abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:12:13 #176
6941 APK
Factual, I think.
pi_99512163
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:10 schreef SpecialK het volgende:
Al-Qaeda schroeft z'n doelstellingen elk jaar weer een stukje terug zo te zien.
Ik vind het anders wel dikke terreur als ik volgende week op mijn werk niet naar de radio kan luisteren }:|
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:13:08 #177
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_99512195
Terreuraanslag. Gelukkig hebben we een geolied rampenplan.

quote:
1. Ga naar binnen

* Door naar binnen te gaan, loop je zo min mogelijk gevaar. Dat geldt voor iedereen.
* Als je buiten bent en niet in de buurt van je huis, ga dan zo snel mogelijk het dichtstbijzijnde gebouw in, bijvoorbeeld een bedrijf, kantoor, winkel of huis.
* Kinderen die op school zijn, moeten daar blijven en worden opgevangen door de schoolleiding. Informeer vooraf bij de school hoe er bij een noodsituatie wordt gehandeld.
* Zit je in de auto? Parkeer die dan en ga zo snel mogelijk ergens naar binnen.
* Kan dit niet, zet dan de auto stil (motor en ventilatie uit) langs de kant van de weg en blijf in de auto.
* Geef anderen de gelegenheid om bij jou te schuilen.
* Zie je dat anderen de sirene niet opmerken, waarschuw ze dan.

2. Sluit ramen en deuren

* Een zwaar ongeval kan tot gevolg hebben dat er gevaarlijke stoffen in de lucht komen. Je kunt jezelf daartegen beschermen door te schuilen in de woning of een ander gebouw.
* Sluit ramen, deuren en andere openingen in je woning. Denk ook aan tussendeuren, roosters, ontluchtingskokers, schuiven enzovoort.
* Ga in elke ruimte na waar buitenlucht naar binnen komt en sluit die openingen af.
* Zet indien mogelijk de mechanische ventilatie uit of zet het systeem op de laagste stand.
* Plak de afvoer van ventilatie en andere openingen af (met kranten of plastic).

3. Luister naar de rampenzender en volg de instructies op

* Als de sirene gaat, krijgt de regionale radio de rol van officiële noodzender.
* Op deze zender meldt de overheid wat er aan de hand is en welk gevaar er is. Je krijgt hier instructies en adviezen. Volg die op.

4. Weet wanneer het buiten weer veilig is

* Het is niet zo dat als de sirene stopt, de situatie weer veilig is.
* Pas als je op de rampenzender hebt gehoord dat de situatie weer veilig is, kun je ervan uitgaan dat het gevaar is geweken.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_99512223
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja, of dit was part einz, en de kernbom komt straks. En dat er dan niemand naar binnen gaat!!

:')
pi_99512242
quote:

[..]

Hehe.
pi_99512283
quote:

[..]

Als het niet lukt om de eerste maandag van de maand om 12 uur een aanslag te plegen dan is dit een goed alternatief ;)
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_99512298
Dit was dus een herkenningspunt hier. Al zolang ik me kan herinneren stond dat ding aan de horizon. Erg stom gezicht als 'ie dan opeens weg is. ;(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:17:19 #182
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_99512350
quote:

[..]

Hehe. :') _O-
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:20:36 #183
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99512457
"Well, if plan A fails and Plan B is not available anymore, let's execute plan C."

"Ok, sounds good. What's that plan?"

"Improvise!"
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:27:10 #184
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_99512682
quote:
Dat soort masten waren inderdaad niet zo belangrijk meer. Ze waren eigenlijk alleen nog interessant voor de automobilisten die naar de FM radio wilden luisteren. Thuis had bijna iedereen al radio en tv via de kabel.

Totdat KPN op het idee kwam om Digitenne commercieel te gaan exploiteren... Dus is zo'n toren op eens een stuk belangrijker.
Het lijkt me dan fair wanneer KPN een groot deel van de kosten van de reparatie betaalt. Ook verkopers van autoradio's en commerciële radio-omroepen mogen wat mij betreft een steentje bijdragen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_99512716
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef LintuxCx het volgende:
Dit was dus een herkenningspunt hier. Al zolang ik me kan herinneren stond dat ding aan de horizon. Erg stom gezicht als 'ie dan opeens weg is. ;(
get lost })
pi_99512747
2 zendmasten op 1 dag in de brand? Dat lijkt mij een aanslag, het is vrijwel uitgesloten dat het hier om een toevalligheid gaat. Hoewel het niet uit te sluiten is natuurlijk :')
Real programmers don't comment. It was hard to write, so it should be hard to read.
pi_99512776
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef VirtualMemory het volgende:
2 zendmasten op 1 dag in de brand? Dat lijkt mij een aanslag, het is vrijwel uitgesloten dat het hier om een toevalligheid gaat. Hoewel het niet uit te sluiten is natuurlijk :')
we zullen het nooit weten , als er een stiekem test was ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:32:41 #188
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_99512841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:29 schreef VirtualMemory het volgende:
Eerste de communicatie afsluiten en vannacht slaan ze echt toe.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:35:16 #189
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99512941
Mooie opmerking
"wat zag je net gebeuren mevrouw Venema?" (ongeveer 20 seconden na het instorten...)
pi_99512968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

Eerste de communicatie afsluiten en vannacht slaan ze echt toe.
Gelukkig beschik ik over mijn eigen zendinstallatie ;)
Real programmers don't comment. It was hard to write, so it should be hard to read.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:36:52 #191
213867 Nina-Sanders
Probleem kind
pi_99512997
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef VirtualMemory het volgende:

[..]

Hopen dat AT niet meeleest.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:36:53 #192
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99513000
Het is absoluut een aanslag.
Waarom zouden ze het kabinetsgebouw willen aanvallen, of het Koningshuis of een druk winkelcentrum?
Nee, een televisietoren.
Want iedereen weet dat Hollanders niet zonder radio en tv kunnen.

:{
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:37:31 #193
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99513020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is absoluut een aanslag.
Waarom zouden ze het kabinetsgebouw willen aanvallen, of het Koningshuis of een druk winkelcentrum?
Nee, een televisietoren.
Want iedereen weet dat Hollanders niet zonder radio en tv kunnen.

:{
Dan is een bom plaaten bij Ziggo/Essent toch veel slimmer?
pi_99513033
Ik vind het ook wel vaag dat twee zendmasten op een dag in de fik vliegen... net iets te toevallig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:38:54 #195
111843 Cassius
Something's fucky
pi_99513069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het ook wel vaag dat twee zendmasten op een dag in de fik vliegen... net iets te toevallig
Twin towers ...
pi_99513115
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:36 schreef VirtualMemory het volgende:

[..]

Daar heb je niet veel aan als je niet van anderen kan horen wat er aan de hand is. Rampenzender (en dan bedoel ik niet de lokale piraten) en dat soort dingen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_99513187
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Resistor het volgende:

[..]

Daar heb je niet veel aan als je niet van anderen kan horen wat er aan de hand is. Rampenzender (en dan bedoel ik niet de lokale piraten) en dat soort dingen.
Zendamateurs zijn redelijk goed georganiseerd hoor... ze oefenen zelfs met de locale autoriteiten in de rampenplannen.

http://www.dares.nl/
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:42:06 #198
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_99513197
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef Resistor het volgende:

[..]

Gelukkig is er nog internet
pi_99513199
pvv aanhangers ;) die dachten als het een spitse toren is dan is het vast een moskee twee torens waar muziek vandaan komt ( kan niet missen ) ;)
pi_99513210
IJSSELSTEIN / SMILDE - Na een brand vrijdagmorgen in de zendmast in IJsselstein is vrijdagmiddag ook in de zendmast in het Drenthse Smilde brand uitgebroken. Een groot deel van de radiozenders is uit de lucht.

Op last van de brandweer is de zendapparatuur van de zendmast in IJsselstein is na een brand tot nader order uitgeschakeld. Een groot deel van Nederland ontvangt nu geen Radio 1, Radio 2, 3FM en Radio 4 meer. Radio M is als een van de weinige radiozenders nog wel via de ether te beluisteren.

De maatregel van de brandweer is nodig voor een brandinspectie. Vrijdagmorgen vroeg brak er brand uit in de Gerbrandytoren in IJsselstein. Kortsluiting zou mogelijk de oorzaak zijn. De brandweer onderzoekt of het gevaar inmiddels is geweken.

Mogelijk is er verband met de brand die vrijdagmiddag in de zendmast in het Drenthse Smilde uitbrak. Er zijn speculaties dat de mast in Smilde oververhit is geraakt, omdat het de capaciteit van IJsselstein wilde opvangen. Een deel van de mast in Smilde is inmiddels ingestort. Ook daar heeft de brandweer de zendapparatuur uitgeschakeld voor een inspectie.

Voor de noordelijke provincies geldt tevens dat er geen digitale etherontvangst (digitenne) mogelijk is van de publieke televisiezenders Nederland 1,2 en 3. Kijkers en luisteraars via de kabel en de satelliet ondervinden geen problemen.

"Een brand in een zendmast is nog nooit voorgekomen in de geschiedenis en nu overkomt het ons tweemaal op dezelfde dag," zegt de woordvoerder van Broadcast Partners, het bedrijf dat beide zendmasten beheert.

Bron: RTV Utrecht
Life is Music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')