Je geeft Contador geen kans meer? Ook al fietst hij minder, in mindere vorm en knieproblemen, dan nog zou ik Contador niet uitvlakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Nober het volgende:
Cadel gaat uiteraard de Tour winnen, want de Schlecks zijn te druk met Contador.
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
4e of 3e plek denk ik, verliest elke aankomst bergop weer wat en het is wachten op een slechte dag waarop ie minuten gaat verliezen.
Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gisteren heeft ie al boven zijn macht moeten rijden om verschil binnen de perken te houden.
Dat blijft niet goed gaan.
Laatste stuk moest ie vol tempo rijden om het gat beperkt te houden, als de aanvallen eerder komen gaat ie de man met de hamer tegenkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen concluderen, hij zag er sterk uit gisteren vond ik. Maar de tour is nog lang. Ik zie Evans niet met de echte versnellingen meekunnen. Wat wel voor hem pleit is dat Contador en Andy tot nu toe minder lijken dan vorig jaar.
Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor, als hij een keer breekt dan kan hij zo minuten verliezen. Maar voorlopig staat hij er goed voor.
Omdat ie klimt op de macht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geef me nu eens één goed argument waarom Cadel Evans zou breken en niet een van de Schleck-drekjes?
Normaal gesproken gaat dat motortje het in de Alpen niet redden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:22 schreef Arcee het volgende:
Evans moet eerst nog wel Voeckler z'n kleine motortje laten opblazen anders is het niet gezegd dat hij die 2 minuten gaat dicht tijdrijden.
Normaal gesproken zou dat motortje het vandaag ook niet gered hebben, maar hij leek minstens zo sterk als alle anderen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Normaal gesproken gaat dat motortje het in de Alpen niet redden.
Evans heeft vandaag ook weer veel werk moeten doen, dat gaat zijn tol eisen.
Evans idd erg sterk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat motortje het vandaag ook niet gered hebben, maar hij leek minstens zo sterk als alle anderen.
Ik had toch sterk 't idee dat er verstoppertje gespeeld werd en dat was in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou dat motortje het vandaag ook niet gered hebben, maar hij leek minstens zo sterk als alle anderen.
Dat zou best kunnen, maar als de Schleck-drekjes in de Alpen weer verstoppertje gaan spelen, kan het zomaar zijn dat F*ckler met 1:49 om 2:06 voorsprong aan de tijdrit begint. En laat die F*uckler dan eens 2:05 op Evans verliezen, dan staat er volgende week zondag wel een kut Fransoos op het hoogste schavot. En dat is niet eens zo ondenkbaar. Dus maak ik me meer zorgen om die F*ckler die er maar aan blijft hangen dan over die Schleckjes waarvan er één misschien nog een keer ergens een laffe paar seconden winst gaat opstrijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had toch sterk 't idee dat er verstoppertje gespeeld werd en dat was in zijn voordeel.
Contador wordt beter en beter en verwacht te kunnen aanvallen. Ik denk ook dat hij het waar gaat maken en iedereen op een hoopje fietst.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:49 schreef De_kromme het volgende:
Ik gun het die Fransoos meer dan Evans iig. Andy gaat nog wel knallen in de Alpen als die slim is en niet teveel op zijn broer let. Contador verwacht ik eigenlijk niet echt veel van in de Alpen.
Kortom, Evans heeft de Tour gewonnen als die er niet afgereden wordt door Andy in de Alpen.
Tja, Contador heeft inderdaad geluk gehad dat Andy niet door durfde te zetten in de Pyreneeen, want dan was hij zeker gezien (hij liet al een paar keer een gaatje vallen). Gezien jouw username verwacht je zelf natuurlijk wel van Contador, maar ik verwacht dat hij een beetje op hetzelfde niveau blijft met als grootste reden de Giro.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Contador wordt beter en beter en verwacht te kunnen aanvallen. Ik denk ook dat hij het waar gaat maken en iedereen op een hoopje fietst.
Waarom verwacht je niets meer van Contador?
Evans is idd een gevaarlijke klant.
Mijn username mag dan gekleurd zijn, maar ik heb extra goed op zitten letten op Contador in de etappe van gisteren. ( ik let altijd goed op Contador, maar nu extra omdat ik wilde weten hoe hij er voor stond in de laatste Pyreneën-etappe. ) Ik zag een verbetering t.o.v. vorige dagen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tja, Contador heeft inderdaad geluk gehad dat Andy niet door durfde te zetten in de Pyreneeen, want dan was hij zeker gezien (hij liet al een paar keer een gaatje vallen). Gezien jouw username verwacht je zelf natuurlijk wel van Contador, maar ik verwacht dat hij een beetje op hetzelfde niveau blijft met als grootste reden de Giro.
