Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel dikke terreur als ik volgende week op mijn werk niet naar de radio kan luisteren
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, maar er zijn duidelijk problemen
Linkje naar de probs? Via google vind ik niets recents.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.
quote:o foutje moest op fok getiept worden
WorldWar2Boy 22 minuten geleden
wat is dit voor kanker topic
slotje please
WorldWar2Boy 22 minuten geleden
Fungerend als raamzender straks op last van ATquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werk
Die laatste is wel vetquote:
Ik wil 'Tour de France' op de radio, niet 'Toer de Frans'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Djeez het volgende:
Ik ook. Voordeel is nu wel dat piratenzenders straks als paddenstoelen uit de grond schieten. Zij hebben nu vrij spel. Straks Malle Japie, de Schaopherder en Calypso aan op het werk
Godjezusquote:
Jep, weer wat geleerd, is een station voor het doorgeven van locaties, wat ik al vermoedequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Missschien dat het niet door de ether gaat maar dat de apparatuur in smilde fungeert als een knooppunt, een doorgeefstation ofzo.
Veel communicatieverkeer in NL gaat gewoon via de straalzender, niet alles gaat via glasvezelquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:41 schreef VirtualMemory het volgende:
[..]
Zendamateurs zijn redelijk goed georganiseerd hoor... ze oefenen zelfs met de locale autoriteiten in de rampenplannen.
http://www.dares.nl/
quote:Recente rampen waarbij zendamateurs levensreddende communicatie hebben verzorgd zijn oa:
Januari 2010 Haïti Aardbevingen met een kracht van 7.0 en 5.5
Februari-maart 2010 Chili Aardbevingen met een kracht van 8.8, 6.6 en 6.7
April 2010 grens van de USA en Mexico Aardbeving met een kracht van 7.2
Oktober 2009 Filipijnen Tropische storm
Oktober 2009 Indonesië Aardbeving
April 2010 Qinghai Province, China Aardbeving
Augustus 2010 Pakistan Overstromingen
September 2010 Christchurch, NZ Aardbeving
Maart 2011 Japan Aardbeving met een kracht van 7.9, Tsunami, Kernramp
Not sure if troll...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]Levensreddende communicatie. "Hallo hallo luisteraars, we onderbreken deze hit om u te vertellen dat u NIET in de buurt moet komen van Fukushima. Als u zich daar nu bevindt, zo snel mogelijk weg wezen. En nu de smsjes 'Ja hallo, van Dirk, jullie zijn goed te ontvangen hier in Ruurlo gr gr vanuit de keet'.
999
Hoe wil je dit ding repareren? Er moet een compleet nieuwe stalen mast komen. En KPN en radiozenders (publiek en commercieel) krijgen de ruimte in zo'n mast echt niet gratis hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt me dan fair wanneer KPN een groot deel van de kosten van de reparatie betaalt. Ook verkopers van autoradio's en commerciële radio-omroepen mogen wat mij betreft een steentje bijdragen.
Kom op man, in Nederland zou dit waanzinnig nuttig zijn inderdaad, zie 1953. Maar een aardbeving 10,000 km hier vandaan en zendamateurs die 50 km bereik hebben?quote:
The fuckquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt me dan fair wanneer KPN een groot deel van de kosten van de reparatie betaalt. Ook verkopers van autoradio's en commerciële radio-omroepen mogen wat mij betreft een steentje bijdragen.
Radio amateurs spelen geen muziek, je weet duidelijk niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]Levensreddende communicatie. "Hallo hallo luisteraars, we onderbreken deze hit om u te vertellen dat u NIET in de buurt moet komen van Fukushima. Als u zich daar nu bevindt, zo snel mogelijk weg wezen. En nu de smsjes 'Ja hallo, van Dirk, jullie zijn goed te ontvangen hier in Ruurlo gr gr vanuit de keet'.
999
Dat klopt. nou het betonnen deel is nog heel, alleen een nieuwe mast plaatsen en wat kabels vervangen. Je moet al snel een heel eind komen. Half jaartje?quote:
De meest beluisterde radioamateurs zijn toch echt de piraten. ga me niet vertellen dat zij geen muziek draaien. Radio Manconaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Radio amateurs spelen geen muziek, je weet duidelijk niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |