abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99844418
We kunnen toch eigenlijk zeggen dat de wereldtitel in 2009 echt het keerpunt in zijn loopbaan was.

Sindsdien heeft Evans echt een geweldig palmares bijeen gereden, met dit dus als apotheose.
pi_99844500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Leatherface het volgende:
We kunnen toch eigenlijk zeggen dat de wereldtitel in 2009 echt het keerpunt in zijn loopbaan was.

Sindsdien heeft Evans echt een geweldig palmares bijeen gereden, met dit dus als apotheose.
Die rit over de Strade Bianchi in de Giro in zijn wereldkampioenstrui _O_
pi_99844527
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Wįt een revanche ook zeg: Wereldkampioen en Tour-winnaar _O_
En Olympisch kampioen tijdrijden volgend jaar? :P
pi_99844960
Zoals ik het had voorspeld, heeft Cadel idd de tour gewonnen. En ik moet het wel zeggen, ik gun het em van ontzettend want hij reed als 'n echte vent, vocht als 'n echte vent, verdedidgde zich als 'n echte vent en voor de eerste keer in de tour demarreerde hij als 'n ware vent.

Nooit had ik gedacht dat voor 'n loser zoals Cadel zou gaan juichen, kijk me nou aan, Er kan over mr Evans van alles gezegd worden maar niet dat ie het niet heeft verdiend.

Trouwens over Cadel zou 'n film gemaakt moeten worden want wat 'n levensverhaal

From Zero to an Hero
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:07:32 #130
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_99845366
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:39 schreef Leatherface het volgende:

En voor 2009 niet dan ?
2006 4e tour
2007 2e tour 4e vuelta
2008 2e tour

Hij won dan nooit maar dat heeft hij ooit veel gedaan.
Toch echt een man van de 2/3/4/5/6e plaatsen
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_99845407
Terechte winnaar. Hij heeft ook flink aangevallen, dat kan van de Schleckjes nauwelijks gezegd worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 juli 2011 @ 18:09:32 #132
862 Arcee
Look closer
pi_99845432
Evans maakte van de start op 2 juli t/m de tijdrit een sterke indruk. Terechte winnaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_99845453
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 17:13 schreef marcodej het volgende:
Meer dan terechte winnaar. Foutloos gereden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99845465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:09 schreef Arcee het volgende:
Evans maakte van de start op 2 juli t/m de tijdrit een sterke indruk. Terechte winnaar.
Inderdaad. Is al vanaf etappe 1 bezig met het strijden voor ritzeges en tijdwinst.
pi_99845534
_O_ Cadel _O_ _O_ Evans _O_

Zwaar terecht dat hij deze Tour wint. Aangevallen, fantastische renner.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:16:56 #136
40566 Ericr
Livewrong
pi_99845652

Op een site van een Australische krant.
pi_99845730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:08 schreef Halcon het volgende:
Terechte winnaar. Hij heeft ook flink aangevallen, dat kan van de Schleckjes nauwelijks gezegd worden.
Precies. Schleckjes, ach ja, die kunnen weer een jaar wachten maar dan krijgen ze te maken met en goede Contador. Ik vrees voor hun dat het nooit wat gaat worden als het gaat om de Tour winnen. Een schande? Nee hoor. Er zijn gewoon betere renners.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:20:23 #138
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99845737
Ik denk dat dit ook een goede zaak is voor het Australische wielrennen. Sowieso al een topland, maar misschien worden ze nu nog wielergekker (ze zullen nu iig. wel voor het wielrennen blijven gaan) en het wordt nu wel stilaan tijd voor een grote Australische ploeg in het peloton.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99845797
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat dit ook een goede zaak is voor het Australische wielrennen. Sowieso al een topland, maar misschien worden ze nu nog wielergekker (ze zullen nu iig. wel voor het wielrennen blijven gaan) en het wordt nu wel stilaan tijd voor een grote Australische ploeg in het peloton.
Die grote Australische ploeg komt er volgend jaar toch?

Evans, Porte, Rogers, Gerrans en Haussler kun je wel een leuk ploegje omheen bouwen.
pi_99845853
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:20 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Precies. Schleckjes, ach ja, die kunnen weer een jaar wachten maar dan krijgen ze te maken met en goede Contador. Ik vrees voor hun dat het nooit wat gaat worden als het gaat om de Tour winnen. Een schande? Nee hoor. Er zijn gewoon betere renners.
Tegen een in topvorm zijnde Contador leggen ze het gewoon af (Evans ook). De Schleckjes missen gewoon wat. Het zijn geen geweldige tijdrijders en ik vind ze veel te passief om de Tour te winnen. Indurain was ook passief, maar maakte in de tijdritten gehakt van iedereen. De Schlecks moeten bergop een paar minuten pakken op jongens als Evans en Contador en dat lukt ze gewoon niet, zeker niet als ze nauwelijks aanvallen. Gisteren ook weer toen Andy weg was met Contador. Beetje in het wiel hangen. Speel dan alles of niets. Zo'n Andy moet toch ook beseffen dat hij met minimaal 2,5 minuut voorsprong aan zo'n tijdrit moet beginnen.
pi_99845915
Yell for Cadel *O*
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:28:54 #142
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_99845951
Is dat niet allemaal wat voorbarig? Cadel kan vanavond wel bedorven champignons te eten krijgen en dan moet-ie vannacht kotsen en rijdt hij morgen helemaal niet.
Niet dat ik het hem niet gun natuurlijk. Hij heeft tot nog toe het hardst gefietst van allemaal. :)
pi_99845962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tegen een in topvorm zijnde Contador leggen ze het gewoon af (Evans ook). De Schleckjes missen gewoon wat. Het zijn geen geweldige tijdrijders en ik vind ze veel te passief om de Tour te winnen. Indurain was ook passief, maar maakte in de tijdritten gehakt van iedereen. De Schlecks moeten bergop een paar minuten pakken op jongens als Evans en Contador en dat lukt ze gewoon niet, zeker niet als ze nauwelijks aanvallen. Gisteren ook weer toen Andy weg was met Contador. Beetje in het wiel hangen. Speel dan alles of niets. Zo'n Andy moet toch ook beseffen dat hij met minimaal 2,5 minuut voorsprong aan zo'n tijdrit moet beginnen.
Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, het niet-echt-vaak-durven-aanvallen van de Schleckjes breekt hun opnieuw op. Wellicht verandering van strategie?
pi_99845985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, het niet-echt-vaak-durven-aanvallen van de Schleckjes breekt hun opnieuw op. Wellicht verandering van strategie?
Ze moeten wel, tijdrit is gewoon te zwak om er op te kunnen teren. Denk alleen wel dat ze tegen een Contador in vorm bergop kansloos zijn.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:30:28 #145
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99845992
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die grote Australische ploeg komt er volgend jaar toch?

Evans, Porte, Rogers, Gerrans en Haussler kun je wel een leuk ploegje omheen bouwen.
Die ploeg ging er dit jaar al komen, maar dat flopte ook, dus maar even afwachten.

Verder hebben ze nog geen echte grote namen kun contracteren. Henderson, Sutton en 3 Nederlanders (Weening, Mouris en Langeveld). Evans en Rogers zouden al zeker niet komen, ze praten nog met Goss en Gerrans. Geen idee of ze daar wel World Tour status gaan halen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:31:26 #146
40566 Ericr
Livewrong
pi_99846021
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Andy laat het liggen in de Pyreneeėn maar je kan hem toch moeilijk passief noemen in de Alpen. Hij heeft in de Alpen de meeste kilometers gemaakt als 'tete de la course' alleen leverde het te weinig op. Beter hadden ze in de Pyreneeėn al echt oorlog gevoerd maar het was wel enigszins te verwachten dat ze gingen wachten tot de Alpen.

Indurain was in ieder geval vele malen passiever, die heeft in de TDF's dat hij won in feite nooit aangevallen. Gewoon iedere goed gerekend hoeveel een aanvaller mocht wegrijden en verder was het vooral tempo rijden.

Andy was overigens gisteren niet handig bezig om met Contador mee te gaan, dat was net even te vroeg. Als je dan gaat kan je beter wachten tot de Galibier zelf. Dan heb je alles opgerookt achter je en komt er ook nooit meer een echte jacht op gang.
pi_99846030
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die ploeg ging er dit jaar al komen, maar dat flopte ook, dus maar even afwachten.

Verder hebben ze nog geen echte grote namen kun contracteren. Henderson, Sutton en 3 Nederlanders (Weening, Mouris en Langeveld). Evans en Rogers zouden al zeker niet komen, ze praten nog met Goss en Gerrans. Geen idee of ze daar wel World Tour status gaan halen.
Er zullen nog 1 of 2 toppers bij moeten komen, met deze namen ga je World Tour inderdaad niet redden. Benieuwd met wie ze dan aan komen zetten. Meeste toppers liggen al vast.
pi_99847621
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze moeten wel, tijdrit is gewoon te zwak om er op te kunnen teren. Denk alleen wel dat ze tegen een Contador in vorm bergop kansloos zijn.
Jeps, is wel zo. Vorig jaar was Contador toch ook niet in zijn beste vorm in de Tour? Wel beter dan dit jaar, maar volgens mij ook nog niet in topvorm.
pi_99847658
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:09 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jeps, is wel zo. Vorig jaar was Contador toch ook niet in zijn beste vorm in de Tour? Wel beter dan dit jaar, maar volgens mij ook nog niet in topvorm.
Mwah, volgens mij raakte hij gedurende de Tour in topvorm. Hij had toen in elk geval niet volle bak gereden in een zware Giro.
pi_99847727
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij raakte hij gedurende de Tour in topvorm. Hij had toen in elk geval niet volle bak gereden in een zware Giro.
Maar het verschil met Andy Schleck was destijds 39 seconden. Niet echt een groot verschil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')