Evans gaat gewoon winnen als Andy niks uithaalt in de Alpen, doodzonde.
Jij noemde dat aanvallen van Andy Schleck? Hij plaats een demarrage en stopt er 50 meter verder weer mee omdat hij ziet dat Frank niet meekan. Andy had gewoon voor eigen succes moeten gaan, maar die gaat in de Alpen nog wel wegrijden (wellicht met Contador).quote:Op zondag 17 juli 2011 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mijn username mag dan gekleurd zijn, maar ik heb extra goed op zitten letten op Contador in de etappe van gisteren. ( ik let altijd goed op Contador, maar nu extra omdat ik wilde weten hoe hij er voor stond in de laatste Pyreneën-etappe. ) Ik zag een verbetering t.o.v. vorige dagen.
Als zijn knie nog verder gaat genezen van de week, dan kan hij donderdag en vrijdag wellicht knallen. Het blijft afwachten maar ik verwacht hem een stuk sterker dan in de Pyreneën.
Evans maakt een goede kans, niet omdat Andy Schleck zoveel sterker is, ( ik zie het iig niet, anders had Andy Schleck gisteren wel doorgetrokken ) maar omdat Evans zelf de aanvallen van Andy Schleck kan pareren.
En Basso zal ook nog bijzonder moeilijk zijn om eraf te krijgen. Zou hij dan de 'verrassing' van deze Tour worden en er met de winst vandoor gaan?
Het was een flauwe aanval, moet ik zeggen, maar het leek me toch wel op een aanval. Moeilijk om te weten wat dat nou echt was van Andy Schleck. Moeilijk om te zeggen. Maar ja, of het een échte aanval is ( en dus niet beter kunnen ) of niet, zal allemaal blijken in de Alpen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij noemde dat aanvallen van Andy Schleck? Hij plaats een demarrage en stopt er 50 meter verder weer mee omdat hij ziet dat Frank niet meekan. Andy had gewoon voor eigen succes moeten gaan, maar die gaat in de Alpen nog wel wegrijden (wellicht met Contador).
Basso werd er al meteen afgereden bij een iets serieuzere demarrage. Die kan gewoon redelijk, net als Gesink, tempo rijden maar niet mee met het hoge tempo na een explosie van een Andy of Bertje.
Het was duidelijk geen echte aanval, zeker door dat omkijken naar Frank, maargoed. Voorderest ben ik ook benieuwd hoor naar de Alpen, er moet nu écht wat gebeuren voor de Schlecks en Contador.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Het was een flauwe aanval, moet ik zeggen, maar het leek me toch wel op een aanval. Moeilijk om te weten wat dat nou echt was van Andy Schleck. Moeilijk om te zeggen. Maar ja, of het een échte aanval is ( en dus niet beter kunnen ) of niet, zal allemaal blijken in de Alpen.
Ik ben iig razend nieuwsgierig.
Ja, dat laatste ben ik het met je eens. Evans die de Tour wint, ondanks dat hij sterk is, kan ik me gewoon niet voorstellen. Schleck zal zondag uit zijn schulp moeten komen ( als hij toneel heeft gespeeld gisteren, ik geloof het niet ) en als Contador mee kan ( wat ik verwacht ) heeft Andy een probleem.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het was duidelijk geen echte aanval, zeker door dat omkijken naar Frank, maargoed. Voorderest ben ik ook benieuwd hoor naar de Alpen, er moet nu écht wat gebeuren voor de Schlecks en Contador.
Belangrijkste: als Evans er maar afgereden wordt.
Klopt. Hij ging op een gegeven moment gewoon op zijn eigen tempo fietsen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ging verstandiger met zijn krachten om dan Evans gisteren.
Hehe, zo wenst die laatste zich idd te gedragen, wat hem bij lange na niet goed afgaat, maar dat terzijde.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:59 schreef ErikT het volgende:
Ik heb het idee dat alleen Contador nog boven Evans kan gaan eindigen. Beetje winst op de bergen en dan in de tijdrit nog sneller. Maar die winst op de bergen is nog niet zo zeker. Ik geef Evans heel veel kans. Ik vind m ook best wel tof onderhand. Beter dan die perfecte schoonzoon Andy Schleck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |