abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2011 @ 20:47:40 #61
40566 Ericr
Livewrong
pi_99635127
Hij was in ieder geval door velen al afgeschreven voor het hooggebergte terwijl hij dit jaar toch al grote vorm heeft getoond. Misschien kraakt hij nog maar vind het toch er wel sterk uitzien bij Evans in de TDF.
pi_99635614
Als ze Evans willen verslaan dan moeten ze hem inderdaad stelselmatig slopen in de Alpen.

Maar we zullen zien. :)
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:53:02 #63
318507 Jester65
Stay frosty
pi_99663687
Cadel mag blij zijn dat die auto van de Franse televisie Flecha tegen de grond reed.
pi_99669088
Doet goede zaken.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_99669145
Raar hoofd heeft die gast
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:57:36 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_99669196
Het zal dus inderdaad gaan tussen Evans en Contador. Wordt nog leuk.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_99669343
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:57 schreef ErikT het volgende:
Het zal dus inderdaad gaan tussen Evans en Contador. Wordt nog leuk.
Andy ook nog wel denk ik
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:08:45 #68
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_99669634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Andy ook nog wel denk ik
Met de tijdrit van Andy?
Dat zou dus betekenen dat Andy in deze vorm tijd moet winnen op Cadel en Alberto..
:') :') :')
pi_99671839
Mooi gereden vandaag. _O_

Ik begin dat eeuwige gezeik van sommigen over dat Evans altijd wel een slechte dag heeft en het wieltjesplakverhaal wel een beetje beu te worden overigens. Men denkt kennelijk dat Evans voor zijn lol bergop bij alle andere favorieten blijft rijden. :') Als hij zou kunnen zou hij echt wel weg rijden bergop, maar Contador is ook sterk en heeft een explosievere 'jump'. Dat hij vervolgens van Contador weg rijdt in de afdaling of een tijdrit zien sommigen, heel vreemd, dan ineens weer niet als een aanval. :') Ieder z'n terrein he.
pi_99672006
Evans doet goede zaken vandaag _O_
There are only 151 Pokémon.
pi_99672015
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mooi gereden vandaag. _O_

Ik begin dat eeuwige gezeik van sommigen over dat Evans altijd wel een slechte dag heeft en het wieltjesplakverhaal wel een beetje beu te worden overigens. Men denkt kennelijk dat Evans voor zijn lol bergop bij alle andere favorieten blijft rijden. :') Als hij zou kunnen zou hij echt wel weg rijden bergop, maar Contador is ook sterk en heeft een explosievere 'jump'. Dat hij vervolgens van Contador weg rijdt in de afdaling of een tijdrit zien sommigen, heel vreemd, dan ineens weer niet als een aanval. :') Ieder z'n terrein he.
Volledig met je eens. Evans mag dan wel reageren op hem, maar aanval is aanval. Contador deed het geweldig bergop ( ook nog een aardige afdaling trouwens ) en Evans geweldig bergaf. Eigenlijk idd vrij eenvoudig.
Naar mijn bescheiden mening gaat het zo ontzettend bloedspannend worden tussen Evans en Contador. Daarbij vond ik Sanchez ook goed. Alleen bergaf had ik hem sneller verwacht. Maar hij heeft Contador fantastisch geholpen. Hulp is naturlijk net zo goed.
Dit was een sensationele etappe, ik denk en hoop een voorbode voor morgen en de twee dagen erna.

_O_ Evans, Contador en Sammy Sanchez _O_
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:09:42 #72
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_99673695
Het is nog heel vroeg en morgen kan het klassement er alweer anders uitzien, maar het podium in Parijs kan er wel eens als volgt uitzien:

1. Evans
2. Contador
3. Fränk Schleck
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:16:11 #73
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_99673956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:19 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Volledig met je eens. Evans mag dan wel reageren op hem, maar aanval is aanval. Contador deed het geweldig bergop ( ook nog een aardige afdaling trouwens ) en Evans geweldig bergaf. Eigenlijk idd vrij eenvoudig.
Naar mijn bescheiden mening gaat het zo ontzettend bloedspannend worden tussen Evans en Contador. Daarbij vond ik Sanchez ook goed. Alleen bergaf had ik hem sneller verwacht. Maar hij heeft Contador fantastisch geholpen. Hulp is naturlijk net zo goed.
Dit was een sensationele etappe, ik denk en hoop een voorbode voor morgen en de twee dagen erna.

_O_ Evans, Contador en Sammy Sanchez _O_
Het is toch logisch dat men liever een Contador in topvorm ziet? Afgezien van het dopingverhaal, het gedrag buiten de koers (waar Evans zijn nukken heeft en Contador nog net geen ideale schoonzoon is) en dat Evans goed Engels spreekt waardoor hij de nederlanders al snel mee heeft, is de renner Contador natuurlijk aansprekender. Hij 'danst' op de fiets, rijdt in goede doen redelijk aanvallend (zelfs wanneer hij voorsprong heeft in het klassement), kijkt zelfs in volle vaart achterom en is explosiever. Als renner spreekt Contador de mensen meer aan. Het is als Frank Rijkaard versus Lionel Messi zeg maar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_99676211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is toch logisch dat men liever een Contador in topvorm ziet? Afgezien van het dopingverhaal, het gedrag buiten de koers (waar Evans zijn nukken heeft en Contador nog net geen ideale schoonzoon is) en dat Evans goed Engels spreekt waardoor hij de nederlanders al snel mee heeft, is de renner Contador natuurlijk aansprekender. Hij 'danst' op de fiets, rijdt in goede doen redelijk aanvallend (zelfs wanneer hij voorsprong heeft in het klassement), kijkt zelfs in volle vaart achterom en is explosiever. Als renner spreekt Contador de mensen meer aan. Het is als Frank Rijkaard versus Lionel Messi zeg maar.
Contador wil helemaal niet de ideale schoonzoon uithangen. Je bent mis met ene A. Schleck.
Evans is trouwens ook goed bezig. Andere stijl dan Contador, maar ja, niet iedereen kan dezelfde stijl hebben.
pi_99682088
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef DeMessias het volgende:
Het is nog heel vroeg en morgen kan het klassement er alweer anders uitzien, maar het podium in Parijs kan er wel eens als volgt uitzien:

1. Evans
2. Contador
3. Fränk Schleck (of Voeckler/Sánchez)
Als er voor de tijdrit niets gebeurt dan verwacht ik deze stand ook na de tijdrit op zaterdag.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2011 22:21:30 ]
pi_99722189
Vandaag weer bevestigd ^O^
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:12:21 #77
40566 Ericr
Livewrong
pi_99722319
Contador valt dan wel aan de laatste dagen maar Evans lijkt nog meer het heilige vuur te hebben. Gisteren op iedereen tijd gepakt en vandaag zeer gedreven om het gat naar Sanchez en Contador dicht te rijden.
pi_99722420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:12 schreef Ericr het volgende:
Contador valt dan wel aan de laatste dagen maar Evans lijkt nog meer het heilige vuur te hebben. Gisteren op iedereen tijd gepakt en vandaag zeer gedreven om het gat naar Sanchez en Contador dicht te rijden.
Wordt een lastig verhaal idd met Evans. Veel moeilijker dan met de schleckjes. Maar ja, boven de 2000 meter zou het toch best kunnen dat Evans er doorheen zakt, of verwacht je dat niet?
pi_99727275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:14 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wordt een lastig verhaal idd met Evans. Veel moeilijker dan met de schleckjes. Maar ja, boven de 2000 meter zou het toch best kunnen dat Evans er doorheen zakt, of verwacht je dat niet?
Lastig te zeggen natuurlijk. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat hij niet de beste klimmer is, maar er doorheen zakken hangt van het wedstrijdverloop af en natuurlijk van Evans zelf.
  woensdag 20 juli 2011 @ 22:40:04 #80
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99727546
Ik kan dit even goed zeggen in het Andy/Contador/Voeckler topic, maar ik vind het wel opvallend dat Frank volledig wordt vergeten. Goed, hij geeft niet de stevigste indruk van het kliekje, maar hij staat er nog altijd beter voor dan sommige anderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99727596
Ik denk dat ie morgen voor het eerst gaat falen
pi_99728914
Ik denk dat Evans morgen op een slecht moment lek gaat rijden.
pi_99729010
Ondanks dat ik de TS ben zie ik Evans nog wel lossen morgen en anders overmorgen... Contador moet alleen op hem tijd pakken. ;)
pi_99733619
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Lastig te zeggen natuurlijk. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat hij niet de beste klimmer is, maar er doorheen zakken hangt van het wedstrijdverloop af en natuurlijk van Evans zelf.
Ja, klopt wel. We gaan het morgen zien.
pi_99733698
Wat een positivisme over Evans. :N Hij steekt in zeer goede vorm heb ik het idee, het kan best zo zijn dat hij weer met de beste mee kan. :)
pi_99733829
Maar waar is Molly?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_99735263
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 00:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een positivisme over Evans. :N Hij steekt in zeer goede vorm heb ik het idee, het kan best zo zijn dat hij weer met de beste mee kan. :)
Hij moet volgen, laat dat nou net zijn wat 'ie vrij vaak wel uitstekend kan. ;) Maar ik denk dat hij Contador niet bij kan houden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:30:49 #88
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99740584
Evans moet nog vallen, dan is deze tour echt compleet :P

Maar serieus: alleen als Evans een off-day heeft gaat ie minuten verliezen. Anders wint ie gewoon de tour.
heitieh
pi_99741515
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Evans moet nog vallen, dan is deze tour echt compleet :P

Maar serieus: alleen als Evans een off-day heeft gaat ie minuten verliezen. Anders wint ie gewoon de tour.
En wat als hij Contador en eventueel Andy Schleck ( al verwacht ik die minder ) niet kan volgen? :)
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:10:24 #90
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_99741650
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:05 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

En wat als hij Contador en eventueel Andy Schleck ( al verwacht ik die minder ) niet kan volgen? :)
we gaan het vandaag en/of morgen zien. Maar Evans staat niet bekend als iemand die niet kan volgen ;)

btw, als hij zo rijdt als in deze tour, gun ik het hem gewoon.
heitieh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')