Daarnaast is het niet eens toegestaan om met het zendvermogen te gaan spelen.quote:
Dan zou ik dat mooie meppel ook niet meer kunnen zien (op veilige afstand)quote:
haha op de achtergrond: "godverdegodverkut!"quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef TeringHenkie het volgende:
[lambiekje]
Het is de schuld van de Illuminati!
[/lambiekje]
Tsja, dan kan je die toren net zo goed gecontroleerd uit laten brandenquote:Myrna Goossen maand lang op de radio
Geplaatst op Fri 15 Jul 2011 om 11:17
Myrna Goossen gaat een maand lang radiomaken op Radio 5 Nostalgia. Ze neemt van 1 tot en met 26 augustus de show van Tineke de Nooij over en doopt dit om tot Myrna’s MiddagShow. Dat heeft Omroep MAX vrijdag laten weten. Myrna’s MiddagShow zal elke werkdag vanaf 16.00 uur de beste hits uit de jaren 50, 60 en 70 draaien. “Ik kijk er erg naar uit om te beginnen met de radioshow. De voorbereidingen geven mij al veel energie. Radio is een grote liefde van mij geworden“, aldus Goossen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:26 schreef TeringHenkie het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=109192
[..]
Tsja, dan kan je die toren net zo goed gecontroleerd uit laten branden
Dat gaat toch niet via Smilde?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo te zien zijn er ook problemen met de marifone diensten, zie geen responders meer op de noordzee en waddenzee boven friesland, groningen en de eemsmond.
Volgens mij ook niet, maar er zijn duidelijk problemenquote:
Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel dikke terreur als ik volgende week op mijn werk niet naar de radio kan luisteren
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar er zijn duidelijk problemen
Linkje naar de probs? Via google vind ik niets recents.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.
quote:o foutje moest op fok getiept worden
WorldWar2Boy 22 minuten geleden
wat is dit voor kanker topic
slotje please
WorldWar2Boy 22 minuten geleden
Fungerend als raamzender straks op last van ATquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werk
Die laatste is wel vetquote:
Ik wil 'Tour de France' op de radio, niet 'Toer de Frans'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Djeez het volgende:
Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werk
Godjezusquote:
Jep, weer wat geleerd, is een station voor het doorgeven van locaties, wat ik al vermoedequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.
Veel communicatieverkeer in NL gaat gewoon via de straalzender, niet alles gaat via glasvezelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |