Op werk zijn vaak meerdere vormen van toezicht van toepassing vanuit meerdere bronnen (en vaak ook weer in (onder)aanneming). En niet alles wordt altijd netjes volgens het boekje uitgevoerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Eh, nee, want dat toezicht wordt in casu gedaan door Alticom en Novec. Ongeacht het bedrijf wat in de toren aan het klussen is.
Misschien ziet Hennie van der Most er mogelijkheden voor...quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Serieus? Die hotelgeruchten lijken me trouwens wel erg voorbarig..
De bovenkant van die 82 meter ziet er niet al te best meer uit op zich, zou dat nog te repareren zijn (en zou dat uit kunnen)?
Najah, misschien ook wel..
D'r is gewoon een toegangsregistratie e.d. Die was er vroeger overigens niet (toen de torens nog van Nozema waren) en ik kan je garanderen dat er toen ook niemand stond te kijken of alles wel goed ging...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op papier? Of staat er daadwerkelijk een Alticom/ Novec vent te kijken of alles wel volgens de regels gaat?
Dat probleem hou je altijd, ongeacht of de torens nu van 1 instantie zijn en er maar 1 instantie in mag, of dat de boel zoals nu anders is geregeld. Sterker nog, als er maar 1 partij is duurt het veel langer voordat misstanden aan het licht komen. Nu komt er ook een monteur van een ander bedrijf bij de kabels, zenders en andere ongein, die aan de bel kan trekken als er iets mis is. Als er slechts 1 onderneming de boel runt en dat bedrijf toevallig een rotte veiligheidscultuur heeft, ben je zwaar de klos.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op werk zijn vaak meerdere vormen van toezicht van toepassing vanuit meerdere bronnen (en vaak ook weer in (onder)aanneming). En niet alles wordt altijd netjes volgens het boekje uitgevoerd.
Dit inderdaad! Kaal gezicht, terwijl het maar een 'dun sprietje' was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat een somber gezicht als ik nu naar mijn werk rijd. In het donker geen rode lampjes meer in de lucht en overdag geen lange spriet te zien. Alleen een gehavende betonnen toren.
Ik las in de krant dat ze hem wel weer gaan opbouwen, alleen kan dat wel een jaar duren. Eind deze week moet de noodzender operationeel zijn, die komt te staan op het terrein van de Johan Willem Friso-kazerne in Assen.
Ik reed vanmorgen door Noord-Groningen en ik kon echt maar iets van drie zenders ontvangen.
Misschien vanwege vergunningen en uit praktische zin. Die kazerne is altijd bewaakt. Het terrein is nogal groot en ze zetten die mast in de uiterste hoek neer waar geen gebouwen staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:25 schreef Perrin het volgende:
Waarom op 't kazerne-terrein? Minder brandgevaarlijk?
Ze zijn al wel begonnen, de bovenkant zag er iets minder rommelig uit. Ze hebben al wat kabels weg gehaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:47 schreef LintuxCx het volgende:
Is de chaos daar al een beetje opgeruimd?
Ik ben weer terug thuis dus kan niks zien.
Apart, want de noodzender doet het inmiddels. Alleen ten westen van Joure wordt het met de ontvangst van 3FM wel minder.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |