evans mag dan wel reageren op hem, maar aanval is aanval. Contador deed het geweldig bergop ( ook nog een aardige afdaling trouwens ) en Evans geweldig bergaf. Eigenlijk idd vrij eenvoudig.
Naar mijn bescheiden mening gaat het zo ontzettend bloedspannend worden tussen Evans en Contador. Daarbij vond ik Sanchez ook goed. Alleen bergaf had ik hem sneller verwacht. Maar hij heeft Contador fantastisch geholpen. Hulp is naturlijk net zo goed.
Dit was een sensationele etappe, ik denk en hoop een voorbode voor morgen en de twee dagen erna.

_O_ Evans, Contador en Sammy Sanchez _O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:09:42 #72
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99673695
Het is nog heel vroeg en morgen kan het klassement er alweer anders uitzien, maar het podium in Parijs kan er wel eens als volgt uitzien:

1. Evans
2. Contador
3. Fränk Schleck
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:16:11 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_99673956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Volledig met je eens. Evans mag dan wel reageren op hem, maar aanval is aanval. Contador deed het geweldig bergop ( ook nog een aardige afdaling trouwens ) en Evans geweldig bergaf. Eigenlijk idd vrij eenvoudig.
Naar mijn bescheiden mening gaat het zo ontzettend bloedspannend worden tussen Evans en Contador. Daarbij vond ik Sanchez ook goed. Alleen bergaf had ik hem sneller verwacht. Maar hij heeft Contador fantastisch geholpen. Hulp is naturlijk net zo goed.
Dit was een sensationele etappe, ik denk en hoop een voorbode voor morgen en de twee dagen erna.

_O_ Evans, Contador en Sammy Sanchez _O_
Het is toch logisch dat men liever een Contador in topvorm ziet? Afgezien van het dopingverhaal, het gedrag buiten de koers (waar Evans zijn nukken heeft en Contador nog net geen ideale schoonzoon is) en dat Evans goed Engels spreekt waardoor hij de nederlanders al snel mee heeft, is de renner Contador natuurlijk aansprekender. Hij 'danst' op de fiets, rijdt in goede doen redelijk aanvallend (zelfs wanneer hij voorsprong heeft in het klassement), kijkt zelfs in volle vaart achterom en is explosiever. Als renner spreekt Contador de mensen meer aan. Het is als Frank Rijkaard versus Lionel Messi zeg maar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_99676211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat men liever een Contador in topvorm ziet? Afgezien van het dopingverhaal, het gedrag buiten de koers (waar Evans zijn nukken heeft en Contador nog net geen ideale schoonzoon is) en dat Evans goed Engels spreekt waardoor hij de nederlanders al snel mee heeft, is de renner Contador natuurlijk aansprekender. Hij 'danst' op de fiets, rijdt in goede doen redelijk aanvallend (zelfs wanneer hij voorsprong heeft in het klassement), kijkt zelfs in volle vaart achterom en is explosiever. Als renner spreekt Contador de mensen meer aan. Het is als Frank Rijkaard versus Lionel Messi zeg maar.
Contador wil helemaal niet de ideale schoonzoon uithangen. Je bent mis met ene A. Schleck.
Evans is trouwens ook goed bezig. Andere stijl dan Contador, maar ja, niet iedereen kan dezelfde stijl hebben.
pi_99682088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef DeMessias het volgende:
Het is nog heel vroeg en morgen kan het klassement er alweer anders uitzien, maar het podium in Parijs kan er wel eens als volgt uitzien:

1. Evans
2. Contador
3. Fränk Schleck (of Voeckler/Sánchez)
Als er voor de tijdrit niets gebeurt dan verwacht ik deze stand ook na de tijdrit op zaterdag.
pi_99722189
Vandaag weer bevestigd ^O^
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:12:21 #77
40566 Ericr
Livewrong
pi_99722319
Contador valt dan wel aan de laatste dagen maar Evans lijkt nog meer het heilige vuur te hebben. Gisteren op iedereen tijd gepakt en vandaag zeer gedreven om het gat naar Sanchez en Contador dicht te rijden.
pi_99722420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef Ericr het volgende:
Contador valt dan wel aan de laatste dagen maar Evans lijkt nog meer het heilige vuur te hebben. Gisteren op iedereen tijd gepakt en vandaag zeer gedreven om het gat naar Sanchez en Contador dicht te rijden.
Wordt een lastig verhaal idd met Evans. Veel moeilijker dan met de schleckjes. Maar ja, boven de 2000 meter zou het toch best kunnen dat Evans er doorheen zakt, of verwacht je dat niet?
pi_99727275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:14 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wordt een lastig verhaal idd met Evans. Veel moeilijker dan met de schleckjes. Maar ja, boven de 2000 meter zou het toch best kunnen dat Evans er doorheen zakt, of verwacht je dat niet?
Lastig te zeggen natuurlijk. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat hij niet de beste klimmer is, maar er doorheen zakken hangt van het wedstrijdverloop af en natuurlijk van Evans zelf.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:40:04 #80
67640 SaintOfKillers
pi_99727546
Ik kan dit even goed zeggen in het Andy/Contador/Voeckler topic, maar ik vind het wel opvallend dat Frank volledig wordt vergeten. Goed, hij geeft niet de stevigste indruk van het kliekje, maar hij staat er nog altijd beter voor dan sommige anderen.
pi_99727596
Ik denk dat ie morgen voor het eerst gaat falen
pi_99728914
Ik denk dat Evans morgen op een slecht moment lek gaat rijden.
pi_99729010
Ondanks dat ik de TS ben zie ik Evans nog wel lossen morgen en anders overmorgen... Contador moet alleen op hem tijd pakken. ;)
pi_99733619
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Lastig te zeggen natuurlijk. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat hij niet de beste klimmer is, maar er doorheen zakken hangt van het wedstrijdverloop af en natuurlijk van Evans zelf.
Ja, klopt wel. We gaan het morgen zien.
pi_99733698
Wat een positivisme over Evans. :N Hij steekt in zeer goede vorm heb ik het idee, het kan best zo zijn dat hij weer met de beste mee kan. :)
pi_99733829
Maar waar is Molly?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_99735263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een positivisme over Evans. :N Hij steekt in zeer goede vorm heb ik het idee, het kan best zo zijn dat hij weer met de beste mee kan. :)
Hij moet volgen, laat dat nou net zijn wat 'ie vrij vaak wel uitstekend kan. ;) Maar ik denk dat hij Contador niet bij kan houden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:30:49 #88
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99740584
Evans moet nog vallen, dan is deze tour echt compleet :P

Maar serieus: alleen als Evans een off-day heeft gaat ie minuten verliezen. Anders wint ie gewoon de tour.
heitieh
pi_99741515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Evans moet nog vallen, dan is deze tour echt compleet :P

Maar serieus: alleen als Evans een off-day heeft gaat ie minuten verliezen. Anders wint ie gewoon de tour.
En wat als hij Contador en eventueel Andy Schleck ( al verwacht ik die minder ) niet kan volgen? :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:10:24 #90
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99741650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

En wat als hij Contador en eventueel Andy Schleck ( al verwacht ik die minder ) niet kan volgen? :)
we gaan het vandaag en/of morgen zien. Maar Evans staat niet bekend als iemand die niet kan volgen ;)

btw, als hij zo rijdt als in deze tour, gun ik het hem gewoon.
heitieh
pi_99741878
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:10 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

we gaan het vandaag en/of morgen zien. Maar Evans staat niet bekend als iemand die niet kan volgen ;)

btw, als hij zo rijdt als in deze tour, gun ik het hem gewoon.
Oh, maar Evans vind ik ook een fantastische renner hoor. Hij heeft alleen een ietwat andere stijl dan Contador. Evans is al aanvallender gaan rijden, dus dat vind ik wel mooi om te zien. Maar de stijl van Contador zie ik erg graag.
Beide zijn toprenners. Het zal voor Contador ook niet makkelijk zijn om Evans te lossen, toch verwacht ik dat hij op een gegeven moment kraakt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:45:15 #92
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99742737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:19 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Oh, maar Evans vind ik ook een fantastische renner hoor. Hij heeft alleen een ietwat andere stijl dan Contador. Evans is al aanvallender gaan rijden, dus dat vind ik wel mooi om te zien. Maar de stijl van Contador zie ik erg graag.
Beide zijn toprenners. Het zal voor Contador ook niet makkelijk zijn om Evans te lossen, toch verwacht ik dat hij op een gegeven moment kraakt.
heitieh
pi_99759215
Goed gedaan hoor van Evans. Toen de koudwatervrees voorbij was kwam hij toch rap dichterbij. Nu hopen dat de tol niet te hoog is.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:53:58 #94
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99805333
gefeliciteerd :)
heitieh
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:56:57 #95
67640 SaintOfKillers
pi_99805459
2 dagen achter elkaar al een tijdritje gereden achter Andy en 2 keer superieur, dus 't zou eigenlijk geen probleem mogen zijn.

Maar Evans en "zou" blijft tricky.
pi_99805543
57 seconden. Het zou zomaar heel spannend kunnen worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99807148
Hoeveel voorsprong had Sastre eigenlijk voor de tijdrit?

edit: Ongeveer 1,5 minuut.
- verwijderd door admin -
pi_99812982
Ik denk toch Evans al kan er in een tijdrit van alles gebeuren, inclusief met het weer.
pi_99842243
Feli
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:49:58 #100
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99842364
Proficiat Cadel! Je hebt het verdient!
Trotse Belg.
pi_99842551
Gefeliciteerd Cadel! Perfect gereden deze drie weken, dus verdiend gewonnen!
pi_99842552
Moest er toch een keer van komen na 2x 2e en nu al de halve top er na een week uitlag. Feli
pi_99843375
Klasse. ^O^

Supertour gereden.
pi_99843418
Meer dan terechte winnaar. Foutloos gereden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_99843506
Wat was hij ontzettend constant deze Tour. Al in de eerste rit tweede, toen al de enige die nog een beetje dicht bij Gilbert kon komen.

Ik vreesde voor hem dat hij te vroeg piekte, maar nee hoor. Chapeau.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:14:44 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99843513
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef marcodej het volgende:
Dit dus... het verbaast me dat hij eindelijk ballen heeft, zal eens tijd worden ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:17:27 #107
67174 Dos37
Come on Twente
pi_99843618
Goed bezig jonge :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:17:54 #108
75556 erkel
back from Dagestan
pi_99843637
Feli Cadel. Gestreden en gewonnen. En de tour ook nog opgeleukt met een ritwinst.

_O_
Weisst
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:17:55 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99843638
Foutloze Tour en wat een vorm _O_
Respect.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_99843648
Wat een beest van een tijdrit. _O_ Als liefhebber van tijdritten ben ik toch blij dat Evans gewonnen heeft.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:18:21 #111
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_99843654
Al met al.......oké..van harte neuroot
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_99843673
Gefeliciteerd _O_
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:19:16 #113
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_99843691
Niet verwacht.

Maar toch gefeliciteerd, gun het Cadel niet maar na zo'n tour verdient Cadel het wel..
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:19:44 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99843717
Van harte en ik gun het hem. *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99843747
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:19 schreef golfer het volgende:
Van harte en ik gun het hem. *O*
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 17:20:50 #116
862 Arcee
Look closer
pi_99843766
IJzersterke tijdrit. ^O^
pi_99843802
Geweldige tijdrit, goed gepresteerd in de bergen en attent gereden op het vlakke. De terechte tourwinnaar!
Gefeliciteerd Cadel *O*
pi_99843857
Congrats Cadel. Super tijdrit, klasse Tour.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:23:33 #119
346169 UnitedStates
Mama, there goes that man.
pi_99843882
Met pijn in mijn hart moet ik hem feliciteren.
Moet me er toch bij neerleggen.
pi_99843902
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:21 schreef larry91 het volgende:
Geweldige tijdrit, goed gepresteerd in de bergen en attent gereden op het vlakke. De terechte tourwinnaar!
Gefeliciteerd Cadel *O*
Citius, Altius, Fortius.
pi_99843937
Geweldig gedaan van Evans, zeer sterk gereden, de hele tour lang.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:25:48 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99843963
Wát een revanche ook zeg: Wereldkampioen en Tour-winnaar _O_
pi_99844167
Met tegenzin en niet geheel van harte, maar wel verdiend... Congrats !
The path of the righteous is the hardest one !
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:33:26 #124
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99844230
_O_
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:35:15 #125
283085 TWP
kassalade
pi_99844269
Namens Evans wil ik jullie allemaal bedanken voor de felicitaties. Helaas heeft hij een ban op 'hetecadel24', dus dan maar via deze weg.
:)
pi_99844418
We kunnen toch eigenlijk zeggen dat de wereldtitel in 2009 echt het keerpunt in zijn loopbaan was.

Sindsdien heeft Evans echt een geweldig palmares bijeen gereden, met dit dus als apotheose.
pi_99844500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Leatherface het volgende:
We kunnen toch eigenlijk zeggen dat de wereldtitel in 2009 echt het keerpunt in zijn loopbaan was.

Sindsdien heeft Evans echt een geweldig palmares bijeen gereden, met dit dus als apotheose.
Die rit over de Strade Bianchi in de Giro in zijn wereldkampioenstrui _O_
pi_99844527
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Wát een revanche ook zeg: Wereldkampioen en Tour-winnaar _O_
En Olympisch kampioen tijdrijden volgend jaar? :P
pi_99844960
Zoals ik het had voorspeld, heeft Cadel idd de tour gewonnen. En ik moet het wel zeggen, ik gun het em van ontzettend want hij reed als 'n echte vent, vocht als 'n echte vent, verdedidgde zich als 'n echte vent en voor de eerste keer in de tour demarreerde hij als 'n ware vent.

Nooit had ik gedacht dat voor 'n loser zoals Cadel zou gaan juichen, kijk me nou aan, Er kan over mr Evans van alles gezegd worden maar niet dat ie het niet heeft verdiend.

Trouwens over Cadel zou 'n film gemaakt moeten worden want wat 'n levensverhaal

From Zero to an Hero
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:07:32 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_99845366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Leatherface het volgende:

En voor 2009 niet dan ?
2006 4e tour
2007 2e tour 4e vuelta
2008 2e tour

Hij won dan nooit maar dat heeft hij ooit veel gedaan.
Toch echt een man van de 2/3/4/5/6e plaatsen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_99845407
Terechte winnaar. Hij heeft ook flink aangevallen, dat kan van de Schleckjes nauwelijks gezegd worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 18:09:32 #132
862 Arcee
Look closer
pi_99845432
Evans maakte van de start op 2 juli t/m de tijdrit een sterke indruk. Terechte winnaar.
pi_99845453
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef marcodej het volgende:
Album top 100 2024
pi_99845465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef Arcee het volgende:
Evans maakte van de start op 2 juli t/m de tijdrit een sterke indruk. Terechte winnaar.
Inderdaad. Is al vanaf etappe 1 bezig met het strijden voor ritzeges en tijdwinst.
pi_99845534
_O_ Cadel _O_ _O_ Evans _O_

Zwaar terecht dat hij deze Tour wint. Aangevallen, fantastische renner.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:16:56 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_99845652

Op een site van een Australische krant.
pi_99845730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:
Terechte winnaar. Hij heeft ook flink aangevallen, dat kan van de Schleckjes nauwelijks gezegd worden.
Precies. Schleckjes, ach ja, die kunnen weer een jaar wachten maar dan krijgen ze te maken met en goede Contador. Ik vrees voor hun dat het nooit wat gaat worden als het gaat om de Tour winnen. Een schande? Nee hoor. Er zijn gewoon betere renners.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:20:23 #138
67640 SaintOfKillers
pi_99845737
Ik denk dat dit ook een goede zaak is voor het Australische wielrennen. Sowieso al een topland, maar misschien worden ze nu nog wielergekker (ze zullen nu iig. wel voor het wielrennen blijven gaan) en het wordt nu wel stilaan tijd voor een grote Australische ploeg in het peloton.
pi_99845797
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat dit ook een goede zaak is voor het Australische wielrennen. Sowieso al een topland, maar misschien worden ze nu nog wielergekker (ze zullen nu iig. wel voor het wielrennen blijven gaan) en het wordt nu wel stilaan tijd voor een grote Australische ploeg in het peloton.
Die grote Australische ploeg komt er volgend jaar toch?

Evans, Porte, Rogers, Gerrans en Haussler kun je wel een leuk ploegje omheen bouwen.
pi_99845853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Precies. Schleckjes, ach ja, die kunnen weer een jaar wachten maar dan krijgen ze te maken met en goede Contador. Ik vrees voor hun dat het nooit wat gaat worden als het gaat om de Tour winnen. Een schande? Nee hoor. Er zijn gewoon betere renners.
Tegen een in topvorm zijnde Contador leggen ze het gewoon af (Evans ook). De Schleckjes missen gewoon wat. Het zijn geen geweldige tijdrijders en ik vind ze veel te passief om de Tour te winnen. Indurain was ook passief, maar maakte in de tijdritten gehakt van iedereen. De Schlecks moeten bergop een paar minuten pakken op jongens als Evans en Contador en dat lukt ze gewoon niet, zeker niet als ze nauwelijks aanvallen. Gisteren ook weer toen Andy weg was met Contador. Beetje in het wiel hangen. Speel dan alles of niets. Zo'n Andy moet toch ook beseffen dat hij met minimaal 2,5 minuut voorsprong aan zo'n tijdrit moet beginnen.
pi_99845915
Yell for Cadel *O*
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:28:54 #142
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_99845951
Is dat niet allemaal wat voorbarig? Cadel kan vanavond wel bedorven champignons te eten krijgen en dan moet-ie vannacht kotsen en rijdt hij morgen helemaal niet.
Niet dat ik het hem niet gun natuurlijk. Hij heeft tot nog toe het hardst gefietst van allemaal. :)
pi_99845962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tegen een in topvorm zijnde Contador leggen ze het gewoon af (Evans ook). De Schleckjes missen gewoon wat. Het zijn geen geweldige tijdrijders en ik vind ze veel te passief om de Tour te winnen. Indurain was ook passief, maar maakte in de tijdritten gehakt van iedereen. De Schlecks moeten bergop een paar minuten pakken op jongens als Evans en Contador en dat lukt ze gewoon niet, zeker niet als ze nauwelijks aanvallen. Gisteren ook weer toen Andy weg was met Contador. Beetje in het wiel hangen. Speel dan alles of niets. Zo'n Andy moet toch ook beseffen dat hij met minimaal 2,5 minuut voorsprong aan zo'n tijdrit moet beginnen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, het niet-echt-vaak-durven-aanvallen van de Schleckjes breekt hun opnieuw op. Wellicht verandering van strategie?
pi_99845985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, het niet-echt-vaak-durven-aanvallen van de Schleckjes breekt hun opnieuw op. Wellicht verandering van strategie?
Ze moeten wel, tijdrit is gewoon te zwak om er op te kunnen teren. Denk alleen wel dat ze tegen een Contador in vorm bergop kansloos zijn.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:30:28 #145
67640 SaintOfKillers
pi_99845992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die grote Australische ploeg komt er volgend jaar toch?

Evans, Porte, Rogers, Gerrans en Haussler kun je wel een leuk ploegje omheen bouwen.
Die ploeg ging er dit jaar al komen, maar dat flopte ook, dus maar even afwachten.

Verder hebben ze nog geen echte grote namen kun contracteren. Henderson, Sutton en 3 Nederlanders (Weening, Mouris en Langeveld). Evans en Rogers zouden al zeker niet komen, ze praten nog met Goss en Gerrans. Geen idee of ze daar wel World Tour status gaan halen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:31:26 #146
40566 Ericr
Livewrong
pi_99846021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Andy laat het liggen in de Pyreneeën maar je kan hem toch moeilijk passief noemen in de Alpen. Hij heeft in de Alpen de meeste kilometers gemaakt als 'tete de la course' alleen leverde het te weinig op. Beter hadden ze in de Pyreneeën al echt oorlog gevoerd maar het was wel enigszins te verwachten dat ze gingen wachten tot de Alpen.

Indurain was in ieder geval vele malen passiever, die heeft in de TDF's dat hij won in feite nooit aangevallen. Gewoon iedere goed gerekend hoeveel een aanvaller mocht wegrijden en verder was het vooral tempo rijden.

Andy was overigens gisteren niet handig bezig om met Contador mee te gaan, dat was net even te vroeg. Als je dan gaat kan je beter wachten tot de Galibier zelf. Dan heb je alles opgerookt achter je en komt er ook nooit meer een echte jacht op gang.
pi_99846030
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die ploeg ging er dit jaar al komen, maar dat flopte ook, dus maar even afwachten.

Verder hebben ze nog geen echte grote namen kun contracteren. Henderson, Sutton en 3 Nederlanders (Weening, Mouris en Langeveld). Evans en Rogers zouden al zeker niet komen, ze praten nog met Goss en Gerrans. Geen idee of ze daar wel World Tour status gaan halen.
Er zullen nog 1 of 2 toppers bij moeten komen, met deze namen ga je World Tour inderdaad niet redden. Benieuwd met wie ze dan aan komen zetten. Meeste toppers liggen al vast.
pi_99847621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze moeten wel, tijdrit is gewoon te zwak om er op te kunnen teren. Denk alleen wel dat ze tegen een Contador in vorm bergop kansloos zijn.
Jeps, is wel zo. Vorig jaar was Contador toch ook niet in zijn beste vorm in de Tour? Wel beter dan dit jaar, maar volgens mij ook nog niet in topvorm.
pi_99847658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jeps, is wel zo. Vorig jaar was Contador toch ook niet in zijn beste vorm in de Tour? Wel beter dan dit jaar, maar volgens mij ook nog niet in topvorm.
Mwah, volgens mij raakte hij gedurende de Tour in topvorm. Hij had toen in elk geval niet volle bak gereden in een zware Giro.
pi_99847727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij raakte hij gedurende de Tour in topvorm. Hij had toen in elk geval niet volle bak gereden in een zware Giro.
Maar het verschil met Andy Schleck was destijds 39 seconden. Niet echt een groot verschil.
pi_99847867
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:12 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Maar het verschil met Andy Schleck was destijds 39 seconden. Niet echt een groot verschil.
Klopt, maar Andy was volgens mij toen ook sterker dan dit jaar. Contador is een natuurtalent. Als die in topvorm is, wint hij de Tour. Evans is intrinsiek minder, maar een stuk fanatieker.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:18:16 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_99847990
Verdiende winnaar m'n reet, hij heeft vandaag zelfs niet eens aangevallen. Evans, wieltjesplakker :r

:') :')
pi_99848089
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, maar Andy was volgens mij toen ook sterker dan dit jaar. Contador is een natuurtalent. Als die in topvorm is, wint hij de Tour. Evans is intrinsiek minder, maar een stuk fanatieker.
Ja, dat Andy toen beter was, denk ik eigenlijk ook wel. Dus conclusie is eigenlijk dat de Schleckjes meer fanatisme moeten tonen. Ja, heel zwart-wit gezegd, maar toch.
pi_99848169
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:20 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ja, dat Andy toen beter was, denk ik eigenlijk ook wel. Dus conclusie is eigenlijk dat de Schleckjes meer fanatisme moeten tonen. Ja, heel zwart-wit gezegd, maar toch.
Ja, ze zullen wat trappen extra moeten doen. Tijdrit moeten ze zeker aan werken en misschien ook eens risico nemen. Dat kan mislukken en dan wordt Andy 4e ofzo, maar hij is toch al vaak genoeg 2e geworden, dus hij moet maar eens gokken in een bergrit.
pi_99848345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, ze zullen wat trappen extra moeten doen. Tijdrit moeten ze zeker aan werken en misschien ook eens risico nemen. Dat kan mislukken en dan wordt Andy 4e ofzo, maar hij is toch al vaak genoeg 2e geworden, dus hij moet maar eens gokken in een bergrit.
Jeps. Wellicht had het een 'andere Tour' geweest als Andy in de Pyreneën meer lef en ook risico had getoond en ook elke mogelijkheid gepakt om tijd te winnen.
Want zijn tijdrit zal altijd wel een probleem blijven, is mijn verwachting. Want een wielrenner wordt niet zomaar eventjes een goede tijdrijder. Gaan jaren over heen en waarschijnlijk krijgt diegene het nooit helemaal 'voor elkaar'.
pi_99848400
Die afdaling naar Gap. Daar is het gewoon de dood of de gladiolen, in het wiel en dan maar crashen. Soms is dat nodig.
pi_99848480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:26 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jeps. Wellicht had het een 'andere Tour' geweest als Andy in de Pyreneën meer lef en ook risico had getoond en ook elke mogelijkheid gepakt om tijd te winnen.
Want zijn tijdrit zal altijd wel een probleem blijven, is mijn verwachting. Want een wielrenner wordt niet zomaar eventjes een goede tijdrijder. Gaan jaren over heen en waarschijnlijk krijgt diegene het nooit helemaal 'voor elkaar'.
Echt veel overschot zullen ze niet gehad hebben, maar jongens als bv. Evans persen er dan toch nog een keer wat uit. Dat mis ik een beetje bij Schleck. Heb toch altijd het idee dat hij comfortabel in het wiel van Evans of Bertje hangen prefereert boven een keer alles eruit persen om 30 seconde te winnen.

Schleck zal nooit een lange tijdrit winnen in de Tour, maar beter moet het wel. Zeker omdat ze bergop geen minuten pakken op concurrenten en omdat Evans en Contador wel prima tijdrijders zijn.
pi_99849063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Echt veel overschot zullen ze niet gehad hebben, maar jongens als bv. Evans persen er dan toch nog een keer wat uit. Dat mis ik een beetje bij Schleck. Heb toch altijd het idee dat hij comfortabel in het wiel van Evans of Bertje hangen prefereert boven een keer alles eruit persen om 30 seconde te winnen.

Schleck zal nooit een lange tijdrit winnen in de Tour, maar beter moet het wel. Zeker omdat ze bergop geen minuten pakken op concurrenten en omdat Evans en Contador wel prima tijdrijders zijn.
Ipc is het zo dat de beide Schlecks er niet alles uithalen wat er eventueel mogelijk is. En ik denk dat dat komt door het feit dat ze in dezelfde ploeg zitten. Altijd zie je dat ze nooit echt vol durven aangaan als broer niet mee zit. ( de uitzondering van Andy eergisteren nagelaten )
Als je aanvalt, kan je nooit helemaal zeker zijn als het lukt, maar als je het niet vaak genoeg probeert, weet je iig al zeker dat het niet lukt.
En ja, de tijdrit zal bij hun idd slecht blijven, dus risico is het toverwoord wat Andy meer moet gaan gebruiken.
Andy is jonger dan Contador, maar dat scheelt ook maar iets van 3 jaar. En ik heb nou niet het idee dat Contador verslecht de komende jaren. Jammer voor Schleck. Ik ga er even vanuit dat Contador nog zeker 4 jaar op zijn beste niveau kan presteren. Daarna is even afwachten, maar goed.
Dus in die 4 jaar wordt het alleen maar hopen voor Andy dat Contador eens een mindere Tour kent. ( zoals deze Tour, maar ja, dan heeft Andy weer het ongeluk dat Evans zo goed is ) In die 4 jaar staan er ook weer andere renners op. Ik zie bv. in Uran een absoluut natuurtalent die over niet al te lange tijd zich écht gaat mengen om de hoogste posities.
En Andy Schleck zal toch ooit de Tour willen winnen.
pi_99849270
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:18 schreef Szura het volgende:
Verdiende winnaar m'n reet, hij heeft vandaag zelfs niet eens aangevallen. Evans, wieltjesplakker :r

:') :')
pi_99849276
En dit printen we even uit en ga je hem even overhandigen ? :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:25:50 #161
337789 Iannn
Hobbo is the only way //
pi_99850839
Tof om Evans te zien winnen vandaag :)

Er storend ook weer dat Andy na de streep eerst in de huilend armen van z'n broer valt, en vervolgens als ze zijn opgefrist en de pers te woord kunnen staan vertellen ze beide met een neppe grimas dat ze het niet zo erg vinden want ze hebben het podium toch beiden gehaald? :') Erg geloofwaardig weer. Dat blijft me toch storen aan de Schlecks, dat ze niet eerlijk kunnen zijn, het zijn renners die zéér slecht tegen hen verlies kunnen en ook geen portie zelfreflectie hebben. Armstrong zei twee jaar terug gewoon dat hij de kort kwam, dat anderen beter waren, Contador melde dat deze Tour ook. Dat mag ik, geen excusses of smoesjes. Iedereen snapt natuurlijk ook wel dat het hele Leopard-Trekteam in principe gewoon telleurgesteld is aangezien ze nu een zéér goede kans op de Tour hadden met zoveel toppers die uitgevallen waren ofwel slecht in vorm. Ze hebben gewoon gefaald maar nu maakt het ze ineens niet meer uit? Aha, zéér jammerlijk ook dat er eigenlijk amper een compliment voor Evans af kan "Yes he did great, but I did also good" ... ja Andy, niet dus want je verliest een dikke twee minuten in de laatste tijdrit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

En nog won hij. Een Contador in vorm in in mijn optiek gewoon de beste ronderenner ter wereld.
pi_99853146
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Australie heeft een jonge getalenteerde lichting van jongens die net van de baan overkomen: Cameron Meyer, Jack Bobridge, Leigh Howard en nog wat gasten.
pi_99853454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef Iannn het volgende:
Tof om Evans te zien winnen vandaag :)

Er storend ook weer dat Andy na de streep eerst in de huilend armen van z'n broer valt, en vervolgens als ze zijn opgefrist en de pers te woord kunnen staan vertellen ze beide met een neppe grimas dat ze het niet zo erg vinden want ze hebben het podium toch beiden gehaald? :') Erg geloofwaardig weer. Dat blijft me toch storen aan de Schlecks, dat ze niet eerlijk kunnen zijn, het zijn renners die zéér slecht tegen hen verlies kunnen en ook geen portie zelfreflectie hebben. Armstrong zei twee jaar terug gewoon dat hij de kort kwam, dat anderen beter waren, Contador melde dat deze Tour ook. Dat mag ik, geen excusses of smoesjes. Iedereen snapt natuurlijk ook wel dat het hele Leopard-Trekteam in principe gewoon telleurgesteld is aangezien ze nu een zéér goede kans op de Tour hadden met zoveel toppers die uitgevallen waren ofwel slecht in vorm. Ze hebben gewoon gefaald maar nu maakt het ze ineens niet meer uit? Aha, zéér jammerlijk ook dat er eigenlijk amper een compliment voor Evans af kan "Yes he did great, but I did also good" ... ja Andy, niet dus want je verliest een dikke twee minuten in de laatste tijdrit.

[..]

En nog won hij. Een Contador in vorm in in mijn optiek gewoon de beste ronderenner ter wereld.
Volledig mee eens.
pi_99854039
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, ze zullen wat trappen extra moeten doen. Tijdrit moeten ze zeker aan werken en misschien ook eens risico nemen.
Ik denk dat Schleck gewoon ook lichamelijk gezien geen tijdrijder is. Dunne benen dus relatief weinig spieren en dan is het gewoon een stuk lastiger om een grote versnelling ook op de zware stukken goed rond te krijgen. Martin, Ullrich, Indurain, Cancellara dat zijn allemaal grote, sterke kerels. Evans valt daar niet echt onder, maar hij heeft wel hele krachtige benen (Evans en Schleck zijn even zwaar, 64 kg, maar Evans is 174 terwijl Schleck 185 is).

Edit: Armstrong was trouwens 177, en woog 75 kg volgens Wiki, dat is nog extremer dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bolkesteijn op 23-07-2011 21:45:04 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 21:50:00 #165
862 Arcee
Look closer
pi_99854810
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:25 schreef Iannn het volgende:
Er storend ook weer dat Andy na de streep eerst in de huilend armen van z'n broer valt, en vervolgens als ze zijn opgefrist en de pers te woord kunnen staan vertellen ze beide met een neppe grimas dat ze het niet zo erg vinden want ze hebben het podium toch beiden gehaald? :') Erg geloofwaardig weer
Inderdaad.

pi_99856392
Heb vandaag alles moeten missen helaas. Het is jammer voor Andy... toch wel een van mijn favoriete renners. Maar als ik het iemand gun is het Evans wel :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2011 22:25:27 ]
pi_99867070
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:46 schreef Joene het volgende:
En dit printen we even uit en ga je hem even overhandigen ? :')
Dat is inderdaad wat ik ga doen, ik zoek echter nog een translator want zijn Nederlands is waarschijnlijk niet zo goed.
pi_99870092
Gefeliciteerd Evans. *O*
pi_99870911
Zijn carrière is nu zo goed als volmaakt. :)

Het overgebleven doel is misschien nog het Olympische eremetaal in Londen. Dat heeft Evans nog niet en bovendien zijn Olympische Spelen in Engeland extra bijzonder voor een Australiër. Het Verenigd Koninkrijk is immers toch het historische moederland.

Ow, en misschien wil hij ook nog eens Luik-Bastenaken-Luik winnen. Daar reed Evans vaak goede uitslagen, zonder te hebben gewonnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leatherface op 24-07-2011 12:10:55 ]
pi_99871520
Hoe hoog komt Evans nu trouwens op de CQ Ranking? Hij staat nu 19de.

Bijna alle koersen waar hij dit seizoen een beetje een doel van maakte, eindigde hij bij de eerste twee. Tirreno-Adriatico, Romandie, DL en de Tour. :o

Dat noemen we constant presteren.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 24 juli 2011 @ 12:15:28 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_99871528
Goede OP.
Cadel, gefeliciteerd _O_!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 24 juli 2011 @ 12:16:51 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_99871571
Mooie winnaar en ik gun het hem echt :)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 24 juli 2011 @ 12:38:50 #173
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_99872196
Ik vind het toch zo grappig dat een aantal azijnpissers die mij 3 weken terug vierkant uitlachten en mij zelfs de afgelopen week nog belachelijk maakten hier nu helemaal niet meer reageren..... Dat zijn dus de echte tuinstoel wielerfans!

Maar ik drink er vanavond wel eentje op Cadel en op de Unibet uitbetaling!
pi_99873081
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:38 schreef buzz1291 het volgende:
Ik vind het toch zo grappig dat een aantal azijnpissers die mij 3 weken terug vierkant uitlachten en mij zelfs de afgelopen week nog belachelijk maakten hier nu helemaal niet meer reageren..... Dat zijn dus de echte tuinstoel wielerfans!

Maar ik drink er vanavond wel eentje op Cadel en op de Unibet uitbetaling!
Een verkapte "o wat ben ik toch goed" post. :Y
pi_99873127
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:15 schreef Pino112 het volgende:
Goede OP.
Cadel, gefeliciteerd _O_!
Andy had niet met Contador mee moeten springen vrijdag... al weet ik niet of hij dan 2:31 verloren zou hebben gisteren. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')